Moderator: Beheerdersteam
- Jan-Willem
- Contacteer:
- anonamemouse
probeer je je avatar naar de site te uploaden? let er dan op dat je plaatje binnen de formaatregels valt. ik weet zo snel niet wat ze zijn, het staat vast ergens in de regels. ik *geloof* maximaal 80x80 pixels en minder dan 200 kb. helaas krijg je geen mededeling dat er een probleem is als je plaatjes niet aan de voorwaarden voldoen.doppedoos schreef:Hoi,
wilde ook mijn avatar veranderen ...Kreeg hem snel verwijderd maar geen nieuwe meer geplaatst?? wat moet ik doen? elke keer als ik zeg: bijwerken....plaatst hij geen nieuwe foto?
Groet, Simon
als je plaatje groter is zal je het ergens anders moeten hosten of kleiner maken.
Het blijft niet lukken....maar nu las ik in de FAQ:
Groet, Simon
Zal even verder stoeien....Hoe kan ik een afbeelding tonen onder mijn gebruikersnaam?
Er kunnen twee afbeeldingen staan onder een gebruikersnaam bij het bekijken van posts. De eerste is een afbeelding in overeenstemming met uw rang, meestal hebben ze de vorm van sterren of blokjes die aangeven hoeveel posts je gemaakt hebt made of uw status op het forum. Daaronder staat een grotere afbeelding meer gekend als avatar, deze is meestal persoonlijk voor elke gebruiker. Het is aan de board administrator om avatars toe te laten en de keuze te geven aan beschikbare avatars. Indien je geen avatars kan gebruiken is dit een keuze van de board admin, vraag hem naar de reden (we zijn zeker dat ze goed zijn!)
Groet, Simon
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
Ik ook...
Met daarachter:
Met daarachter:
"De afbeelding “http://forum.zelfbouwaudio.nl/images/av ... bd17dc.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Laatst gewijzigd door Edo op zo 29 jul 2007, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
in IE heb ik dat ook. gewoon Opera gebruiken jongs, dan zie je t welEdo schreef:Ik ook...
Met daarachter:"De afbeelding “http://forum.zelfbouwaudio.nl/images/av ... bd17dc.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
- anonamemouse
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
Henkjan schreef:in IE heb ik dat ook. gewoon Opera gebruiken jongs, dan zie je t welEdo schreef:Ik ook...
Met daarachter:"De afbeelding “http://forum.zelfbouwaudio.nl/images/av ... bd17dc.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Ik gebruik Firefox...
Heb toch weer een hoop mensen bezig gehouden door eigen stommiteit!
sorry!!
annonamemouse deed mij het licht zien schijnen met zn verhaal van safe as PNG.....Ik had het keurig als JPG opgeslagen maar had het plaatje bewerkt voor een te printen uitnodiging en bij drukwerk willen ze altijd CMYK kleur hebben in plaats van RGB voor monitoren....had alles dus al omgezet naar CMYK en vergeten....
de manier om dit natuurlijk even te checken is het plaatje in een lege browser slepen, en dan zie je meteen of het file het doet (browser oflinezetten natuurlijk). Ik kreeg net als Henkjan meteen te zien dat het file fouten bevatte.... en toen realiseerde ik me dat ik het plaatje uit de map drukwerk had gehaald....
Thanks voor het meedenken , en sorry voor de tijdverspilling!!!
Groet , Simon
annonamemouse deed mij het licht zien schijnen met zn verhaal van safe as PNG.....Ik had het keurig als JPG opgeslagen maar had het plaatje bewerkt voor een te printen uitnodiging en bij drukwerk willen ze altijd CMYK kleur hebben in plaats van RGB voor monitoren....had alles dus al omgezet naar CMYK en vergeten....
de manier om dit natuurlijk even te checken is het plaatje in een lege browser slepen, en dan zie je meteen of het file het doet (browser oflinezetten natuurlijk). Ik kreeg net als Henkjan meteen te zien dat het file fouten bevatte.... en toen realiseerde ik me dat ik het plaatje uit de map drukwerk had gehaald....
Thanks voor het meedenken , en sorry voor de tijdverspilling!!!
Groet , Simon
- anonamemouse