Carsub door dramatisch ruimtetekort

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

Emphaser had een paar jaar geleden een 8inch woofer die kon spelen in een 8 liter, ik heb die eens horen spelen in een grote auto en dat viel mij geenszins tegen. :shock: was echt verbaasd hoe hard, vol en laag dat beestje ging.
Ik dacht dat het type een Emphaser Neo V8 heette, is vast wel 2e hands te koop op Showyoursound.nl
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

@jeroenG: het is jou leven, maar als je met kolder reageert op zeer welgemeende raad dan zoek je t maar uit.
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

Ik heb een tijdje geleden de ax1010 van raveland gekocht.

deze kan ook in een kleine behuizing, en speelt super!

Is ook echt geen doorsnee b-merk spul, wat ravemaster daar afleverd!

Ik ga hem in een TL gebruiken, maar in een 10 + liter kast kan deze prima los gaan. winsid zecht hetzelfde, als de voorgeschereven bouwplannen.
markje
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 14:49

Bericht door markje »

Bertje schreef:
Kistje kan ook gelanceerd worden als je 'm niet goed vastzet. Dus altijd veiligheid in acht nemen, al is dat bij de meeste bestuurders van 18-25 jaar best lastig, ook zonder audio aan boord... :?
Rob.
Ja, das waar. Ik val zelf in de catergorie 'als het vast moet, dan ook zo dat het nooit meer los komt'.

Ik heb zelf een kistje, maar die staat tegen de achterbank en die is schuin (kistje ook), dus dan zou hij bij een frontale aanrijding of noodstop naar beneden gedrukt worden?

Groeten Mark
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

Zullen we anders een nieuw topic maken :?

kom op, laat ons niet langer in spanning, en vertel wat er komt aan geluid :D
Plaats reactie