de HEZB op Zondag 19/8
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Prima,
ik heb de namen op de post van 13/8 aangepast.
De Steak is blijkbaar sterk in trek. Bijna iedereen heeft mij er om gevraagd. Wordt vervolgd ...
by the way: RobertJan zei mij vandaag tijdens het Concave klooiuurtje dat hij voor de Pasta gaat zorgen.
Misschien kan hij daar zelf nog iets over zeggen.
Voor de frieten hebben we een akkoord gemaakt met de beste friettent van België. Zij gaan precies op tijd een grote lading verse frieten bezorgen.
En voor de wijnliefhebbers, die gaan nuiet weten waar ze het hebben, Merijn en Marc gaan hun beste beentje voorzetten en graven diep in hun wijnkelder. We hebben zelfs passende glazen gezocht en gevonden.
De High-End Zelfbouw Barbeque zal zijn naam waardig zijn!
... en het wil maar niet regenen hier in België
Ed.
ik heb de namen op de post van 13/8 aangepast.
De Steak is blijkbaar sterk in trek. Bijna iedereen heeft mij er om gevraagd. Wordt vervolgd ...
by the way: RobertJan zei mij vandaag tijdens het Concave klooiuurtje dat hij voor de Pasta gaat zorgen.
Misschien kan hij daar zelf nog iets over zeggen.
Voor de frieten hebben we een akkoord gemaakt met de beste friettent van België. Zij gaan precies op tijd een grote lading verse frieten bezorgen.
En voor de wijnliefhebbers, die gaan nuiet weten waar ze het hebben, Merijn en Marc gaan hun beste beentje voorzetten en graven diep in hun wijnkelder. We hebben zelfs passende glazen gezocht en gevonden.
De High-End Zelfbouw Barbeque zal zijn naam waardig zijn!
... en het wil maar niet regenen hier in België
Ed.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
aiai, Aberdeen Angus mag momenteel niet ingevoerd worden en de beste stukken zijn weg.
Blond Aquitain is een alternatief maar door de verlofperiode ook moeilijk te bekomen uit goede bron.
Mijn favoriete plek voor Cote a 'l Os is uitverkocht, maar er zijn nog net genoeg stukken over voor de Entrecote. Ik heb een stuk mee en ga het deze avond voorproeven. Wordt vervolgd ...
Marc H. heeft ook voorgesteld om één van zijn speciale sausen te maken voor de Spare Rib's. Daarvoor heeft hij uitermate lekkere honing nodig. Die komt natuurlijk van mijn overbuur Imker's topbijen die op Koolzaad hebben gezeten. Die is vorige week geslingerd. Betere honing is er niet!
Het gaat hier nog meer high-end worden dan ik had kunnen dromen.
Ed.
Blond Aquitain is een alternatief maar door de verlofperiode ook moeilijk te bekomen uit goede bron.
Mijn favoriete plek voor Cote a 'l Os is uitverkocht, maar er zijn nog net genoeg stukken over voor de Entrecote. Ik heb een stuk mee en ga het deze avond voorproeven. Wordt vervolgd ...
Marc H. heeft ook voorgesteld om één van zijn speciale sausen te maken voor de Spare Rib's. Daarvoor heeft hij uitermate lekkere honing nodig. Die komt natuurlijk van mijn overbuur Imker's topbijen die op Koolzaad hebben gezeten. Die is vorige week geslingerd. Betere honing is er niet!
Het gaat hier nog meer high-end worden dan ik had kunnen dromen.
Ed.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Ivm het reserveren van de voorzieningen worden de inschrijvingen hierbij afgesloten.
18 personen hebben bevestigd:
Ed, RobertJan, Carlo, John E, Yves B, Yves vS, Peter V, Rik, Marc H, Guido dL, Guido T, Rob, Ruud, Bart, Merijn, Jan, Stef, Rolph.
5 Partners, voor zover ik weet.
Ik stel morgen nog een checklist op.
Vlees: aangezien de meesten in zijn gegaan op mijn voorstel de steak aan te kopen zal ik dat ook zo doervoeren. De prijs zal ergens tussen de 5 en de 10 euro liggen, met niet-tevreden-geld-terug garantie.
Sla: RJ neemt een pasta op zich, Ruud had voorgesteld om een tomatensla te voorzien. Nog iemand een voorstel?
