2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke zaterdag ?

Peiling eindigde op wo 28 mar 2007, 21:37

Zaterdag 29 september 2007
1
7%
Zaterdag 6 oktober 2007
0
Geen stemmen
Zaterdag 13 oktober 2007
3
21%
Zaterdag 20 oktober 2007
1
7%
Maakt niet uit
9
64%
 
Totaal aantal stemmen: 14

jaapschreuder
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 21:44
Locatie: Oude Pekela

Bericht door jaapschreuder »

Heb net even snel speakerkabel gemaakt voor morgen, aangezien die van mij onder de vloer liggen.
Moet zeggen, klinkt niet onaardig, alleen heb ik last van een scherpe S...

We zien het wel,

Leg ze in de auto, en dan zie ik jullie morgen allemaal wel...

Heb zelf ook nog wel kleinformaat stickers, misschien is dat ook nog een idee voor het 'naamdinges'gebeuren??

groet,
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

Roland schreef:
Hoi,

En wat is nu precies die smacks hoorn? Google kent hem niet. Zou er graag wat meer over weten.

Tot morgen!

Groeten Roland
Smacks is de ontwerper, het is een rearloaded gevouwen bas/mid hoorn met forse afmetingen (96 x 60 x 40) met een behoorlijk rechte weergave tot 30Hz.
Ik heb er een frontloaded midhoorn, met een 13 cm speaker. bij gemaakt, die vanaf zo'n 300Hz het signaal overneemt, daar bovenop staat een hoorntweeter. Ik neem de tekeningen morgen mee.

Mijn vorige woonkamer was ruim genoeg voor twee van deze jongens, ons huidige huis is een tikje te klein voor deze speakers, helaas.

Oan't moarn!

Groeten, Jan.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

pompebled schreef:
Roland schreef:
Hoi,

En wat is nu precies die smacks hoorn? Google kent hem niet. Zou er graag wat meer over weten.

Tot morgen!

Groeten Roland
Smacks is de ontwerper, het is een rearloaded gevouwen bas/mid hoorn met forse afmetingen (96 x 60 x 40) met een behoorlijk rechte weergave tot 30Hz.
Ik heb er een frontloaded midhoorn, met een 13 cm speaker. bij gemaakt, die vanaf zo'n 300Hz het signaal overneemt, daar bovenop staat een hoorntweeter. Ik neem de tekeningen morgen mee.

Mijn vorige woonkamer was ruim genoeg voor twee van deze jongens, ons huidige huis is een tikje te klein voor deze speakers, helaas.

Oan't moarn!

Groeten, Jan.
is het deze ??

http://www.speaker-online.de/bauen/naumann/


plaatje

Afbeelding

gaaf !!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Jaap schreef:
Heb zelf ook nog wel kleinformaat stickers, misschien is dat ook nog een idee voor het 'naamdinges'gebeuren??
Is al geregeld jaap.

Tot morgen jongens.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

weidok schreef:
Het gebouw is pas tussen 09.00/09:15 uur
morgen open
Koffie rond 09.45 uur

Speakers langs de lange wand links als je de zaal binnen komt
[/size]

bericht even naar voren gehaald !!!!
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

weidok schreef:

is het deze ??

http://www.speaker-online.de/bauen/naumann/


plaatje

Afbeelding

gaaf !!
Yep, licht gemodificeerd.

Groeten, Jan.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Heren, ik had er graag bij gewezen......helaas heb ik morgen andere zaken te doen helaas. rest me jullie een ontzettend fijne luisterdag toe te wensen!!

Jan
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Grumble, de diesel afsluiter van 205 die ik te leen heb deed het te goed vanmorgen. Normaal helpt een paar keer flink met de hamer slaan wel om hem daarna weer te starten, maar het mocht niet baten :( :( :(
Volgende keer een wat betrouwbaardere auto misschien....
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Troost je, ik ben net ook op 2 cylinders thuisgekomen........uitgebrande bobine (1 van de 2).

Maar het was het waard, een erg geslaagde dag.
Er zal een nieuw topic worden aangemaakt met verslagen, foto's enz.

Ik ben kapot en ga mijn bedje in!
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

volgens mij moeten de eerste mensen toch al ruim thuis zitten... of is iedereen er nog kompleet stil van?? Waar blijven de vette stories en platen??

Kees
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

audiomanics schreef:
volgens mij moeten de eerste mensen toch al ruim thuis zitten... of is iedereen er nog kompleet stil van?? Waar blijven de vette stories en platen??

Kees
Voor ervaringen zal ik een nieuw draadje openen ....

Kees.... de HOORN was een geweldige en unieke ervaring

Sietse z'n creaties vielen wel HEEL in de smaak

Over Edo z'n 3 weg :) basrefex was men ook erg te spreken

Kortom... een zeer nuttige en geslaagde dag .. denk ik

Deze meeste speakers zijn met buizen beluisterd .. :)

IEMAND HEEFT Z'N JAS VERGETEN ..
RICHARD HEEFT HEM MEENGENOMEN
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

audiomanics schreef:
volgens mij moeten de eerste mensen toch al ruim thuis zitten... of is iedereen er nog kompleet stil van?? Waar blijven de vette stories en platen??

Kees
Stil is niet het juiste woord; mijn oren fluiten nog steeds na het luistergeweld van vandaag... (niks meer gewend).
Dit was onze eerste luisterdag en is ons goed bevallen.
Alleen niet gedacht dat je zo moe kunt worden van de hele dag op je gat zitten te luisteren (en te kijken natuurlijk).
Ik ben plat van alle indrukken.

Het is erg leuk, om de mensen die je alleen van het forum kent, nu eens in levende lijve te ontmoeten en te zien hoe goed de gebouwde kreaties de foto's recht doen.

Groeten, Jan.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

MidiMaze schreef:
Grumble, de diesel afsluiter van 205 die ik te leen heb deed het te goed vanmorgen. Normaal helpt een paar keer flink met de hamer slaan wel om hem daarna weer te starten, maar het mocht niet baten :( :( :(
Volgende keer een wat betrouwbaardere auto misschien....
Pech.... had je al gemist.. naja volgende keer beter :)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”