Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
Wij zijn flexibel.... niks moet.. alles mag..
maar ehm... berenburgje wil ook wel eens helpen
bij een *kuch* *rochel*... in ieder geval beterschap
en hopelijk tot volgende week Henkjan
*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
Wij zijn flexibel.... niks moet.. alles mag..
maar ehm... berenburgje wil ook wel eens helpen
bij een *kuch* *rochel*... in ieder geval beterschap
en hopelijk tot volgende week Henkjan
gaat niet echt vooruit reken niet op me, dan kan t altijd nog meevallen
*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
Wij zijn flexibel.... niks moet.. alles mag..
maar ehm... berenburgje wil ook wel eens helpen
bij een *kuch* *rochel*... in ieder geval beterschap
en hopelijk tot volgende week Henkjan
gaat niet echt vooruit reken niet op me, dan kan t altijd nog meevallen
We zien wel Henkjan.. beterschap..
schema is zo aangepast...
Als er tijd voor is zou ik mijn eigenspeakers graag op een buizenversterker willen horen. Heb op dit moment nog niet zoveel voorkeur op welke versterker.
Als hier tijd voor is, en mensen zijn die hun apparatuur hier eventueel ook beschikbaar voor willen stellen zou ik dat erg fijn vinden.
Iedereen is een keer uitgenodigd bij mij om eens te komen luisteren.
Iedereen zal niet lukken, maar ben je ook tevreden als we met de helft van het forum een keer langskomen?
weidok schreef:
audiomanics schreef:
Is er ook al een kale pop voor bij de deur??
Kees
had er een op het oog .... opblaasbaar maar eh
die loopt steeds ..leeg... zit een lek in denk..
Ik ben ook wel kaal... maar net als die pop een beetje lek. Wel is het zo dat ik mezelf bijvul, mits de nodige versnaperingen en drankjes voorhanden zijn. Dus als je nou die Noordelijke luisterdag eens in het Zuiden zou houden... (dan kan ik ook die Noordelijke TL's eens beluisteren)
Een enthousiast verslag over een geslaagde dag mag natuurlijk ook.
Als er tijd voor is zou ik mijn eigenspeakers graag op een buizenversterker willen horen. Heb op dit moment nog niet zoveel voorkeur op welke versterker.
Als hier tijd voor is, en mensen zijn die hun apparatuur hier eventueel ook beschikbaar voor willen stellen zou ik dat erg fijn vinden.