Ik heb dit topic in stilte gevolgd, maar nu moet ik gewoon reageren. DIT IS GEWOONWEG MAGNIFIEK. Ik heb zelden zulk een prachtig resultaat gezien van zelfbouwspeakers. PROFICIAT.
Je bent waarschijnlijk eens zo blij nu dat je toch hebt doorgezet.
Je kont zal ondertussen wel schraal zijn van al die veren die er in geduwd worden....
Wanneeer ga je het afmaken?
Kees
Daar ben ik nu eigenlijk dagelijks op mijn gemakje mee bezig. Het echte klussen in termen van boren, zagen, op je vingers slaan en zo.. dat is nu allemaal voorbij. Dat betekend dat het opbouwen een kwestie is van allerlei kleine prul klusjes die ik nog moest doen. Jouw logootjes bijvoorbeeld moet ik ook nog monteren, maar dat is iets wat ik als allerlaatste pas zal doen, dan zijn ze namelijk definitief af.
Ik kan niet anders dan bij de anderen inhaken, het eindresultaat ziet er echt fantastisch uit! Mooi dat je ondanks de dip bent doorgegaan en dit resultaat hebt weten neer te zetten.
M'n complimenten, 't ziet er gelikt uit, nu is de meeste fysieke arbeid achter de rug en kan je rustig beginnen met filteren en de puntjes op de i te zetten.
Maar denk je nu echt dat er nog andere mensen hun b(r)ouwsels gaan posten zonder angst verbleekt te worden door jouw creaties?
Mischa
Bedankt voor de mooie complimenten allemaal!
En inderdaad Mischa, dat denk ik niet alleen, dat hoop ik juist zelfs! Er zijn genoeg mensen hier die net zo goed met een langdurig project bezig zijn, en daar komen net zo goed hele mooie projecten uit rollen.
Ik volg altijd graag de projecten van Edo. Iemand die zo kundig is dat hij lekker voor de vuist weg kan bouwen. Dat vind ik hartstikke mooi. CarloPJB is ook onlangs met een 'uitdaging' begonnen waar ik naar uitkijk. Ook Asterduc is al geruime tijd bezig met een mooie vloerstaander en zo zijn er nog wel een paar te noemen. Meestal volg ik de projecten waarbij mensen ook iets meer met hun kast proberen te doen qua vorm. Het recht-toe-recht-aan werk vind ik niet zo spannend..