Sneak-preview, superlatieve klasse-A

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Paarslicht, ik heb je PM gestuurd.

Ik wil benadrukken dat ik geen dictator ben maar het wel gezellig wil houden op dit forum. Je bent vrij een eigen topic te maken over marge's van de middenstand.

Wowly

Edit: typo's
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik wil graag dat er geen reactie's meer hierover in dit topic worden gemaakt. Paarslicht is wat gevraagd door mij en geeft hieraan gehoor. Dat betekent dat hij zich niet meer kan verdedigen tegen reply's van jullie.

AUB respecteer mijn vraag.

Wowly

EDIT: dit topic gaat even op slot, zal zeer binnenkort weer geopend worden.
Laatst gewijzigd door Wowly op di 15 mei 2007, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Aquilon
In memoriam †
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 09 feb 2005, 18:08
Locatie: Gent (België)

Bericht door Aquilon »

Heb gisteren een nieuwe bestelling geplaatst bij Farnell. Hopelijk krijg ik volgende week alles binnen en kan ik weer verder.
Alleen de diode current regulator J505 is niet meer verkrijgbaar. Sander, weet jij soms een oplossing?

Bart
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Bart,

Ja hoor, ik heb d'r nog wel wat liggen, doe maar even een PB, dan komen we d'r samen wel uit.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
Aquilon
In memoriam †
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 09 feb 2005, 18:08
Locatie: Gent (België)

Bericht door Aquilon »

Hoi Sander, je hebt PB

Bart
Swiss77
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 13:33
Locatie: Arnhem

Bericht door Swiss77 »

Ik heb zojuist alle 18 pagina's met groeiende interesse gelezen maar ik mis het laatste hoofdstuk. Hoe klinkt hij, waar zijn de recensies en waar is de veel gevraagde AB vergelijking met een UCD? Is dit project soms een stille dood gestorven?
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Ík denk dat degenen die 'm gebouwd hebben al maanden zoet zijn met 't opnieuw beluisteren van hun CD collectie? Ik heb geen idee, aan 't ontwerp of de prestaties zal 't niet liggen, ik heb een aantal sets PCB's verkocht, dus d'r zijn zeker mensen driftig aan 't bouwen. Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Goede vraag. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met de bouw is en nog meer naar het eindresultaat.

Co
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.
En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.

Co
Swiss77
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 13:33
Locatie: Arnhem

Bericht door Swiss77 »

Ik kan mij gezien het project goed voorstellen dat het even duurt voordat het klaar is. Nu maar hopen dat bevindingen nog gepost gaan worden.

@Sander
Ben je toevallig wel een review tegengekomen buiten dit forum?
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Ik heb wegens tijdnood dit project nog steeds niet af.......... :oops:

Gaat wel komen, ik ben een beetje uitgestoeid met de buisjes.
Maar eerst moet er het nodige aan mijn analoge bronnen gebeuren........
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

KT88 schreef:
Ik heb wegens tijdnood dit project nog steeds niet af.......... :oops:

Gaat wel komen, ik ben een beetje uitgestoeid met de buisjes.
Maar eerst moet er het nodige aan mijn analoge bronnen gebeuren........
Ik heb een tijdje gezocht naar een reaktie van iemand die de versterker heeft afgebouwd. Helaas geen enkele reakties, niet positief en niet negatief. Ik kwam slecht reakties op de persoon tegen en daar heb ik weinig aan gehad.

Wie komt met een reaktie op een afgebouwde versterker? Ik begin te twijfelen of die wel bestaat.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik denk dat er simpelweg nog geen versterkers af zijn. We zullen dus allemaal moeten wachten.....

Wowly
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

paarslicht schreef:
KT88 schreef:
Ik heb wegens tijdnood dit project nog steeds niet af.......... :oops:

Gaat wel komen, ik ben een beetje uitgestoeid met de buisjes.
Maar eerst moet er het nodige aan mijn analoge bronnen gebeuren........
Ik heb een tijdje gezocht naar een reaktie van iemand die de versterker heeft afgebouwd. Helaas geen enkele reakties, niet positief en niet negatief. Ik kwam slecht reakties op de persoon tegen en daar heb ik weinig aan gehad.

