DDIY 2007 : Locatie suggesties
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
DDIY 2007 : Locatie suggesties
De feedback die velen van jullie, via de enquete en hier op het forum, gaven op de locatie is veelal een terechte geweest.
Vandaar ons verzoek om met suggesties te komen, qua plaats maar ook gaarne een geschikt gebouw oid.
We dachten dat de lijn eindhoven-amersfoort/apeldoorn redelijk is !
Weet jij een geschikt gebouw (school (met tapijt), buurt centrum oid) laat het me dan even weten via PM.
mvg
ST
DDIY 2007
Vandaar ons verzoek om met suggesties te komen, qua plaats maar ook gaarne een geschikt gebouw oid.
We dachten dat de lijn eindhoven-amersfoort/apeldoorn redelijk is !
Weet jij een geschikt gebouw (school (met tapijt), buurt centrum oid) laat het me dan even weten via PM.
mvg
ST
DDIY 2007
Houdt rekening met een zaal voor de lezingen (100-150man minimaal), een separate (kantine)ruimte, waar ook eventueel sponsoren zich kunnen presenteren, en dan uiteraard een aantal luisterruimtes (als het net gaat als vorig jaar, minstens 4, met eventueel optie op meer)Henkjan schreef:ik zal t lokale cultureel centrum eens inspecteren.
hoeveel zalen willen jullie in gebruik hebben?
daniel
-
bunky
Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties
blu_line schreef:De feedback die velen van jullie, via de enquete en hier op het forum, gaven op de locatie is veelal een terechte geweest.
Vandaar ons verzoek om met suggesties te komen, qua plaats maar ook gaarne een geschikt gebouw oid.
We dachten dat de lijn eindhoven-amersfoort/apeldoorn redelijk is !
Weet jij een geschikt gebouw (school (met tapijt), buurt centrum oid) laat het me dan even weten via PM.
mvg
ST
DDIY 2007
Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Nieuwegein ligt op steenworp afstand van Utrecht, en bereikbaar met de sneltram vanuit deszelfden stad.
http://www.utrecht-congress.com/bedrijv ... lcome.html
http://www.n-b-c.nl/
http://www.utrecht-congress.com/bedrijv ... lcome.html
http://www.n-b-c.nl/
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Dat had ik al gevonden jahKT88 schreef:Nieuwegein ligt op steenworp afstand van Utrecht, en bereikbaar met de sneltram vanuit deszelfden stad.
http://www.utrecht-congress.com/bedrijv ... lcome.html
http://www.n-b-c.nl/
Als ik naar de website ga, zie ik alleen heeeele grote ruimtes, ze zullen ook wel kleinere hebben (hoop ik
(en ik zie decoraties van "van Maarel", aaaaaah, bah
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties
niet eens zo'n gek idee, nu alleen de grote ruimte nog...bunky schreef:Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn?
Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties
Is niet zo'n slecht idee. Maar dan moet het wel goed weer zijn, door de regen van hutje naar hutje banjeren is niet zo'n goed plan.Henkjan schreef:niet eens zo'n gek idee, nu alleen de grote ruimte nog...bunky schreef:Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn?
Gelukkig is het afgelopen jaren wel redelijk goed weer geweest op de DDIY-dagen, dus dat geeft hoop
Ik ben op zoek geweest naar locaties in het midden van het land.
Helaas ben ik niet veel verder gekomen omdat de prijzen veel hoger zijn dan mogelijk is met het budget waarvoor deze dag georganiseerd word.
In het weekend is het vaak onmogelijk en scholen vragen dan exorbitante prijzen.
Ik heb een locatie gevonden in Deventer maar deze heeft slechts 3 kleine zalen.
Of we kunnen uitwijken naar de zelfde locatie als vorig jaar en dan proberen wat te doen aan de akoestiek in de ruimtes met behulp van tapijt.
Commentaar aub.
ST
Helaas ben ik niet veel verder gekomen omdat de prijzen veel hoger zijn dan mogelijk is met het budget waarvoor deze dag georganiseerd word.
In het weekend is het vaak onmogelijk en scholen vragen dan exorbitante prijzen.
Ik heb een locatie gevonden in Deventer maar deze heeft slechts 3 kleine zalen.
Of we kunnen uitwijken naar de zelfde locatie als vorig jaar en dan proberen wat te doen aan de akoestiek in de ruimtes met behulp van tapijt.
Commentaar aub.
ST
Laatst gewijzigd door blu_line op ma 21 mei 2007, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
[ST : Afgehaakt is een groot woord.mag ik hieruit concluderen dat Elektuur is afgehaakt?
Het is in beraad maar ze geven aan dat het commercieel niet haalbaar is.
Ik heb van het begin af aan aangegeven dat de entree prijs die zij wilden vragen veel te hoog was.
Ik heb een bepaalde visie op de audio dag die, naar mijn idee, goed aansluit bij wat jullie graag willen en een goede aanvulling is op het forum.
Kortom DIY voor en door DIY'ers in elke vorm.
Naar mijn idee geeft het gemiddelde forum lid liever zijn geld uit aan luidsprekers/elektronica dan aan hoge entree gelden.
Daarnaast zal de echte diy'er liever kijken hoe iets gemaakt is, het (beter) nabouwen dan hoge sommen geld uit te geven aan aparatuur (zoals bijv een printen frees machine oid)
De zelfbouwer kiest heel duidelijk waar voor zijn geld.
De samen werking met Elektuur zal snel een commercieel karakter krijgen en aan gezelligheid in boeten. Van het eerste zijn jullie wars en het laatste waarderen jullie heel erg in de huidige opzet !
mvg
ST
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
't is niet helmaal in het gebied eindhoven-amersfoort/apeldoorn, maar misschien een optie?
http://www.debron.info/
http://www.debron.info/
Wat misschien ook een idee is: een studentenvereniging. Heerlijk sfeervol, lage prijzen, bar in de buurt en vaak meerdere 'ingerichte' zalen. Zit alleen een (bier)luchtje aan
http://www.zaaltjehuren.nl in Utrecht
en
http://www.hetrsc.nl/?idtoget=204 (onderaan) in Rotterdam
zo zijn er nog wel meer te vinden.
Wat is ongeveer het budget en hoeveel m² is er gewenst?
[edit]
http://www.zalenverhuurphrm.nl/
Dat ziet er echt schitterend uit...haha!
in hartje Utrecht

[/edit]
http://www.zaaltjehuren.nl in Utrecht
en
http://www.hetrsc.nl/?idtoget=204 (onderaan) in Rotterdam
zo zijn er nog wel meer te vinden.
Wat is ongeveer het budget en hoeveel m² is er gewenst?
[edit]
http://www.zalenverhuurphrm.nl/
Dat ziet er echt schitterend uit...haha!
in hartje Utrecht
[/edit]

