2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke zaterdag ?

Peiling eindigde op wo 28 mar 2007, 21:37

Zaterdag 29 september 2007
1
7%
Zaterdag 6 oktober 2007
0
Geen stemmen
Zaterdag 13 oktober 2007
3
21%
Zaterdag 20 oktober 2007
1
7%
Maakt niet uit
9
64%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Ik weet nog wel een leuk theater waar ik een maand geleden een testdag heb gehouden waar ongeveer 20000 watt stond,
Wat te samen wel een DB of 135 haalde :D
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

mm ik zou best mee willen, enkel is het niet te reizen voor mij denk ik.

Ik woon in het altijd zonnige ( :? ) Schipluiden bij Delft.

Als ik mee kan rijden met iemand ben ik denk ik wel van de partij, hoewel het dan wel heeeeeel vroeg wordt. (tis iets van 2 uur rijden ofzo ? :P)

Mijn kef monitors wil ik dan wel meenemen als daar belangstelling voor is. (met verbeterd filter )

(en mijn gemodde cd speler moet dan ook wel klaar zijn :P )
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

moet gaan lukken, ik heb al een aantal mensen uit ons deel van t land gezien die gaan
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

b_force schreef:
mm ik zou best mee willen, enkel is het niet te reizen voor mij denk ik.

Ik woon in het altijd zonnige ( :? ) Schipluiden bij Delft.

Als ik mee kan rijden met iemand ben ik denk ik wel van de partij, hoewel het dan wel heeeeeel vroeg wordt. (tis iets van 2 uur rijden ofzo ? :P)

Mijn kef monitors wil ik dan wel meenemen als daar belangstelling voor is. (met verbeterd filter )

(en mijn gemodde cd speler moet dan ook wel klaar zijn :P )
Je bent welkom...

als je kunt carpolen .. dus we zien het wel :)

zal ik je op de lijst zetten ??

gemodde cd speler dat lijkt mij wel wat

weet niet of er belangstelling voor de KEF jes is ???
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik zou ze persoonlijk zelf nog wel op een goede Class A en buizenbak willen horen. (is in Breda helaas niet van gekomen, daar stikte het van de ucdtjes :P )

Ik heb zelf geen auto en/of rijbewijs, dus het wordt wel bij mij thuis oppikken of anders in Delft. (niet ideaal met 2 speakers, maar tis te doen)

Zet mij er in principe maar op, als het echt niet kan laat ik het nog wel horen.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

De Timmerman schreef:
Ik wil ook graag komen kijken (luisteren). Als er interesse is wil ik ook mijn Optimo's meenemen (overigens de EHCT-edition = Extra-heavy-cheap-tweeter).

Marc
Als jij ook gaat, (met de auto)
Dan is meerijden misschien een optie ?

Schipluiden ligt niet al te ver van Maaslsuis vandaan :)
Gebruikersavatar
Peet
Ook commercieel actief
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 04 nov 2005, 19:27
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door Peet »

Soundexcel schreef:
Ik weet nog wel een leuk theater waar ik een maand geleden een testdag heb gehouden waar ongeveer 20000 watt stond,
Wat te samen wel een DB of 135 haalde :D
welke bron ?
welke locatie ?
op welke afstand ?
welke meetmethode ?


of valt dit onder afdeling :lol: :lol: ?


greetings,
Peet
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

mm ligt een beetje stil hier.

Ik vraag me toch af of ik mee kan rijden.
En of er belangstelling is voor mijn kef's, eigenlijk ook ivm het laatst (definitieve) filter.
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Ik wil ook wel komen en mn Marantz CD-50 mee nemen.
Is het een beetje te doen met de trein en bus enzo?
Als er iemand langs Enschede zou willen rijden dan wil ik ook mijn gemodde Sony TA-5650 VFet bak en Philips CD-104 wel meezeulen.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

MidiMaze schreef:
Ik wil ook wel komen en mn Marantz CD-50 mee nemen.
Is het een beetje te doen met de trein en bus enzo?
Als er iemand langs Enschede zou willen rijden dan wil ik ook mijn gemodde Sony TA-5650 VFet bak en Philips CD-104 wel meezeulen.
De Marantz CD 50 is een goed idee....
cd speler extra is nooit weg :)

Kijk maar of het je lukt met vervoer...

