Avatar

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Avatar

Bericht door Luxjan »

Bij het bekijken van mijn profiel, kan ik geen Avatar kiezen.
Ook een eigen Avatar kan ik niet uploaden.
??
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

vreemd, onderaan je profiel pagina zou de avatar controle paneel moeten zitten.....
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

uploaden doet t niet, ik heb een copie op mijn site gezet, en voila dat doet het wel.

Afbeelding

maar wel vreemd dat uploaden niet werkt, alle permissies in de database (waar ik bij kan dan) staan goed.... we gaan er naar op zoek
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Bericht door Luxjan »

Henkjan,
Thanks, super foto.

Als de speakers afzijn kunnen we de Avatar nog veranderen.
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Dit is al een hele poos zo... ik heb het er ook al met andere mensen over gehad. Stom dat ik er toen geen opmerking over heb gemaakt.
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sander »

Als het goed is moet het nu werken
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Hoi,
wilde ook mijn avatar veranderen ...Kreeg hem snel verwijderd maar geen nieuwe meer geplaatst?? wat moet ik doen? elke keer als ik zeg: bijwerken....plaatst hij geen nieuwe foto?
Groet, Simon
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

doppedoos schreef:
Hoi,
wilde ook mijn avatar veranderen ...Kreeg hem snel verwijderd maar geen nieuwe meer geplaatst?? wat moet ik doen? elke keer als ik zeg: bijwerken....plaatst hij geen nieuwe foto?
Groet, Simon
probeer je je avatar naar de site te uploaden? let er dan op dat je plaatje binnen de formaatregels valt. ik weet zo snel niet wat ze zijn, het staat vast ergens in de regels. ik *geloof* maximaal 80x80 pixels en minder dan 200 kb. helaas krijg je geen mededeling dat er een probleem is als je plaatjes niet aan de voorwaarden voldoen.
als je plaatje groter is zal je het ergens anders moeten hosten of kleiner maken.
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

probeerde inderdaad via de site te uploaden...heb me ook aan de voorwaarden gehouden...79x79pixels en kleiner dan 16K...zal het nog eens proberen...
Thanks! Groet, Simon
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Het blijft niet lukken....maar nu las ik in de FAQ:
Hoe kan ik een afbeelding tonen onder mijn gebruikersnaam?
Er kunnen twee afbeeldingen staan onder een gebruikersnaam bij het bekijken van posts. De eerste is een afbeelding in overeenstemming met uw rang, meestal hebben ze de vorm van sterren of blokjes die aangeven hoeveel posts je gemaakt hebt made of uw status op het forum. Daaronder staat een grotere afbeelding meer gekend als avatar, deze is meestal persoonlijk voor elke gebruiker. Het is aan de board administrator om avatars toe te laten en de keuze te geven aan beschikbare avatars. Indien je geen avatars kan gebruiken is dit een keuze van de board admin, vraag hem naar de reden (we zijn zeker dat ze goed zijn!)
Zal even verder stoeien....
Groet, Simon
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

nu zie ik toch echt een nw avatar, je halve maan tegen een rode achtergrond. gemaakt in fotosjop op 2007:07:29 11:52:04

Afbeelding
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Henkjan schreef:
nu zie ik toch echt een nw avatar
Ik zie een rood kruis :cry:
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Ik ook...

Met daarachter:
"De afbeelding “http://forum.zelfbouwaudio.nl/images/av ... bd17dc.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Laatst gewijzigd door Edo op zo 29 jul 2007, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

SARK schreef:
Ik zie een rood kruis :cry:
Is op zich ook een leuke avatar, jammer dat er meer mensen zijn die ook die avatar hebben :lol:

Kees
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

@Henkjan
kijken of het nu lukt....
Heb het plaatje opnieuw gesaved in f.shop en weer geprobeerd te uploaden...kijken of het nu meer resultaat heeft!
Groet S
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

:( [-o< :-#
Gebruikersavatar
DualdudE
Berichten: 449
Lid geworden op: vr 03 feb 2006, 0:18
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door DualdudE »

Hoe sla je op vanuit photoshop? Ik doe altijd "Save for web". Als ik gewoon "Save as" doe werken ze meestal niet in een browser :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Edo schreef:
Ik ook...

Met daarachter:
"De afbeelding “http://forum.zelfbouwaudio.nl/images/av ... bd17dc.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
in IE heb ik dat ook. gewoon Opera gebruiken jongs, dan zie je t wel :lol:
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

sla je plaatjes op als png.
betere kwaliteit, kleiner bestand, werkt vrijwel altijd.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Henkjan schreef:
Edo schreef:
Ik ook...

Met daarachter:
"De afbeelding “http://forum.zelfbouwaudio.nl/images/av ... bd17dc.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
in IE heb ik dat ook. gewoon Opera gebruiken jongs, dan zie je t wel :lol:

Ik gebruik Firefox... :)
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Heb toch weer een hoop mensen bezig gehouden door eigen stommiteit! :oops: sorry!!
annonamemouse deed mij het licht zien schijnen met zn verhaal van safe as PNG.....Ik had het keurig als JPG opgeslagen maar had het plaatje bewerkt voor een te printen uitnodiging en bij drukwerk willen ze altijd CMYK kleur hebben in plaats van RGB voor monitoren....had alles dus al omgezet naar CMYK en vergeten.... #-o :oops:
de manier om dit natuurlijk even te checken is het plaatje in een lege browser slepen, en dan zie je meteen of het file het doet (browser oflinezetten natuurlijk). Ik kreeg net als Henkjan meteen te zien dat het file fouten bevatte.... en toen realiseerde ik me dat ik het plaatje uit de map drukwerk had gehaald.... :roll:
Thanks voor het meedenken , en sorry voor de tijdverspilling!!!
Groet , Simon
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

Afbeelding :-({|=
het werkt in elk geval nu!
probeer het ook eens als png, de kans is groot dat het dan een stuk mooier en scherper blijft.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”