Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

De Vifa Formats liggen al in de auto. Op tijd komen zal geen probleem zijn, het is luilak. Zijn er genoeg speakerkabels? Mijn kabels zitten in de muur weggewerkt en ik heb slechts 2 korte stukjes van een ander setje.

Co
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

ik denk dat er wel genoeg kabels zijn.
Ik neem er ook geen mee, aangezien ik dan ook echt alle los moet halen...
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

b_force schreef:
haha, iedereen is nog snel fftjes de laatste puntjes op de i aan het zetten :P

Jep...even afstoffen... :)
jurriaan
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 02 feb 2007, 12:07

Bericht door jurriaan »

De i'tjes moet eerst af voordat ik de puntjes er op kan zetten. 8)
maar desondanks gaan de speakers wel mee.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

cve schreef:
De Vifa Formats liggen al in de auto. Op tijd komen zal geen probleem zijn, het is luilak. Zijn er genoeg speakerkabels? Mijn kabels zitten in de muur weggewerkt en ik heb slechts 2 korte stukjes van een ander setje.

Co
Ik neem nog wat speakerkabel en interlinks mee.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Me too. En jongens, vergeet het dempingsmateriaal en de ceedee's niet hé!

Wowly
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Ik neem dat dekbed maar weer me....... :)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Heu, we gaan morgenvroeg pas open en er is plek genoeg, dus je hoeft niet voor de ingang te overnachten, hoe zwoel de brabantse nacht ook is (is hier nog 22 graden..) :twisted: :twisted:

Ik ga nog snel een word documentje maken voor morgens zodat iedereen het programma kan volgens als ze het morgen of vanavond nog uitprinten....

Wowly
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hierbij een uitprintbaar document voor de luisterdag morgen....print het uit en je hebt een mooi overzicht van de luisterdag!!

Wowly
Bijlagen
Luisterdag Breda III.doc
(211 KiB) 207 keer gedownload
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Heb ook nog wat LS snoer en interlinks mee. Verder zutje CD's
Geen LP's dit jaar.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Wowly schreef:
Hierbij een uitprintbaar document voor de luisterdag morgen....print het uit en je hebt een mooi overzicht van de luisterdag!!

Wowly

Bekende speaker.... 8) (en logo)... :)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hihihi, ik vond die van jou eenvoudigweg de mooiste, of stond er copyright op??? Krijg je morgen en extra fijn plekje om te zitten :P

Wowly
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

jongens ze zijn klaar en (goed) droog :P

Net heel voorzichtig speaker er in gezet en ze klinken zoals ze eerst ook klonken :P

De rest laat ik aan jullie morgen over. (tips zijn altijd welkom voor verandering)
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

b_force schreef:
jongens ze zijn klaar en (goed) droog :P

Net heel voorzichtig speaker er in gezet en ze klinken zoals ze eerst ook klonken :P

De rest laat ik aan jullie morgen over. (tips zijn altijd welkom voor verandering)

Dat is goed nieuws. Ben benieuwd.

Wowly schreef:
of stond er copyright op??? :P

Wowly
Haha, copyright? wat is dat...haha...no problemo.

Gaat nog even de baby een flesje geven....en luier...
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

zou ik ook nog een slaapzak meenemen ?

Heb hem toevallig bij de hand liggen.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Hierbij een uitprintbaar document voor de luisterdag morgen
Proficiat Jan,

wat mij betreft ben jij Super-erelid!

... en de afwerking van die speaker mag er inderdaad zijn!
een referentie die aantoont dat een diy kast niet altijd een appelsienkas (sinaasappel kist voor de NL's) moet zijn!

tot morgen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Dank je Ed, en welterusten....

Wowly
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Wowly schreef:
Hierbij een uitprintbaar document voor de luisterdag morgen....print het uit en je hebt een mooi overzicht van de luisterdag!!

Wowly
Net thuis en straks weer vroeg op en dan geeft ook mijn printer de strijd op..
Zoe er iemand zo vriendelijk willen zijn om Wowly zijn mooie schema voor mij uit te draaien?Alvast bedankt.