Zal ik je alvast op de lijst zetten ???
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

weidok schreef:
De Marantz CD 50 is een goed idee....
cd speler extra is nooit weg :)

Kijk maar of het je lukt met vervoer...

Zal ik je alvast op de lijst zetten ???
Ja, dat is prima. Zet mij er maar op met een zwaar gemodde CD-50.
Met het ov is het 3:15, dus dat is nog wel te doen. Als iemand me mee wil nemen zou dat natuurlijk helemaal super zijn :)
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Van deze kant is er een Sony CDP-XA20ES bijgekomen, die natuurlijk enigszins is gemodificeerd. 8)
Details:
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=10411.0

Die speler kan uiteraard ook mee.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

b_force schreef:
Ik vraag me toch af of ik mee kan rijden.
vast wel 8)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik heb nog van niemand wat gehoord ? :P
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

b_force schreef:
Ik heb nog van niemand wat gehoord ? :P
stuk ongeduld, het is nog dik 3 maand...
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

:lol: :lol: :lol:

:wink:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
b_force schreef:
Ik heb nog van niemand wat gehoord ? :P
stuk ongeduld, het is nog dik 3 maand...
die 3 maanden zijn zomaar voorbij... eerst een paar weken
onthaasten..

Of zal ik de koffie alvast bestellen... met zelfbouw cake :)

Als iemand nog een etalage pop kan regelen
die op Kees lijkt zetten we die bij de ingang :)
Zo'n pop is in iedergeval WEL stil... :)

Hier foto Kees en Evelien :) :) als voorbeeld
Bijlagen
kees_evelien.jpg
kees_evelien.jpg (4.32 KiB) 3117 keer bekeken
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
b_force schreef:
Ik heb nog van niemand wat gehoord ? :P
stuk ongeduld, het is nog dik 3 maand...
nog dik een maand en dan is het zover... :-({|=


Graag wil ik de keuze van versterker en cd speler aan de
speakereigenaar over laten


dus roept u maar ....

kan ik binnenkort een luisterschema in elkaar timmeren :)

Van Sietse weet ik al dat hij zijn Rambo's en Quadro's
graag aan de WK buizenamp van KT88 wil hangen...

ps alle info staat aan het begin van dit topic
dus ff chekken graag

tip:
neem omschrijving, tekening en filterschema
van je speakers mee is leuk om te weten .. toch
tenminste als je de details kwijt wilt :)
De Timmerman
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
Locatie: Maassluis

Bericht door De Timmerman »

[quote]Marc
Als jij ook gaat, (met de auto)
Dan is meerijden misschien een optie ?

Schipluiden ligt niet al te ver van Maaslsuis vandaan :)[/quote]

Is geen probleem. Ik weet nog niet hoeveel er mee kan. Zelf heb ik een cabrio, dus daar passen mijn Optimo's niet in. Ik moet nog even met iemand van auto ruilen.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Is het inderdaad zinvol om mijn voorversterker mee te nemen? Volgens mij is die de vorige keer bijna niet gebruikt.
Bekabeling aan mijn boxen zijn gewoon bananestekkers. Dat was geloof ik ook een probleempje voor sommige versterkers.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik zie net dat 13-10 wellicht midden in m'n tentamen week gaat vallen.
Ik weet het nog niet helemaal zeker of dat zo is.

Ik laat het nog wel even weten, anders denk ik dat ik helaas niet kan.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik was van plan m'n monitors mee te nemen, en als er plek is in de auto (en als het gewenst is) m'n paasproject TL sub.

voor een Needle shootout (ik ben bezig met nog 2 varianten) is het helaas te kort dag, die krijg ik niet op tijd goed spelend (moet filter nog ontwikkelen)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Het klinkt tempting.....

Wowly
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Beetsterzwaag groeid uit z'n jasje.... :D
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

OK, de WK gaat mee, kan ook nog een gemodificeerde Sony XA20ES meenemen, en eventueel mijn gepimpte Thorens 160-II met Audioquest arm en Denon 103 plus zelfbouw phonotrap.
Indien gewenst kan er ook een UcD400 met wat extra;s mee.......

Met mijn Maggies ga ik niet slepen....... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”