Maar ik heb het id dat ik dan beter een andere driver dan de peerless zou moeten gebruiken voor het midden....! Want de peerless kan ik maar tot 1500 hz gebruiken... Dat is neit echt het midden...
Wat denken jullie ervan? Ik zou het wel jammer vinden, maar ik zou hem weer kunnen verkopen als het niet kan.....
Als ik de peerless en tweeter heb ga ik iig wel eerst een testbox maken, beniewt hoe dat klinkt!

