Marktplaats advertentie
Het geluid is te vergelijken met de Avalon Sentinel/Kharma exquisite
Hopelijk is het een "eerlijke" vergelijking
Moderator: Beheerdersteam
Het geluid is te vergelijken met de Avalon Sentinel/Kharma exquisite
Je hebt helemaal gelijk Martijn. Ik hoop dat je niet teveel aanstoot neemt van alle reply's, dat zou erg vervelend zijn en denk ik niemands bedoeling alhier.Montana schreef:Ik wil niet verder ingaan op de gevraagde prijs. Iedereen mag vragen wat hij wil toch? Ik kan me niet veroorloven zomaar 2500 verlies te maken op een set. Dan hou ik hem liever en zorg ik dat ik in de toekomst niet in het wilde weg ga bouwen!
Misschien kunnen we nu weer over iets anders praten?
mvg,
Martijn
Mijn idee.. Het Marktplaats publiek is over het algemeen genomen uit op pingelarij. Ook al is iets het geld gewoon waard, dan nog probeert men het zo goedkoop mogelijk te krijgen omdat men nou eenmaal dat als een stukje sport ziet van Marktplaats. Ik zou zo'n project als van jou in elk geval daar nooit te koop aanbieden. Wat je namelijk ook krijgt is dat mensen daar gewoon niet dat stukje respect opbrengen voor je werk wat wij hier juist wel ervaren.Henkjan schreef:zit op bifi.nl niet een betere doelgroep? ik bedoel maar, als ik een sjiek stuk hifi wil kopen, is mijn 1e gedachte nou niet direct marktplaats...Montana schreef:..... Ik wil wél weten hoe een dergelijk systeem in de markt ligt en vond marktplaats een goed medium voor de test.
Klopt. Op een audioforum zal ik niet snel over de prijs in onderhandeling gaan. Verkoper en potentiële koper weten allebei waarover gesproken wordt, er is een prijs en dat is het je waard of niet. Bij Marktplaats ligt dat toch anders, iedereen knalt alles maar op die site en vraagt er 100 euro voor. Meestal is het dat niet waard, soms zitten er onbewuste juweeltjes tussen. Die speelruimte is je plezier en daar stelt een adverteerder op Martkplaats zich ook aan bloot. Overigens ben ik maar in drie of vier serieuze onderhandelingen getreden en dan onderhandel ik op basis van eerlijkheid en de verkoper kreeg dan ook echt geen fooi. Zo netjes moet je dan ook zijn.Jasper Joppe Geers schreef:Mijn idee.. Het Marktplaats publiek is over het algemeen genomen uit op pingelarij. Ook al is iets het geld gewoon waard, dan nog probeert men het zo goedkoop mogelijk te krijgen omdat men nou eenmaal dat als een stukje sport ziet van Marktplaats.
Bifi!?! schrik!Henkjan schreef:zit op bifi.nl niet een betere doelgroep? ik bedoel maar, als ik een sjiek stuk hifi wil kopen, is mijn 1e gedachte nou niet direct marktplaats...Montana schreef:..... Ik wil wél weten hoe een dergelijk systeem in de markt ligt en vond marktplaats een goed medium voor de test.