2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke zaterdag ?

Peiling eindigde op wo 28 mar 2007, 21:37

Zaterdag 29 september 2007
1
7%
Zaterdag 6 oktober 2007
0
Geen stemmen
Zaterdag 13 oktober 2007
3
21%
Zaterdag 20 oktober 2007
1
7%
Maakt niet uit
9
64%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ik zit dus alleen nog met het probleem dat ik ze niet in mijn eentje naar beneden kan krijgen.
Bevriende buurman?
De Timmerman
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
Locatie: Maassluis

Bericht door De Timmerman »

weidok schreef:
De Timmerman schreef:
Ik sta in het schema na Sietse met de Rambo's. Ik zou de Optimo's wel op dezelfde set willen horen waarop de Rambo's worden aangesloten (buizenversterker). Kan dat?

Marc
Natuurlijk kan dat... Marc zal het schema aanpassen
Voorkeur voor cd spelert ??
Eh neuh.... niet echt. Misschien na de 13e wel :-)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

sietse schreef:
Ik zit dus alleen nog met het probleem dat ik ze niet in mijn eentje naar beneden kan krijgen.
Bevriende buurman?
Haha.. neem je die mee als gastluisteraar toch... :idea:
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

sietse schreef:
Ik zit dus alleen nog met het probleem dat ik ze niet in mijn eentje naar beneden kan krijgen.
Bevriende buurman?
Ik heb heel veel buren. Maar ga ze het niet vragen :D
Zo goed ken ik ze niet.
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Zoals het er naar uitziet kan ik met een eigen auto komen. Dan komt mijn CD-50 mee, en mijn Sony TA-5650 V-Fet integrated amp. De kappa's 8.1 blijven lekker thuis, die passen niet in een 205je :P
Als "Blubber" tijd heeft, komt ie misschien ook mee, hij zal waarschijnlijk geen spul mee brengen.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Kan ik nog een vriend tevens mede-audiofiel meenemen?
Hij woont in de buurt (Tytsjerk) dus is voor hem een thuiswedstrijd.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Tuurlijk..!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

MidiMaze schreef:
Zoals het er naar uitziet kan ik met een eigen auto komen. Dan komt mijn CD-50 mee, en mijn Sony TA-5650 V-Fet integrated amp. De kappa's 8.1 blijven lekker thuis, die passen niet in een 205je :P
Als "Blubber" tijd heeft, komt ie misschien ook mee, hij zal waarschijnlijk geen spul mee brengen.
Zal Blubber op de lijst zetten..
We zien wel welke apparatuur de speakerbezitter willen gebruiken..
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

KT88 schreef:
Kan ik nog een vriend tevens mede-audiofiel meenemen?
Hij woont in de buurt (Tytsjerk) dus is voor hem een thuiswedstrijd.
Tuurlijk... ah Tytsjerk.. vlakbij Dokkum :)
zal de lijst aanpassen Sander..
heeft ie jouw WK al eens bewonderd ?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

die 3wegs die ik ergens op de 1e blz ofzo noemde gaat niet lukken, hoor net dat daar e.e.a. is tegengevallen. zal m'n FaB4 monitors meenemen en als daar prijs op gesteld wordt m'n paasproject Tl-sub (moet er wel iemand een versterker voor hebben)

muziek: ik zal in elk geval Talk Talk - the colour of spring meenemen en orgel concert van Sain S en de schilderijententoonstelling van muzedinges door t rotterdams (deze laatste is een 4.0 SACD van pentatone)
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

Ik moet helaas afzeggen :(
We gaan met de kids er een lang weekend er tussen uit.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

mluyben schreef:
Ik moet helaas afzeggen :(
We gaan met de kids er een lang weekend er tussen uit.
Echt een slechte timing!! maar je moet prioriteiten stellen....

Kees
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

mluyben schreef:
Ik moet helaas afzeggen :(
We gaan met de kids er een lang weekend er tussen uit.
He .. jammer... zal de lijst aanpassen
volgende keer beter en tot horens :)
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

Ik weet het Kees, maar we zijn er ook wel aan toe.
De zomervakantie is een beetje in het water gevallen.

Ik was vooral benieuwd naar de ESL's aangezien ik nog nooit elektrostaten heb beluisterd.

Volgende keer beter.

