Bevriende buurman?Ik zit dus alleen nog met het probleem dat ik ze niet in mijn eentje naar beneden kan krijgen.
2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
Eh neuh.... niet echt. Misschien na de 13e welweidok schreef:Natuurlijk kan dat... Marc zal het schema aanpassenDe Timmerman schreef:Ik sta in het schema na Sietse met de Rambo's. Ik zou de Optimo's wel op dezelfde set willen horen waarop de Rambo's worden aangesloten (buizenversterker). Kan dat?
Marc
Voorkeur voor cd spelert ??
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
Zal Blubber op de lijst zetten..MidiMaze schreef:Zoals het er naar uitziet kan ik met een eigen auto komen. Dan komt mijn CD-50 mee, en mijn Sony TA-5650 V-Fet integrated amp. De kappa's 8.1 blijven lekker thuis, die passen niet in een 205je
Als "Blubber" tijd heeft, komt ie misschien ook mee, hij zal waarschijnlijk geen spul mee brengen.
We zien wel welke apparatuur de speakerbezitter willen gebruiken..
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
die 3wegs die ik ergens op de 1e blz ofzo noemde gaat niet lukken, hoor net dat daar e.e.a. is tegengevallen. zal m'n FaB4 monitors meenemen en als daar prijs op gesteld wordt m'n paasproject Tl-sub (moet er wel iemand een versterker voor hebben)
muziek: ik zal in elk geval Talk Talk - the colour of spring meenemen en orgel concert van Sain S en de schilderijententoonstelling van muzedinges door t rotterdams (deze laatste is een 4.0 SACD van pentatone)
muziek: ik zal in elk geval Talk Talk - the colour of spring meenemen en orgel concert van Sain S en de schilderijententoonstelling van muzedinges door t rotterdams (deze laatste is een 4.0 SACD van pentatone)
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
De Proteus MTM's kunnen van de lijst worden geschrapt, door alle drukte van deze zomer zijn ze (helaas) nog niet verder dan het papier gekomen.
Ik neem alleen de Smacks hoorns mee.
De te gebruiken versterker is niet kritisch, vanwege het hoge rendement van de hoorns (40W is al voldoende)
Hoe lang moet ik de speakerkabels maken?
Er zitten namelijk XLR aan de kast, laat ik de versterkerkant gewoon blank?
Groeten, Jan.
Ik neem alleen de Smacks hoorns mee.
De te gebruiken versterker is niet kritisch, vanwege het hoge rendement van de hoorns (40W is al voldoende)
Hoe lang moet ik de speakerkabels maken?
Er zitten namelijk XLR aan de kast, laat ik de versterkerkant gewoon blank?
Groeten, Jan.
OK zal de lijst zsm aanpassen...pompebled schreef:De Proteus MTM's kunnen van de lijst worden geschrapt, door alle drukte van deze zomer zijn ze (helaas) nog niet verder dan het papier gekomen.
Ik neem alleen de Smacks hoorns mee.
De te gebruiken versterker is niet kritisch, vanwege het hoge rendement van de hoorns (40W is al voldoende)
Hoe lang moet ik de speakerkabels maken?
Er zitten namelijk XLR aan de kast, laat ik de versterkerkant gewoon blank?
Groeten, Jan.
WK versterker ??? cdspeler ?? of DT ?
Laatst gewijzigd door weidok op vr 05 okt 2007, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jaapschreuder
- Berichten: 187
- Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 21:44
- Locatie: Oude Pekela
Ik heb eigenlijk na het lezen van dit topic ook wel zin om te komen, alleen ben ik nog niet zo bekend met de forumhebruikers op dit moment...
Lijkt met een leuke ontmoeting!!!
Zelf heb ik nog niet zoveel om mee te nemen... Het enige wat misschien in aanmerking zou komen zijn mijn speakers. Mocht er belangstelling voor zijn dan wil ik ze best wel meenemen.
Het gaat hier trouwens om een setje van Mordaunt-Short , type VS-206 zo uit het hoofd... Kan er geen specs van vinden op het internet.
groet,
Jaap
Lijkt met een leuke ontmoeting!!!
Zelf heb ik nog niet zoveel om mee te nemen... Het enige wat misschien in aanmerking zou komen zijn mijn speakers. Mocht er belangstelling voor zijn dan wil ik ze best wel meenemen.
Het gaat hier trouwens om een setje van Mordaunt-Short , type VS-206 zo uit het hoofd... Kan er geen specs van vinden op het internet.
groet,
Jaap
Je bent welkom hoor....jaapschreuder schreef:Ik heb eigenlijk na het lezen van dit topic ook wel zin om te komen, alleen ben ik nog niet zo bekend met de forumhebruikers op dit moment...
Lijkt met een leuke ontmoeting!!!
Zelf heb ik nog niet zoveel om mee te nemen... Het enige wat misschien in aanmerking zou komen zijn mijn speakers. Mocht er belangstelling voor zijn dan wil ik ze best wel meenemen.
Het gaat hier trouwens om een setje van Mordaunt-Short , type VS-206 zo uit het hoofd... Kan er geen specs van vinden op het internet.
groet,
Jaap
Zal je op de lijst zetten... Jaap..
Een setje speakers is ook welkom maar dan zet ik
ze als reserve op de lijst... dus als we eraan toekomen
weet ik nu nog niet
Lees de eerste berichten op pagina 1 van dit topic
door... mocht je nog vragen hebben..?
Kun je gelijk wat buizenversterkers beluisteren
lijst is aangepast :0
Hm... tja zo gaat dat Henkjan.... een TL minder monitor erbij bossHenkjan schreef:*kuch*deze zijn dus helaas niet af, kan wel m'n FaB4 monitors meenemen *)10.45-11.30 2: 3 weg TL magnetostaat hoog...(Henkjan)
zal zsm. de lijst aanpassen
Iemand met muziek voorkeur dus mooie ruimtelijke
pakkende opnames op cd of lp ??
Zal ik morgen een voorzetje doen???
