Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Heu, we gaan morgenvroeg pas open en er is plek genoeg, dus je hoeft niet voor de ingang te overnachten, hoe zwoel de brabantse nacht ook is (is hier nog 22 graden..)
Ik ga nog snel een word documentje maken voor morgens zodat iedereen het programma kan volgens als ze het morgen of vanavond nog uitprinten....
Wowly
Ik ga nog snel een word documentje maken voor morgens zodat iedereen het programma kan volgens als ze het morgen of vanavond nog uitprinten....
Wowly
Hierbij een uitprintbaar document voor de luisterdag morgen....print het uit en je hebt een mooi overzicht van de luisterdag!!
Wowly
Wowly
- Bijlagen
-
- Luisterdag Breda III.doc
- (211 KiB) 207 keer gedownload
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
b_force schreef:jongens ze zijn klaar en (goed) droog
Net heel voorzichtig speaker er in gezet en ze klinken zoals ze eerst ook klonken
De rest laat ik aan jullie morgen over. (tips zijn altijd welkom voor verandering)
Dat is goed nieuws. Ben benieuwd.
Haha, copyright? wat is dat...haha...no problemo.Wowly schreef:of stond er copyright op???![]()
Wowly
Gaat nog even de baby een flesje geven....en luier...
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Proficiat Jan,Wowly schreef:Hierbij een uitprintbaar document voor de luisterdag morgen
wat mij betreft ben jij Super-erelid!
... en de afwerking van die speaker mag er inderdaad zijn!
een referentie die aantoont dat een diy kast niet altijd een appelsienkas (sinaasappel kist voor de NL's) moet zijn!
tot morgen.
Net thuis en straks weer vroeg op en dan geeft ook mijn printer de strijd op..Wowly schreef:Hierbij een uitprintbaar document voor de luisterdag morgen....print het uit en je hebt een mooi overzicht van de luisterdag!!
Wowly
Zoe er iemand zo vriendelijk willen zijn om Wowly zijn mooie schema voor mij uit te draaien?Alvast bedankt.
Tot straks allemaal en wat heb ik er zin in!
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
zo, tussen het inchecken en inpakken door alvast een kort verslag ....
alleen de eerste stint meegemaakt, en alleen maar genoten. de subs staan in de grote ruimte echt goed, geen last van vervelende reso's ofzo, dus mooi kunnen genieten van Jan z'n ijskast
en de gesloten kast met Dayton carhifinaam van wie ik ff vergeten ben wie 'm gebouwd heeft. m'n eigen TL ook nog gehoord, staat er nog als t goed is, die gaat met Aat mee naar huis. De wasmachine
van Bart heb ik niet kunnen beluisteren, wat voor m'n portemonee en goed gevoel over m'n eigen creaties misschien maar beter is
de TL's met bekende bezetting van Peter Geerts klonken erg mooi, ook in t laag netjes voor de kleine drivers. De dinges kloon van Rik zat ik erg dicht op, maar zeker onder de indruk, mooie monitor.
en toen de halve manen.. echt onder de indruk moet ik zeggen, mooi gedetailleerd hoog, verassend laag voor een 13cm speakertje, maar vooral het complete beeld dat deze neerzetten compleet in harmonie. echt zeer geslaagd
maar het mooiste van zo'n dag is toch nog steeds het ontmoeten van collega zelfbouwers, zowel het weerzien van bekenden als het ontmoeten van de nieuwe gezichten bij de bekende (nick)namen
wederom veel dank aan Jan en allen die deze dag moigelijk hebben gemaakt.