Tot straks allemaal en wat heb ik er zin in!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik heb er 15 uitgedraaid voor dit soort zaken.... :P

zie je zo
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Woei, ik sta klaar :D (nouja, de droger is mijn hemd nog aan het strijken :lol: )

Tot straks!
Gebruikersavatar
Tesla
Ook commercieel actief
Berichten: 170
Lid geworden op: di 22 mei 2007, 14:12
Locatie: easy_t_wood
Contacteer:

Bericht door Tesla »

Ik ben helaas overvallen door een griepvierus. :cry:
Dacht dat het vanmorgen wel wat beter zou gaan, maar ik ben nu echt dwars af.

Ik duik m'n bed maar weer in,balen hoor

i.i.g. aan iedereen een hele luisterrijke en fijne dag toegewenst
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zo, tussen het inchecken en inpakken door alvast een kort verslag ....

alleen de eerste stint meegemaakt, en alleen maar genoten. de subs staan in de grote ruimte echt goed, geen last van vervelende reso's ofzo, dus mooi kunnen genieten van Jan z'n ijskast :wink: en de gesloten kast met Dayton carhifinaam van wie ik ff vergeten ben wie 'm gebouwd heeft. m'n eigen TL ook nog gehoord, staat er nog als t goed is, die gaat met Aat mee naar huis. De wasmachine :wink: van Bart heb ik niet kunnen beluisteren, wat voor m'n portemonee en goed gevoel over m'n eigen creaties misschien maar beter is :D

de TL's met bekende bezetting van Peter Geerts klonken erg mooi, ook in t laag netjes voor de kleine drivers. De dinges kloon van Rik zat ik erg dicht op, maar zeker onder de indruk, mooie monitor.

en toen de halve manen.. echt onder de indruk moet ik zeggen, mooi gedetailleerd hoog, verassend laag voor een 13cm speakertje, maar vooral het complete beeld dat deze neerzetten compleet in harmonie. echt zeer geslaagd

maar het mooiste van zo'n dag is toch nog steeds het ontmoeten van collega zelfbouwers, zowel het weerzien van bekenden als het ontmoeten van de nieuwe gezichten bij de bekende (nick)namen

wederom veel dank aan Jan en allen die deze dag moigelijk hebben gemaakt. =D> =D> =D>
Just
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 14 aug 2006, 21:28

Bericht door Just »

Ik was verhinderd door een oldtimer rit waar ik vandaag aan deelnam.

Was wel erg leuk en mooie bolides gezien!

Hoop dat iedereen een goeie luisterdag heeft gehad :lol:

Volgende keer ben ik wellicht van de partij

Groeten

Just
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Zo we zijn alweer thuis en ik moet zo eerst maar naar de snackbar ofzo, ik zie dat ik niks meer in huis heb :(.

Maargoed fftjes een kort verslag voordat ik hier ter plekke neerval van de honger :P

Het was ZEKER weer geslaagd. Leuke combinaties gezien. Zeker ook die van doppedoos, top jongen !

Daarnaast weer het bekende Scanspeak systeem en weer net zo rustig als de vorige die we kende (die trouwens in een vergelijkings testje wel duidelijke verschillen gaf).

En Wowly is tevreden met dat hij nog 1 cm kon, Bart vond dat wat karig en bood 6 cm aan :P :lol: :wink:

Sja wat moet ik nog meer zeggen ?
Thesis, formidabel leuk (klein ! ) speakertje, heerlijk rustig om naar te luisteren.

En dan per slot mijn eigen oude kefjes. Ik was meer dan verbaast. Dat kwam zeker ook door de UCD die van alles goed trok (tov een marantz die ik heb).
Maar Jeroen (en anderen) vonden hem te dof klinken. Dat is vrij apart want ik heb net nog hier (samen met Jeroen) nog thuis een testje gedaan. En daar klinkt het hoog iets fel.

Waarschijnlijk zit het rond de 3-5KHz wat minder zou kunnen zijn, waardoor je tweeter (en het hoog) opeens heel veel feller klinkt.

Kijken we naar mijn metingen dat zie ik dat niet terug. (die loopt heel mooi recht).
Maargoed iemand anders er nog tips over, ik hoor het graag ! :D

tot slot.

JANTJE BEDANKT, JANTJE BEDANKT, JANTJE, JANTJE, JANTJE BEDANKT :P


(meer verslag dadelijk, nu eerst eens eten zien te krijgen :P )
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Wie heeft er per ongeluk de voedingskabel van mijn Hypex DS 4.0 meegenomen die in luisterruimte 3 bij alle subs stond :cry: :cry: :cry:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”