Sonus faber look-a-like
Moderator: Beheerdersteam
Zoo EdoEdo schreef:Zo, kast 1 "gerenoveerd" zullen we maar zeggen. Nieuw front natuurlijk en nieuwe filter. X-over is stuk naar beneden gegaan van 2700 naar 2100 Hz. Schema zal ik t.z.t. nog posten.
Groet Kevin
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Jep, vloerstaandertje met hoog/mid en 2x laag.Martijn M schreef:Heb je al plannen voor de grotere broer?
Zoiets als deze:

Zoals het er nu naar uitziet een Vifa tweeter, Peerless mid en Peerless laag.
Op tekening en in simulatie zag het er al leuk uit. Nu de tijd nog even vinden om te gaan beginnen met bouwen.
(En de kleintjes verkopen voor het nieuwe project zou ook leuk zijn natuurlijk...
Laatst gewijzigd door Edo op do 17 aug 2006, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
moest even aan dit project denken toen ik deze tegen kwam. (schraal contrast)

http://www.pollin.de/shop/detail.php?pg ... 3OTg5&ts=0
http://www.pollin.de/shop/detail.php?pg ... 3OTg5&ts=0



