DD8 MkII
Moderator: Beheerdersteam
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
De bracing krijgt vorm 
Laatst gewijzigd door Boerenterprise op vr 26 okt 2007, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Zo, een paar stof longen later...........
Bracing en boven en onderplaten klaar
Chris
Bracing en boven en onderplaten klaar
Chris
Laatst gewijzigd door Boerenterprise op vr 26 okt 2007, 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Gisteren de bodem, top en bracing gemonteerd op een plank. In deze opstelling ga ik de wanden buigen. Vanavond wil ik daar het "gereedschap" voor gaan maken. Kan ik eindelijk met de wanden beginnen.
Chris
Chris
Laatst gewijzigd door Boerenterprise op vr 26 okt 2007, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
De eerste twee panelen zitten inmiddels in de "hout" greep
Chris
Chris
Laatst gewijzigd door Boerenterprise op vr 26 okt 2007, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Zo, weer een beetje opgeschoten.
Filters zo goed als klaar, alleen nog de Vishays toevoegen.
Een kast ben ik druk aan het schuren. Vanavond de laatste spullen bestellen.
Chris
Filters zo goed als klaar, alleen nog de Vishays toevoegen.
Een kast ben ik druk aan het schuren. Vanavond de laatste spullen bestellen.
Chris
Laatst gewijzigd door Boerenterprise op do 25 okt 2007, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Duurt nog wel even hoor
Chris
Nog even een vraag. De basreflex poorten "TR-45" zoals deze worden aangeboden op de site van speakerland, is de 45 voor de uiterste flens maat, of de diameter van de poort. Ik dacht zelf de diameter van de poort. Iemand??
Chris
EDIT: Ik heb het antwoord al gevonden.
Chris
Nog even een vraag. De basreflex poorten "TR-45" zoals deze worden aangeboden op de site van speakerland, is de 45 voor de uiterste flens maat, of de diameter van de poort. Ik dacht zelf de diameter van de poort. Iemand??
Chris
EDIT: Ik heb het antwoord al gevonden.
Laatst gewijzigd door Boerenterprise op do 25 okt 2007, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Even een vraag.
Wat is beter.
1- Net zo lang schuren tot alle kleine oneffenheden weg zijn?
2- Plamuur gebruiken en glad schuren?
Ik wil de kasten gaan fineren en absoluut voorkomen dat je eventueel aangebrachte plamuur kunt zien. Of ben ik aan het panieken en is er een geschikte plamuur te krijgen. Ik schuur ook weer liever niet te veel materiaal weg, om de vorm zo goed mogelijk te behouden.
aanbevelingen een ideeën zijn welkom!
Alvast bedankt,
Chris
Wat is beter.
1- Net zo lang schuren tot alle kleine oneffenheden weg zijn?
2- Plamuur gebruiken en glad schuren?
Ik wil de kasten gaan fineren en absoluut voorkomen dat je eventueel aangebrachte plamuur kunt zien. Of ben ik aan het panieken en is er een geschikte plamuur te krijgen. Ik schuur ook weer liever niet te veel materiaal weg, om de vorm zo goed mogelijk te behouden.
aanbevelingen een ideeën zijn welkom!
Alvast bedankt,
Chris
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Zo, ben weer wat opgeschoten. Ik ben begonnen met de filterbehuizingen. Eigenlijk wil ik de Neutrik connector verzinken in de kastje (ook in de speakerbehuizing), maar ben er nog niet over uit hoe ik dit ga doen.. De eerste kast is al een heel eind en de tweede kast wordt gelijmd. Wand 1 is klaar. Nu maar hopen dat het komend weekend droog is (het weer dan natuurlijk), dan kan ik weer gaan frezen. (als ik er aan toe kom)
.
Voor de rest kijk maar....
Chris
Voor de rest kijk maar....
Chris
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
