dat is er al. rechts klik op het foldertje naast "geplaatst" en selecteer "kopieer link" (in internet exploder tenminste).dove schreef:= Vraag: interne hotlinks verwijzen naar threads en niet naar posts (tenzij ik iets gemist heb). Het is MI handig direct te kunnen verwijzen naar reeds geposte info: zelf link ik veel door tussen threads, en wel specifiek naar posts die een directe relatie hebben met een post in een andere thread. Nu gaat dat niet, en kom ik met m'n cross-link niet verder dan een verwijzing naar een thread waar eea. in te vinden zou zijn: niet optimaal. Cross-links op 'post' nivo zijn een werkelijke toevoeging MI.
zie plaatje.


