Sneak-preview, superlatieve klasse-A
Moderator: Beheerdersteam
Ik wil graag dat er geen reactie's meer hierover in dit topic worden gemaakt. Paarslicht is wat gevraagd door mij en geeft hieraan gehoor. Dat betekent dat hij zich niet meer kan verdedigen tegen reply's van jullie.
AUB respecteer mijn vraag.
Wowly
EDIT: dit topic gaat even op slot, zal zeer binnenkort weer geopend worden.
AUB respecteer mijn vraag.
Wowly
EDIT: dit topic gaat even op slot, zal zeer binnenkort weer geopend worden.
Laatst gewijzigd door Wowly op di 15 mei 2007, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Bart,
Ja hoor, ik heb d'r nog wel wat liggen, doe maar even een PB, dan komen we d'r samen wel uit.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ja hoor, ik heb d'r nog wel wat liggen, doe maar even een PB, dan komen we d'r samen wel uit.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ík denk dat degenen die 'm gebouwd hebben al maanden zoet zijn met 't opnieuw beluisteren van hun CD collectie? Ik heb geen idee, aan 't ontwerp of de prestaties zal 't niet liggen, ik heb een aantal sets PCB's verkocht, dus d'r zijn zeker mensen driftig aan 't bouwen. Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.
Co
-
paarslicht
- Berichten: 31
- Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
- Locatie: Assen
Ik heb een tijdje gezocht naar een reaktie van iemand die de versterker heeft afgebouwd. Helaas geen enkele reakties, niet positief en niet negatief. Ik kwam slecht reakties op de persoon tegen en daar heb ik weinig aan gehad.KT88 schreef:Ik heb wegens tijdnood dit project nog steeds niet af..........
Gaat wel komen, ik ben een beetje uitgestoeid met de buisjes.
Maar eerst moet er het nodige aan mijn analoge bronnen gebeuren........
Wie komt met een reaktie op een afgebouwde versterker? Ik begin te twijfelen of die wel bestaat.
Houd er rekening mee dat de meerderheid van belangstellenden, zelfs als ze eenmaal lid van dit forum geworden zijn, zich onthoudt van reacties in het openbaar.paarslicht schreef:Ik heb een tijdje gezocht naar een reaktie van iemand die de versterker heeft afgebouwd. Helaas geen enkele reakties, niet positief en niet negatief. Ik kwam slecht reakties op de persoon tegen en daar heb ik weinig aan gehad.KT88 schreef:Ik heb wegens tijdnood dit project nog steeds niet af..........
Gaat wel komen, ik ben een beetje uitgestoeid met de buisjes.
Maar eerst moet er het nodige aan mijn analoge bronnen gebeuren........
Wie komt met een reaktie op een afgebouwde versterker? Ik begin te twijfelen of die wel bestaat.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Paarslicht,
D'r spelen d'r al een aantal, en zoals Jeroen al aangeeft zijn dat geen mensen die gelijk hun ervaringen op een forum delen. Zowieso is 't gros van de ExtremA PCB's naar 't buitenland verstuurd en gezien de taalbarriëre zul je uit die hoek hier geen reacties mogen verwachten.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
D'r spelen d'r al een aantal, en zoals Jeroen al aangeeft zijn dat geen mensen die gelijk hun ervaringen op een forum delen. Zowieso is 't gros van de ExtremA PCB's naar 't buitenland verstuurd en gezien de taalbarriëre zul je uit die hoek hier geen reacties mogen verwachten.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- dekkersj
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
- Locatie: Steenbergen (NB)
- Contacteer:
Ik twijfel ook wel eens...paarslicht schreef:Ik heb een tijdje gezocht naar een reaktie van iemand die de versterker heeft afgebouwd. Helaas geen enkele reakties, niet positief en niet negatief. Ik kwam slecht reakties op de persoon tegen en daar heb ik weinig aan gehad.KT88 schreef:Ik heb wegens tijdnood dit project nog steeds niet af..........
Gaat wel komen, ik ben een beetje uitgestoeid met de buisjes.
Maar eerst moet er het nodige aan mijn analoge bronnen gebeuren........
Wie komt met een reaktie op een afgebouwde versterker? Ik begin te twijfelen of die wel bestaat.
Koop een set printen, een berg onderdelen en wees de eerste
Groet,
Jacco
paarslicht schreef:Voor b.v een nieuwe F&T topserie elko 22.000µF / 63V heb ik ca €20,- betaald. Voor een "maat" trafo (ringkern) 500VA met extra lage uitsturing €40,-
Whehehe.
Joh, als je wilt bluffen, dan moet je wel *geloofwaardig* bluffen. Ik weet niet hoeveel 'maatwerk' ringkerntrafo's jij hebt afgenomen, maar ik kan je garanderen dat je tegenwoordig voor zo'n trafo met 40 euro aardig in de buurt komt van de grondstofprijzen.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
-
paarslicht
- Berichten: 31
- Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
- Locatie: Assen
Als ik zeg dat ik een liter vodka voor nog geen €3,- heb gekocht gelooft ook niemand mij.audiomanics schreef:misschien een trafo van een maat over genomen... dan is 40 euro best geloofwaardig vriendenprijsje ....
Kees
Als ik vervolgens zeg dat ik die in de Ukraïne heb gekocht gelooft ineens iedereen mij.
Dan zal de kwaliteit wel slecht zijn. Tuurlijk, heel slecht
Ik ben ook nog steeds benieuwd, vandaar deze bump..cve schreef:En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.
Co
-
paarslicht
- Berichten: 31
- Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
- Locatie: Assen
Ik denk dat je het beter achter je kan laten. Er is geen noemenswaardige informatie te vinden op de diverse sites/forums (incl. buitenlandse) en ook op de site van de heer Sassen vindt je niets bijzonders. De site van Sander vind ik nogal chaotisch en op "het forum" aldaar ook geen informatie. Verdere info over prijzen moet vervolgens via een mailtje, erg amateuristisch.Miniwatt schreef:Ik ben ook nog steeds benieuwd, vandaar deze bump..cve schreef:En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.
Co
Vooralsnog heb ik geen enkele (onafhankelijke) bron kunnen vinden die de claims (meetwaarden over dit project) kunnen bevestigen.
Dit is geen goed voorteken....
Tsja, voor voortekenen moet je niet hier zijn maar bij de helderziendenclub. Een optie is dat je er zelf mee aan de gang gaat en checkt of ie zo goed is als word gezegd. Kijk, je hoeft Bruno en Sander niet te geloven natuurlijk, die lui die verzinnen maar wat, denk je ook niet?
Persoonlijk, en niet als mod, ben ik deze stemmingmakerij een beetje zat. Wat mij betreft typisch zeikgedrag. En zeikers heb ik doorgaans een behoorlijke hekel aan, die doen dat maar op de plee, en niet op dit forum.
Zou zeggen, stuur eens een mail naar sander ofzo, en spar met hem over je frustratie's, en blijf met je negatieve gedrag een eind uit de buurt.
Bah
Wowly
Persoonlijk, en niet als mod, ben ik deze stemmingmakerij een beetje zat. Wat mij betreft typisch zeikgedrag. En zeikers heb ik doorgaans een behoorlijke hekel aan, die doen dat maar op de plee, en niet op dit forum.
Zou zeggen, stuur eens een mail naar sander ofzo, en spar met hem over je frustratie's, en blijf met je negatieve gedrag een eind uit de buurt.
Bah
Wowly