Wie komt met een reaktie op een afgebouwde versterker? Ik begin te twijfelen of die wel bestaat.
Houd er rekening mee dat de meerderheid van belangstellenden, zelfs als ze eenmaal lid van dit forum geworden zijn, zich onthoudt van reacties in het openbaar.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Paarslicht,

D'r spelen d'r al een aantal, en zoals Jeroen al aangeeft zijn dat geen mensen die gelijk hun ervaringen op een forum delen. Zowieso is 't gros van de ExtremA PCB's naar 't buitenland verstuurd en gezien de taalbarriëre zul je uit die hoek hier geen reacties mogen verwachten.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
dekkersj
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

paarslicht schreef:
KT88 schreef:
Ik heb wegens tijdnood dit project nog steeds niet af.......... :oops:

Gaat wel komen, ik ben een beetje uitgestoeid met de buisjes.
Maar eerst moet er het nodige aan mijn analoge bronnen gebeuren........
Ik heb een tijdje gezocht naar een reaktie van iemand die de versterker heeft afgebouwd. Helaas geen enkele reakties, niet positief en niet negatief. Ik kwam slecht reakties op de persoon tegen en daar heb ik weinig aan gehad.

Wie komt met een reaktie op een afgebouwde versterker? Ik begin te twijfelen of die wel bestaat.
Ik twijfel ook wel eens...

Koop een set printen, een berg onderdelen en wees de eerste :wink:

Groet,
Jacco
ecc
Berichten: 45
Lid geworden op: do 24 aug 2006, 15:36

Bericht door ecc »

paarslicht schreef:
Voor b.v een nieuwe F&T topserie elko 22.000µF / 63V heb ik ca €20,- betaald. Voor een "maat" trafo (ringkern) 500VA met extra lage uitsturing €40,-

Whehehe. :P

Joh, als je wilt bluffen, dan moet je wel *geloofwaardig* bluffen. Ik weet niet hoeveel 'maatwerk' ringkerntrafo's jij hebt afgenomen, maar ik kan je garanderen dat je tegenwoordig voor zo'n trafo met 40 euro aardig in de buurt komt van de grondstofprijzen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Heren, probeer het niet persoonlijk te gaan spelen. Houd het op het topiconderwerp.

Wowly
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

misschien een trafo van een maat over genomen... dan is 40 euro best geloofwaardig vriendenprijsje ....

Kees
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

audiomanics schreef:
misschien een trafo van een maat over genomen... dan is 40 euro best geloofwaardig vriendenprijsje ....

Kees
Als ik zeg dat ik een liter vodka voor nog geen €3,- heb gekocht gelooft ook niemand mij.
Als ik vervolgens zeg dat ik die in de Ukraïne heb gekocht gelooft ineens iedereen mij.

Dan zal de kwaliteit wel slecht zijn. Tuurlijk, heel slecht :?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik vind dit (van meerdere mensen) weer behoorlijk off/topic worden en ga wat opschonen als dit zo doorgaat.

Wowly
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Bericht door Miniwatt »

cve schreef:
Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.
En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.

Co
Ik ben ook nog steeds benieuwd, vandaar deze bump..
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

Miniwatt schreef:
cve schreef:
Maar 't is geen eenvoudig project, alleen 't soldeerwerk al is best een uitdaging, dus de lat ligt hoger dan doorsnee zelfbouwprojecten.
En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.

Co
Ik ben ook nog steeds benieuwd, vandaar deze bump..
Ik denk dat je het beter achter je kan laten. Er is geen noemenswaardige informatie te vinden op de diverse sites/forums (incl. buitenlandse) en ook op de site van de heer Sassen vindt je niets bijzonders. De site van Sander vind ik nogal chaotisch en op "het forum" aldaar ook geen informatie. Verdere info over prijzen moet vervolgens via een mailtje, erg amateuristisch.

Vooralsnog heb ik geen enkele (onafhankelijke) bron kunnen vinden die de claims (meetwaarden over dit project) kunnen bevestigen.
Dit is geen goed voorteken....
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Tsja, voor voortekenen moet je niet hier zijn maar bij de helderziendenclub. Een optie is dat je er zelf mee aan de gang gaat en checkt of ie zo goed is als word gezegd. Kijk, je hoeft Bruno en Sander niet te geloven natuurlijk, die lui die verzinnen maar wat, denk je ook niet?

Persoonlijk, en niet als mod, ben ik deze stemmingmakerij een beetje zat. Wat mij betreft typisch zeikgedrag. En zeikers heb ik doorgaans een behoorlijke hekel aan, die doen dat maar op de plee, en niet op dit forum.

Zou zeggen, stuur eens een mail naar sander ofzo, en spar met hem over je frustratie's, en blijf met je negatieve gedrag een eind uit de buurt.

Bah

Wowly
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Na de uitlating van Wowly slik ik mijn woorden betreffende steken onder water en indirekt refereren aan incompetentie maar in. Opschonen die zaak, en fijn verder gaan in het teken van een gedeelde passie voor zelfbouwaudio.
Plaats reactie