Ik zit al langer te denken om hier een soort van geluidsdemping om te zetten terwijl de ventilatie gewoon door kan werken natuurlijk.
Het gaat een raamventilatie, ongeveer 1,50 meter breed. Ik zal eens een foto maken. Hier wil een soort van "hushbox" overheen maken.
Weet iemand hoe dat het beste kan??
Ik heb al eens zoiets gevonden op internet. Die boxen bestaan al. Maar hoe ze werken weet ik niet.
Wowly
