Ik dacht dat het type een Emphaser Neo V8 heette, is vast wel 2e hands te koop op Showyoursound.nl
Carsub door dramatisch ruimtetekort
Moderator: Beheerdersteam
Emphaser had een paar jaar geleden een 8inch woofer die kon spelen in een 8 liter, ik heb die eens horen spelen in een grote auto en dat viel mij geenszins tegen.
was echt verbaasd hoe hard, vol en laag dat beestje ging.
Ik dacht dat het type een Emphaser Neo V8 heette, is vast wel 2e hands te koop op Showyoursound.nl
Ik dacht dat het type een Emphaser Neo V8 heette, is vast wel 2e hands te koop op Showyoursound.nl
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Ik heb een tijdje geleden de ax1010 van raveland gekocht.
deze kan ook in een kleine behuizing, en speelt super!
Is ook echt geen doorsnee b-merk spul, wat ravemaster daar afleverd!
Ik ga hem in een TL gebruiken, maar in een 10 + liter kast kan deze prima los gaan. winsid zecht hetzelfde, als de voorgeschereven bouwplannen.
deze kan ook in een kleine behuizing, en speelt super!
Is ook echt geen doorsnee b-merk spul, wat ravemaster daar afleverd!
Ik ga hem in een TL gebruiken, maar in een 10 + liter kast kan deze prima los gaan. winsid zecht hetzelfde, als de voorgeschereven bouwplannen.
Ja, das waar. Ik val zelf in de catergorie 'als het vast moet, dan ook zo dat het nooit meer los komt'.Bertje schreef:Kistje kan ook gelanceerd worden als je 'm niet goed vastzet. Dus altijd veiligheid in acht nemen, al is dat bij de meeste bestuurders van 18-25 jaar best lastig, ook zonder audio aan boord...![]()
Rob.
Ik heb zelf een kistje, maar die staat tegen de achterbank en die is schuin (kistje ook), dus dan zou hij bij een frontale aanrijding of noodstop naar beneden gedrukt worden?
Groeten Mark
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