Wijn: Marc en Merijn. Bij tekort heb ik ook nog enkele flessen staan. Het staat ieder vrij om zelf nog een fles mee te brengen natuurlijk
Sausen: kan ik ter beschikking stellen. Ook hier staat het eenieder vrij om zelf nog iets speciaals te voorzien.
Dessert: zoals reeds eerder aangegeven kunnen splaatsemijke specialiteiten meegebracht worden. Mijn vrouw maakt alvast een portie Tiramisu, één van haar specialiteiten.
Aperitief: heb ik niet voorzien. Iemand?
Friet: zorgt mijn dochter voor.
Brood: is nog niet voorzien. Iemand?
Bestek: Wij hebben zo'n 10-tal echte steakmessen. Als er nog enkele extra kunnen worden voorzien.
dit lijstje zal nog verder worden bijgewerkt ...
Ed.
18 personen hebben bevestigd:
Ed, RobertJan, Carlo, John E, Yves B, Yves vS, Peter V, Rik, Marc H, Guido dL, Guido T, Rob, Ruud, Bart, Merijn, Jan, Stef, Rolph.
5 Partners, voor zover ik weet.
Ik stel morgen nog een checklist op.
Vlees: aangezien de meesten in zijn gegaan op mijn voorstel de steak aan te kopen zal ik dat ook zo doervoeren. De prijs zal ergens tussen de 5 en de 10 euro liggen, met niet-tevreden-geld-terug garantie.
Sla: RJ neemt een pasta op zich, Ruud had voorgesteld om een tomatensla te voorzien. Nog iemand een voorstel?
Wijn: Marc en Merijn. Bij tekort heb ik ook nog enkele flessen staan. Het staat ieder vrij om zelf nog een fles mee te brengen natuurlijk
Sausen: kan ik ter beschikking stellen. Ook hier staat het eenieder vrij om zelf nog iets speciaals te voorzien.
Dessert: zoals reeds eerder aangegeven kunnen splaatsemijke specialiteiten meegebracht worden. Mijn vrouw maakt alvast een portie Tiramisu, één van haar specialiteiten.
Aperitief: heb ik niet voorzien. Iemand?
Friet: zorgt mijn dochter voor.
Brood: is nog niet voorzien. Iemand?
Bestek: Wij hebben zo'n 10-tal echte steakmessen. Als er nog enkele extra kunnen worden voorzien.
dit lijstje zal nog verder worden bijgewerkt ...
Ed.
't Zal moelijk worden om m'n kostje bij elkaar te krijgen (ben net terug van 't werk en weet niet hoe dat morgen zal gaan ... zaterdag ook weinig tijd), maar ik hoop toch nog een extra stukje vlees te kunnen gaan inkopen.
Is het de bedoeling dat je voor de hele bende zorgt als je een slaatje meebrengt, of is het OK als je het bij enkel porties houdt?
Is het de bedoeling dat je voor de hele bende zorgt als je een slaatje meebrengt, of is het OK als je het bij enkel porties houdt?
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Die Cote à 'l os is wel 600 gram.b_force schreef:Oow, er mag dus heel wat meer bij denk ik zo
Met enkel 1 steak red je het niet natuurlijk ?
En lekker fruitsalade vind ik altijd goed te doen![]()
Ik kan nog wat kippenbillen en worst erbij doen als dat gewenst is.
Fruitsalade is naar mijn mening ook een goed idee.
met nog wat extra vlees moet dat wel lukken denk ik.rho schreef:... maar ik hoop toch nog een extra stukje vlees te kunnen gaan inkopen.
Is het de bedoeling dat je voor de hele bende zorgt als je een slaatje meebrengt, of is het OK als je het bij enkel porties houdt?
Sla: als een paar mensen een goeie protie meebrengen, dan is er voor iedereen wat.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Bart,b_force schreef:Moet ik dingen voor een fruitsalade meenemen, of wordt daar dan al voor gezorcht ?
(en zijn mensen in voor mais ? )
Tevens heb ik een oproep aan Carlo. OM het een en ander af te spreken voor zondag. (heb wel wat gestuurd, maar nog niks mogen ontvangen)
geef je email adres even door, ik mail iedereen direct nu om verder af te spreken.
- robbiedobbie
- Berichten: 231
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
- Locatie: antwerpen
