2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke zaterdag ?

Peiling eindigde op wo 28 mar 2007, 21:37

Zaterdag 29 september 2007
1
7%
Zaterdag 6 oktober 2007
0
Geen stemmen
Zaterdag 13 oktober 2007
3
21%
Zaterdag 20 oktober 2007
1
7%
Maakt niet uit
9
64%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Yello - The Eye
John McLaughlin - Que Alegria
Marcus Miller - Tales
Dave Grusin - Migration
George Duke - Brazilian Love Affair

De audiofiel opnames laat ik thuis. :wink:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

KT88 schreef:
Yello - The Eye
John McLaughlin - Que Alegria
Marcus Miller - Tales
Dave Grusin - Migration
George Duke - Brazilian Love Affair

De audiofiel opnames laat ik thuis. :wink:

Heb een nieuw topic geopend om dit draadje een beetje leesbaar
te houden

linkje viewtopic.php?p=94245#94245
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Toch wel even bij een arts langs geweest he?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
Wij zijn flexibel.... niks moet.. alles mag..

maar ehm... berenburgje wil ook wel eens helpen
bij een *kuch* *rochel*... in ieder geval beterschap
en hopelijk tot volgende week Henkjan :)
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

HET schiet op! Nog enkele dagen :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

weidok schreef:
Henkjan schreef:
*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
Wij zijn flexibel.... niks moet.. alles mag..

maar ehm... berenburgje wil ook wel eens helpen
bij een *kuch* *rochel*... in ieder geval beterschap
en hopelijk tot volgende week Henkjan :)
gaat niet echt vooruit :( reken niet op me, dan kan t altijd nog meevallen
Henry S
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 08 okt 2007, 22:56
Locatie: Tytsjerk

Bericht door Henry S »

KT88 schreef:
Kan ik nog een vriend tevens mede-audiofiel meenemen?
Hij woont in de buurt (Tytsjerk) dus is voor hem een thuiswedstrijd.
Hallo allemaal, ik ben het lijdend voorwerp. :P

Ik kan een zelfbouw SE klasse A versterker, gedoopt 'De JLH15' meenemen.
Als z'n driftbuien tenminste verholpen zijn, anders eventueel 'naakt'.

Afbeelding

En nee, ik heb de WK van KT88 helaas nog niet kunnen beluisteren.
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

Mijn zoon Jappe wil zaterdag graag mee, kan 'ie d'r nog bij?

Ik moet nog (luidspreker) kabels maken, hoe lang moeten ze minimaal zijn?

Groeten, Jan.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Mijn zoon Jappe wil zaterdag graag mee, kan 'ie d'r nog bij?
Denk het wel he.
Ik moet nog (luidspreker) kabels maken, hoe lang moeten ze minimaal zijn?
4 á 6 mtr ?
Laatst gewijzigd door sietse op wo 10 okt 2007, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

sietse schreef:
Mijn zoon Jappe wil zaterdag graag mee, kan 'ie d'r nog bij?
Denk het wel he.
Ik moet nog (luidspreker) kabels maken, hoe lang moeten ze minimaal zijn?
4 á 6 mtr ?
Bedankt Sietse.

Groeten, Jan.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

pompebled schreef:
sietse schreef:
Mijn zoon Jappe wil zaterdag graag mee, kan 'ie d'r nog bij?
Denk het wel he.
Ik moet nog (luidspreker) kabels maken, hoe lang moeten ze minimaal zijn?
4 á 6 mtr ?
Bedankt Sietse.

Groeten, Jan.
Jappe is welkom...
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Hallo Allemaal.

Ik kan er helaas niet bij zijn.
Een collega is ziek in nu moet ik Rond om Tien doen in de avond.

Erg jammer want ik graag dingen van andere leden gehoord. En ik ben zeer benieuwt naar wat anderen van mijn set vinden.

Iedereen is een keer uitgenodigd bij mij om eens te komen luisteren.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
weidok schreef:
Henkjan schreef:
*kuch* *rochel* ik zou adviseren om voor mijn plek wat flexibiliteit in te bouwen, voel me al een paar weken gammel van een griep die niet echt over wil gaan... wil er graag bij zijn maar als ik me niet beter voel dan ga ik er niet bij zijn denk ik
Wij zijn flexibel.... niks moet.. alles mag..

maar ehm... berenburgje wil ook wel eens helpen
bij een *kuch* *rochel*... in ieder geval beterschap
en hopelijk tot volgende week Henkjan :)
gaat niet echt vooruit :( reken niet op me, dan kan t altijd nog meevallen
We zien wel Henkjan.. beterschap..
schema is zo aangepast... #-o #-o #-o #-o
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Soundexcel schreef:
Hallo Allemaal.

Ik kan er helaas niet bij zijn.
Een collega is ziek in nu moet ik Rond om Tien doen in de avond.

