Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Hoewel ik waarschijnlijk niets zinnigs heb mee te nemen lijkt het me toch leuk om langs te komen.
Al is het maar om ideeën op te doen en de mensen achter de namen te ontmoeten.
"onbevooroordeelde luisterende oren " zijn ook welkom
Het zal wel rustiger zijn zonder Kees en
De koppelcondensator-keuze is op zich al heel interessant...........althans de ervaringen hier thuis doen vermoeden dat daar meer verschil in zit dan ik als techneut eigenlijk wil weten/kan verklaren/moet toegeven
Zo dat zou lukt zijn om dat eens te horen...
jeoffrey Geplaatst: Di Mrt 13, 2007 3:46 pm Onderwerp:
ik wil eindelijk wel eens het verschil horen tussen kabels en dan het liefst blind. Is hier animo voor?
Ach... gedoe met kabels zie ik niet zo zitten op zo'n dag...
Ik heb wel wat gemist door de drukte van de afgelopen maand
Leuk om te horen dat er weer een luisterdag georganiseerd wordt, natuurlijk kom ik ook graag weer.
Ik neem dan graag mijn 1e luidsprekerset mee, (2weg in Carbon/Epoxy/MDF kast) en ik neem dan graag de Project Xpression draaitafel mee.
Ik hoop er tegen die tijd een top MC elementje, en een Cambridge 640P phono-voorversterker bij te hebben.
Ik heb wel wat gemist door de drukte van de afgelopen maand
Leuk om te horen dat er weer een luisterdag georganiseerd wordt, natuurlijk kom ik ook graag weer.
Ik neem dan graag mijn 1e luidsprekerset mee, (2weg in Carbon/Epoxy/MDF kast) en ik neem dan graag de Project Xpression draaitafel mee.
Ik hoop er tegen die tijd een top MC elementje, en een Cambridge 640P phono-voorversterker bij te hebben.
Geweldig.... mooie spullen...
zal de lijst binnenkort aanpassen....
We zien begin oktober wel wie wat neemt
ZEt mij er ook maar op ..
Ik heb ook niks mee te nemen,
(als mensen dat willen: een advance acoustic MAP 305).
Maar ik denk dat er al genoeg versterkers zijn
Ik ga trouwens met de auto vanaf Meppel... (nog mensen behoefte aan carpool?) Of is daar al een apart topic voor.
ZEt mij er ook maar op ..
Ik heb ook niks mee te nemen,
(als mensen dat willen: een advance acoustic MAP 305).
Maar ik denk dat er al genoeg versterkers zijn
Ik ga trouwens met de auto vanaf Meppel... (nog mensen behoefte aan carpool?) Of is daar al een apart topic voor.
Jan-Willem ook luisteraars zijn welkom
zal je op de lijst zetten...
Carpool topic lijkt mij een goed idee
Tot horens dan maar..
De wijzigingen worden in de eerste berichten van dit topic
aangepast..
hallo iedereen
Ik had al gezegd dat ik mijn draaitafel mee zou nemen en dat ik daarvoor een nieuwe phonopré en MC element voor aan het zoeken was, beide onderdelen zijn inmiddels geselecteerd en gekocht
Phonopré is de Cambridge Azur 640P.
Element is de Ortofon MC Rondo Red.
Tevens komt er nog een Pro-Ject Speedbox bij (quartz controled motorsturing)
En een vriend van mij zou ook graag meekomen om eens te zien wat andere zelfbouwers zoal maken
hallo iedereen
Ik had al gezegd dat ik mijn draaitafel mee zou nemen en dat ik daarvoor een nieuwe phonopré en MC element voor aan het zoeken was, beide onderdelen zijn inmiddels geselecteerd en gekocht
Phonopré is de Cambridge Azur 640P.
Element is de Ortofon MC Rondo Red.
Tevens komt er nog een Pro-Ject Speedbox bij (quartz controled motorsturing)
En een vriend van mij zou ook graag meekomen om eens te zien wat andere zelfbouwers zoal maken
We zullen de lijsten zsm aanpassen
en luisteraars zijn ook welkom
oortjes te
hallo iedereen
Ik had al gezegd dat ik mijn draaitafel mee zou nemen en dat ik daarvoor een nieuwe phonopré en MC element voor aan het zoeken was, beide onderdelen zijn inmiddels geselecteerd en gekocht
Phonopré is de Cambridge Azur 640P.
Element is de Ortofon MC Rondo Red.
Tevens komt er nog een Pro-Ject Speedbox bij (quartz controled motorsturing)
En een vriend van mij zou ook graag meekomen om eens te zien wat andere zelfbouwers zoal maken
We zullen de lijsten zsm aanpassen
en luisteraars zijn ook welkom
oortjes te
hallo iedereen
Ik had al gezegd dat ik mijn draaitafel mee zou nemen en dat ik daarvoor een nieuwe phonopré en MC element voor aan het zoeken was, beide onderdelen zijn inmiddels geselecteerd en gekocht
Phonopré is de Cambridge Azur 640P.
Element is de Ortofon MC Rondo Red.
Tevens komt er nog een Pro-Ject Speedbox bij (quartz controled motorsturing)
En een vriend van mij zou ook graag meekomen om eens te zien wat andere zelfbouwers zoal maken
We zullen de lijsten zsm aanpassen
en luisteraars zijn ook welkom
oortjes te
Ik wil ook graag komen kijken (luisteren). Als er interesse is wil ik ook mijn Optimo's meenemen (overigens de EHCT-edition = Extra-heavy-cheap-tweeter).
Mijn 2,5weg systeem gaat niet lukken aangezien ik er al 1 als center ga gebruiken en hiermee de noodzaak voor de 2de er niet meer is...
Maar zo te zien nog keuze genoeg voor die dag
Tot dan,
Het lijkt me erg leuk om eens te luisteren naar creaties van andere.
Zet mij dus ook op de lijst.
Het is wel een stuk rijden, maar je moet er iets voor over hebben.
Als er interesse is,
wil ik proberen mijn ESL Precision devices combi in mijn coupe te leggen.
Rond die datum zal het versterker/filter gedeelte netjes in 1 behuizing zitten.
Dus zal het ook allemaal veilig zijn
Banken plat, en dan past het wel, misschien komen er meer mensen uit Utrecht (omgeving). Dus carpolen kan.
Ik neem dan mee:
ESL/ PD panelen.
Actief filter
2x AMC buizen versterkers of klasse D AMP4 van 41hz.
(Op dit moment draait het laag op een Crown D-150 MK2, geen succes.)
Maranz SA 7001 cd speler.
De versterkers is even afhankelijk van in welk stadium ik ben met het project.
Tevens lijkt het mij erg leuk om andere amps te testen op bijvoorbeeld de ESL panelen. Dus als mensen een leuk exemplaar hebben.
Ik wil ook graag komen kijken (luisteren). Als er interesse is wil ik ook mijn Optimo's meenemen (overigens de EHCT-edition = Extra-heavy-cheap-tweeter).
Het lijkt me erg leuk om eens te luisteren naar creaties van andere.
Zet mij dus ook op de lijst.
Het is wel een stuk rijden, maar je moet er iets voor over hebben.
Als er interesse is,
wil ik proberen mijn ESL Precision devices combi in mijn coupe te leggen.
Rond die datum zal het versterker/filter gedeelte netjes in 1 behuizing zitten.
Dus zal het ook allemaal veilig zijn