Marcel
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

De Proteus MTM's kunnen van de lijst worden geschrapt, door alle drukte van deze zomer zijn ze (helaas) nog niet verder dan het papier gekomen.

Ik neem alleen de Smacks hoorns mee.
De te gebruiken versterker is niet kritisch, vanwege het hoge rendement van de hoorns (40W is al voldoende)

Hoe lang moet ik de speakerkabels maken?
Er zitten namelijk XLR aan de kast, laat ik de versterkerkant gewoon blank?

Groeten, Jan.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Banaanstekkertjes is prima, maar ook een los draadeinde kan wel bij de meeste versterkers.

Overigens: 20 + 20 watts WK maakt ook 40W. :wink:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

pompebled schreef:
De Proteus MTM's kunnen van de lijst worden geschrapt, door alle drukte van deze zomer zijn ze (helaas) nog niet verder dan het papier gekomen.

Ik neem alleen de Smacks hoorns mee.
De te gebruiken versterker is niet kritisch, vanwege het hoge rendement van de hoorns (40W is al voldoende)

Hoe lang moet ik de speakerkabels maken?
Er zitten namelijk XLR aan de kast, laat ik de versterkerkant gewoon blank?

Groeten, Jan.
OK zal de lijst zsm aanpassen...

WK versterker ??? cdspeler ?? of DT ?
Laatst gewijzigd door weidok op vr 05 okt 2007, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

KT88 schreef:
Banaanstekkertjes is prima, maar ook een los draadeinde kan wel bij de meeste versterkers.

Overigens: 20 + 20 watts WK maakt ook 40W. :wink:
Banaanstekkertjes zoiets

Afbeelding :)
jaapschreuder
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 21:44
Locatie: Oude Pekela

Bericht door jaapschreuder »

Ik heb eigenlijk na het lezen van dit topic ook wel zin om te komen, alleen ben ik nog niet zo bekend met de forumhebruikers op dit moment...

Lijkt met een leuke ontmoeting!!!

Zelf heb ik nog niet zoveel om mee te nemen... Het enige wat misschien in aanmerking zou komen zijn mijn speakers. Mocht er belangstelling voor zijn dan wil ik ze best wel meenemen.
Het gaat hier trouwens om een setje van Mordaunt-Short , type VS-206 zo uit het hoofd... Kan er geen specs van vinden op het internet.

groet,

Jaap
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

jaapschreuder schreef:
Ik heb eigenlijk na het lezen van dit topic ook wel zin om te komen, alleen ben ik nog niet zo bekend met de forumhebruikers op dit moment...

Lijkt met een leuke ontmoeting!!!

Zelf heb ik nog niet zoveel om mee te nemen... Het enige wat misschien in aanmerking zou komen zijn mijn speakers. Mocht er belangstelling voor zijn dan wil ik ze best wel meenemen.
Het gaat hier trouwens om een setje van Mordaunt-Short , type VS-206 zo uit het hoofd... Kan er geen specs van vinden op het internet.

groet,

Jaap
Je bent welkom hoor....
Zal je op de lijst zetten... Jaap..
Een setje speakers is ook welkom maar dan zet ik
ze als reserve op de lijst... dus als we eraan toekomen
weet ik nu nog niet :)

Lees de eerste berichten op pagina 1 van dit topic
door... mocht je nog vragen hebben..?

Kun je gelijk wat buizenversterkers beluisteren :idea:


lijst is aangepast :0
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

*kuch*
10.45-11.30 2: 3 weg TL magnetostaat hoog...(Henkjan)
deze zijn dus helaas niet af, kan wel m'n FaB4 monitors meenemen *)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Henkjan schreef:
*kuch*
Beerenburgje....? :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

goed idee
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
*kuch*
10.45-11.30 2: 3 weg TL magnetostaat hoog...(Henkjan)
deze zijn dus helaas niet af, kan wel m'n FaB4 monitors meenemen *)
Hm... tja zo gaat dat Henkjan.... een TL minder monitor erbij boss
zal zsm. de lijst aanpassen

Iemand met muziek voorkeur dus mooie ruimtelijke
pakkende opnames op cd of lp ??


Zal ik morgen een voorzetje doen???
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik heb Talk Talk - Colour of Spring, meer heb je niet nodig :lol:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”