alleen de eerste stint meegemaakt, en alleen maar genoten. de subs staan in de grote ruimte echt goed, geen last van vervelende reso's ofzo, dus mooi kunnen genieten van Jan z'n ijskast
de TL's met bekende bezetting van Peter Geerts klonken erg mooi, ook in t laag netjes voor de kleine drivers. De dinges kloon van Rik zat ik erg dicht op, maar zeker onder de indruk, mooie monitor.
en toen de halve manen.. echt onder de indruk moet ik zeggen, mooi gedetailleerd hoog, verassend laag voor een 13cm speakertje, maar vooral het complete beeld dat deze neerzetten compleet in harmonie. echt zeer geslaagd
maar het mooiste van zo'n dag is toch nog steeds het ontmoeten van collega zelfbouwers, zowel het weerzien van bekenden als het ontmoeten van de nieuwe gezichten bij de bekende (nick)namen
wederom veel dank aan Jan en allen die deze dag moigelijk hebben gemaakt.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Zo we zijn alweer thuis en ik moet zo eerst maar naar de snackbar ofzo, ik zie dat ik niks meer in huis heb
.
Maargoed fftjes een kort verslag voordat ik hier ter plekke neerval van de honger
Het was ZEKER weer geslaagd. Leuke combinaties gezien. Zeker ook die van doppedoos, top jongen !
Daarnaast weer het bekende Scanspeak systeem en weer net zo rustig als de vorige die we kende (die trouwens in een vergelijkings testje wel duidelijke verschillen gaf).
En Wowly is tevreden met dat hij nog 1 cm kon, Bart vond dat wat karig en bood 6 cm aan
Sja wat moet ik nog meer zeggen ?
Thesis, formidabel leuk (klein ! ) speakertje, heerlijk rustig om naar te luisteren.
En dan per slot mijn eigen oude kefjes. Ik was meer dan verbaast. Dat kwam zeker ook door de UCD die van alles goed trok (tov een marantz die ik heb).
Maar Jeroen (en anderen) vonden hem te dof klinken. Dat is vrij apart want ik heb net nog hier (samen met Jeroen) nog thuis een testje gedaan. En daar klinkt het hoog iets fel.
Waarschijnlijk zit het rond de 3-5KHz wat minder zou kunnen zijn, waardoor je tweeter (en het hoog) opeens heel veel feller klinkt.
Kijken we naar mijn metingen dat zie ik dat niet terug. (die loopt heel mooi recht).
Maargoed iemand anders er nog tips over, ik hoor het graag !
tot slot.
JANTJE BEDANKT, JANTJE BEDANKT, JANTJE, JANTJE, JANTJE BEDANKT
(meer verslag dadelijk, nu eerst eens eten zien te krijgen
)
Maargoed fftjes een kort verslag voordat ik hier ter plekke neerval van de honger
Het was ZEKER weer geslaagd. Leuke combinaties gezien. Zeker ook die van doppedoos, top jongen !
Daarnaast weer het bekende Scanspeak systeem en weer net zo rustig als de vorige die we kende (die trouwens in een vergelijkings testje wel duidelijke verschillen gaf).
En Wowly is tevreden met dat hij nog 1 cm kon, Bart vond dat wat karig en bood 6 cm aan
Sja wat moet ik nog meer zeggen ?
Thesis, formidabel leuk (klein ! ) speakertje, heerlijk rustig om naar te luisteren.
En dan per slot mijn eigen oude kefjes. Ik was meer dan verbaast. Dat kwam zeker ook door de UCD die van alles goed trok (tov een marantz die ik heb).
Maar Jeroen (en anderen) vonden hem te dof klinken. Dat is vrij apart want ik heb net nog hier (samen met Jeroen) nog thuis een testje gedaan. En daar klinkt het hoog iets fel.
Waarschijnlijk zit het rond de 3-5KHz wat minder zou kunnen zijn, waardoor je tweeter (en het hoog) opeens heel veel feller klinkt.
Kijken we naar mijn metingen dat zie ik dat niet terug. (die loopt heel mooi recht).
Maargoed iemand anders er nog tips over, ik hoor het graag !
tot slot.
JANTJE BEDANKT, JANTJE BEDANKT, JANTJE, JANTJE, JANTJE BEDANKT
(meer verslag dadelijk, nu eerst eens eten zien te krijgen