Erg jammer want ik graag dingen van andere leden gehoord. En ik ben zeer benieuwt naar wat anderen van mijn set vinden.

Iedereen is een keer uitgenodigd bij mij om eens te komen luisteren.
He dat is jammer zal het schema aanpassen :shock: :shock:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henry S schreef:
KT88 schreef:
Kan ik nog een vriend tevens mede-audiofiel meenemen?
Hij woont in de buurt (Tytsjerk) dus is voor hem een thuiswedstrijd.
Hallo allemaal, ik ben het lijdend voorwerp. :P

Ik kan een zelfbouw SE klasse A versterker, gedoopt 'De JLH15' meenemen.
Als z'n driftbuien tenminste verholpen zijn, anders eventueel 'naakt'.

Afbeelding

En nee, ik heb de WK van KT88 helaas nog niet kunnen beluisteren.
Een naakte Klasse A leuk om te zien....
zou zeggen neem em mee...
hebben de speaker eigenaren nog een keuze mogelijkheid :)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ja, eeeuuhh, hum, zonnebril lijkt ook wel handig..... :wink: :D
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Soundexcel schreef:
Een collega is ziek in nu moet ik Rond om Tien doen in de avond.
Ben ff nieuwschierig naar wat je daar doet. Als je dat kwijt wilt natuurlijk. 8)
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Is er ook al een kale pop voor bij de deur??

Kees
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

audiomanics schreef:
Is er ook al een kale pop voor bij de deur??

Kees
had er een op het oog .... opblaasbaar maar eh
die loopt steeds ..leeg... zit een lek in denk..
:shock: :shock: :shock:

pruik is gelukkig niet nodig.. denk ik

:lol: :lol: :lol:
jaapschreuder
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 21:44
Locatie: Oude Pekela

Bericht door jaapschreuder »

Als er tijd voor is zou ik mijn eigenspeakers graag op een buizenversterker willen horen. Heb op dit moment nog niet zoveel voorkeur op welke versterker.

Als hier tijd voor is, en mensen zijn die hun apparatuur hier eventueel ook beschikbaar voor willen stellen zou ik dat erg fijn vinden.

groet,

Jaap
Henry S
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 08 okt 2007, 22:56
Locatie: Tytsjerk

Re: 2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007

Bericht door Henry S »

weidok schreef:
[...]
Geintregeerde versterkers:
[...]
3: Klasse A....(zelfbouw)..SE "JLH15.....Henry S
Correctie: Het is een eindtrap.

BTW, 8) is niet nodig. ;)
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Soundexcel schreef:
Iedereen is een keer uitgenodigd bij mij om eens te komen luisteren.
Iedereen zal niet lukken, maar ben je ook tevreden als we met de helft van het forum een keer langskomen?
weidok schreef:
audiomanics schreef:
Is er ook al een kale pop voor bij de deur??

Kees
had er een op het oog .... opblaasbaar maar eh
die loopt steeds ..leeg... zit een lek in denk..
:shock: :shock: :shock:
Ik ben ook wel kaal... maar net als die pop een beetje lek. Wel is het zo dat ik mezelf bijvul, mits de nodige versnaperingen en drankjes voorhanden zijn. Dus als je nou die Noordelijke luisterdag eens in het Zuiden zou houden...
(dan kan ik ook die Noordelijke TL's eens beluisteren)

Een enthousiast verslag over een geslaagde dag mag natuurlijk ook. ;)
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Ben ff nieuwschierig naar wat je daar doet. Als je dat kwijt wilt natuurlijk.
Geluids assistentie. Dus de komplete vloer opbouwen. Alle gasten van microfoons voorzien (en Kees uiteraard) beetje hengelen hier en daar :)

Het is een erg hoog aangeschreven programma en live, dus dit schuiven gaat nog wel even duren.
Iedereen zal niet lukken, maar ben je ook tevreden als we met de helft van het forum een keer langskomen?
Of dat past betwijfel ik ook ten zeerste, maar we kunnen het proberen :D
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

jaapschreuder schreef:
Als er tijd voor is zou ik mijn eigenspeakers graag op een buizenversterker willen horen. Heb op dit moment nog niet zoveel voorkeur op welke versterker.

Als hier tijd voor is, en mensen zijn die hun apparatuur hier eventueel ook beschikbaar voor willen stellen zou ik dat erg fijn vinden.

groet,

Jaap
Geen probleem, ik zal ook een FV34CIII meenemen.
http://www.crafty.nl/producten/Yarland.php
Even voor de duidelijk, ik ben distributeur van Yarland :D

Ik neem overigens niet mijn CEC cd speler mee maar een Astin Trew AT3000 cd speler.

Ik heb er geen probleem mee als die AT3000 voor meer setups gebruikt wordt. Maar daar kunnen we ter plekke ook wel over beslissen / luisteren.

Groet Roland
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”