Wat te samen wel een DB of 135 haalde
2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
mm ik zou best mee willen, enkel is het niet te reizen voor mij denk ik.
Ik woon in het altijd zonnige (
) Schipluiden bij Delft.
Als ik mee kan rijden met iemand ben ik denk ik wel van de partij, hoewel het dan wel heeeeeel vroeg wordt. (tis iets van 2 uur rijden ofzo ?
)
Mijn kef monitors wil ik dan wel meenemen als daar belangstelling voor is. (met verbeterd filter )
(en mijn gemodde cd speler moet dan ook wel klaar zijn
)
Ik woon in het altijd zonnige (
Als ik mee kan rijden met iemand ben ik denk ik wel van de partij, hoewel het dan wel heeeeeel vroeg wordt. (tis iets van 2 uur rijden ofzo ?
Mijn kef monitors wil ik dan wel meenemen als daar belangstelling voor is. (met verbeterd filter )
(en mijn gemodde cd speler moet dan ook wel klaar zijn
Je bent welkom...b_force schreef:mm ik zou best mee willen, enkel is het niet te reizen voor mij denk ik.
Ik woon in het altijd zonnige () Schipluiden bij Delft.
Als ik mee kan rijden met iemand ben ik denk ik wel van de partij, hoewel het dan wel heeeeeel vroeg wordt. (tis iets van 2 uur rijden ofzo ?)
Mijn kef monitors wil ik dan wel meenemen als daar belangstelling voor is. (met verbeterd filter )
(en mijn gemodde cd speler moet dan ook wel klaar zijn)
als je kunt carpolen .. dus we zien het wel
zal ik je op de lijst zetten ??
gemodde cd speler dat lijkt mij wel wat
weet niet of er belangstelling voor de KEF jes is ???
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik zou ze persoonlijk zelf nog wel op een goede Class A en buizenbak willen horen. (is in Breda helaas niet van gekomen, daar stikte het van de ucdtjes
)
Ik heb zelf geen auto en/of rijbewijs, dus het wordt wel bij mij thuis oppikken of anders in Delft. (niet ideaal met 2 speakers, maar tis te doen)
Zet mij er in principe maar op, als het echt niet kan laat ik het nog wel horen.
Ik heb zelf geen auto en/of rijbewijs, dus het wordt wel bij mij thuis oppikken of anders in Delft. (niet ideaal met 2 speakers, maar tis te doen)
Zet mij er in principe maar op, als het echt niet kan laat ik het nog wel horen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Als jij ook gaat, (met de auto)De Timmerman schreef:Ik wil ook graag komen kijken (luisteren). Als er interesse is wil ik ook mijn Optimo's meenemen (overigens de EHCT-edition = Extra-heavy-cheap-tweeter).
Marc
Dan is meerijden misschien een optie ?
Schipluiden ligt niet al te ver van Maaslsuis vandaan
De Marantz CD 50 is een goed idee....MidiMaze schreef:Ik wil ook wel komen en mn Marantz CD-50 mee nemen.
Is het een beetje te doen met de trein en bus enzo?
Als er iemand langs Enschede zou willen rijden dan wil ik ook mijn gemodde Sony TA-5650 VFet bak en Philips CD-104 wel meezeulen.
cd speler extra is nooit weg
Kijk maar of het je lukt met vervoer...
Zal ik je alvast op de lijst zetten ???
Ja, dat is prima. Zet mij er maar op met een zwaar gemodde CD-50.weidok schreef:De Marantz CD 50 is een goed idee....
cd speler extra is nooit weg
Kijk maar of het je lukt met vervoer...
Zal ik je alvast op de lijst zetten ???
Met het ov is het 3:15, dus dat is nog wel te doen. Als iemand me mee wil nemen zou dat natuurlijk helemaal super zijn
Van deze kant is er een Sony CDP-XA20ES bijgekomen, die natuurlijk enigszins is gemodificeerd.
Details:
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=10411.0
Die speler kan uiteraard ook mee.
Details:
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=10411.0
Die speler kan uiteraard ook mee.
die 3 maanden zijn zomaar voorbij... eerst een paar wekenHenkjan schreef:stuk ongeduld, het is nog dik 3 maand...b_force schreef:Ik heb nog van niemand wat gehoord ?
onthaasten..
Of zal ik de koffie alvast bestellen... met zelfbouw cake
Als iemand nog een etalage pop kan regelen
die op Kees lijkt zetten we die bij de ingang
Zo'n pop is in iedergeval WEL stil...
Hier foto Kees en Evelien
- Bijlagen
-
- kees_evelien.jpg (4.32 KiB) 3122 keer bekeken
nog dik een maand en dan is het zover...Henkjan schreef:stuk ongeduld, het is nog dik 3 maand...b_force schreef:Ik heb nog van niemand wat gehoord ?
Graag wil ik de keuze van versterker en cd speler aan de
speakereigenaar over laten
dus roept u maar ....
kan ik binnenkort een luisterschema in elkaar timmeren
Van Sietse weet ik al dat hij zijn Rambo's en Quadro's
graag aan de WK buizenamp van KT88 wil hangen...
ps alle info staat aan het begin van dit topic
dus ff chekken graag
tip:
neem omschrijving, tekening en filterschema
van je speakers mee is leuk om te weten .. toch
tenminste als je de details kwijt wilt
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
[quote]Marc
Als jij ook gaat, (met de auto)
Dan is meerijden misschien een optie ?
Schipluiden ligt niet al te ver van Maaslsuis vandaan
[/quote]
Is geen probleem. Ik weet nog niet hoeveel er mee kan. Zelf heb ik een cabrio, dus daar passen mijn Optimo's niet in. Ik moet nog even met iemand van auto ruilen.
Als jij ook gaat, (met de auto)
Dan is meerijden misschien een optie ?
Schipluiden ligt niet al te ver van Maaslsuis vandaan
Is geen probleem. Ik weet nog niet hoeveel er mee kan. Zelf heb ik een cabrio, dus daar passen mijn Optimo's niet in. Ik moet nog even met iemand van auto ruilen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ik was van plan m'n monitors mee te nemen, en als er plek is in de auto (en als het gewenst is) m'n paasproject TL sub.
voor een Needle shootout (ik ben bezig met nog 2 varianten) is het helaas te kort dag, die krijg ik niet op tijd goed spelend (moet filter nog ontwikkelen)
voor een Needle shootout (ik ben bezig met nog 2 varianten) is het helaas te kort dag, die krijg ik niet op tijd goed spelend (moet filter nog ontwikkelen)
