Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wanneer u van één of beide ruimtes gebruik wenst te maken, betaalt u slechts een verplichte bierafname. Deze minimale afname bedraagt voor de Feestzaal 150 liter (€900,-), voor de Joosbar 30 liter (€180,-) en voor beide zalen 180 liter (€1080,-).
[ST : leg dat maar eens uit thuis
"Die audio dag heel gezellig , hips"
zie hier voor het programma en verslag van de vorige editie. DDIY is veel grootser opgezet. Naast luistersessies zijn er ook presentaties van specialisten op diverse gebieden. Vaak mensen die ook hier aktief zijn.
Door de omvang iets minder 'intiem' dan zo'n luisterdag, maar daardoor zeker zo interessant. het aantal deelnemers is ook groter - vorig jaar ongeveer 150
DDIY dag en luisterdagen zijn volstrekt andere concepten, dus niet alleen qua schaal maar ook kwa inhoud. Niet te vergelijken. Ik wil geen van beide missen!!