DDIY 2007 : Locatie suggesties

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
blu_line
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:

DDIY 2007 : Locatie suggesties

Bericht door blu_line »

De feedback die velen van jullie, via de enquete en hier op het forum, gaven op de locatie is veelal een terechte geweest.
Vandaar ons verzoek om met suggesties te komen, qua plaats maar ook gaarne een geschikt gebouw oid.

We dachten dat de lijn eindhoven-amersfoort/apeldoorn redelijk is !

Weet jij een geschikt gebouw (school (met tapijt), buurt centrum oid) laat het me dan even weten via PM.

mvg

ST
DDIY 2007
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

He ST,

Leuk dat jullie weer bezig zijn met het volgende evenement. Ik heb er zin in.
Eens kijken of iemand een idee heeft voor een leuke locatie.

Succes,
Edo
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik zal t lokale cultureel centrum eens inspecteren.

hoeveel zalen willen jullie in gebruik hebben?
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Henkjan schreef:
hoeveel zalen willen jullie in gebruik hebben?
1 voor ZBA.... :) (of 2?)
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Henkjan schreef:
ik zal t lokale cultureel centrum eens inspecteren.

hoeveel zalen willen jullie in gebruik hebben?
Houdt rekening met een zaal voor de lezingen (100-150man minimaal), een separate (kantine)ruimte, waar ook eventueel sponsoren zich kunnen presenteren, en dan uiteraard een aantal luisterruimtes (als het net gaat als vorig jaar, minstens 4, met eventueel optie op meer)

daniel
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Misschien dat dit het budget te boven gaat....

http://www.dewerelt.nl/nl/
bunky

Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties

Bericht door bunky »

blu_line schreef:
De feedback die velen van jullie, via de enquete en hier op het forum, gaven op de locatie is veelal een terechte geweest.
Vandaar ons verzoek om met suggesties te komen, qua plaats maar ook gaarne een geschikt gebouw oid.

We dachten dat de lijn eindhoven-amersfoort/apeldoorn redelijk is !

Weet jij een geschikt gebouw (school (met tapijt), buurt centrum oid) laat het me dan even weten via PM.

mvg

ST
DDIY 2007

Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn? :wink:
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

De Blokhoeve, Nieuwegein?
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

KT88 schreef:
De Blokhoeve, Nieuwegein?
Dat is voor mij ook nog wel te rijden... hoewel?? bijna twee uur toch wel..

Kees
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Het idee van KT88 is niet eens zo gek, hoe centraal wil je het hebben :P
Utrecht zou ook een goeie zijn lijkt me..
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

een locatie centraal in het land zou inderdaad niet verkeerd zijn.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Utrecht lijkt me ook prima te bereiken ?
Bijna elke trein of snelweg komt daar wel :P
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Nieuwegein ligt op steenworp afstand van Utrecht, en bereikbaar met de sneltram vanuit deszelfden stad.

http://www.utrecht-congress.com/bedrijv ... lcome.html

http://www.n-b-c.nl/
bunky

Bericht door bunky »

KT88 schreef:
De Blokhoeve, Nieuwegein?
Afbeelding


Ziet er goed uit.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

KT88 schreef:
Nieuwegein ligt op steenworp afstand van Utrecht, en bereikbaar met de sneltram vanuit deszelfden stad.

http://www.utrecht-congress.com/bedrijv ... lcome.html

http://www.n-b-c.nl/
Dat had ik al gevonden jah :)

Als ik naar de website ga, zie ik alleen heeeele grote ruimtes, ze zullen ook wel kleinere hebben (hoop ik :) )

(en ik zie decoraties van "van Maarel", aaaaaah, bah :x :(...... :P )
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties

Bericht door Henkjan »

bunky schreef:
Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn? :wink:
niet eens zo'n gek idee, nu alleen de grote ruimte nog...
blu_line
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:

Bericht door blu_line »

Bedankt voor alle suggesties !

Ik zal 's gaan bellen.

mvg

ST
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties

Bericht door Pjotr »

Henkjan schreef:
bunky schreef:
Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn? :wink:
niet eens zo'n gek idee, nu alleen de grote ruimte nog...
Is niet zo'n slecht idee. Maar dan moet het wel goed weer zijn, door de regen van hutje naar hutje banjeren is niet zo'n goed plan.

Gelukkig is het afgelopen jaren wel redelijk goed weer geweest op de DDIY-dagen, dus dat geeft hoop :)
blu_line
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:

Bericht door blu_line »

Ik ben op zoek geweest naar locaties in het midden van het land.
Helaas ben ik niet veel verder gekomen omdat de prijzen veel hoger zijn dan mogelijk is met het budget waarvoor deze dag georganiseerd word.

In het weekend is het vaak onmogelijk en scholen vragen dan exorbitante prijzen.

Ik heb een locatie gevonden in Deventer maar deze heeft slechts 3 kleine zalen.

Of we kunnen uitwijken naar de zelfde locatie als vorig jaar en dan proberen wat te doen aan de akoestiek in de ruimtes met behulp van tapijt.




Commentaar aub.

ST
Laatst gewijzigd door blu_line op ma 21 mei 2007, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Ik zou dezelfde ruimte doen. Als iedereen een dekentje meeneemt, hebben we een toplocatie!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

als het niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan. beter een DDIY2007 in een minder dan optimale ruimte dan geen DDIY2007.

mag ik hieruit concluderen dat Elektuur is afgehaakt?
blu_line
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:

Bericht door blu_line »

mag ik hieruit concluderen dat Elektuur is afgehaakt?
[ST : Afgehaakt is een groot woord.
Het is in beraad maar ze geven aan dat het commercieel niet haalbaar is.
Ik heb van het begin af aan aangegeven dat de entree prijs die zij wilden vragen veel te hoog was.

Ik heb een bepaalde visie op de audio dag die, naar mijn idee, goed aansluit bij wat jullie graag willen en een goede aanvulling is op het forum.

Kortom DIY voor en door DIY'ers in elke vorm.

Naar mijn idee geeft het gemiddelde forum lid liever zijn geld uit aan luidsprekers/elektronica dan aan hoge entree gelden.

Daarnaast zal de echte diy'er liever kijken hoe iets gemaakt is, het (beter) nabouwen dan hoge sommen geld uit te geven aan aparatuur (zoals bijv een printen frees machine oid)

De zelfbouwer kiest heel duidelijk waar voor zijn geld.

De samen werking met Elektuur zal snel een commercieel karakter krijgen en aan gezelligheid in boeten. Van het eerste zijn jullie wars en het laatste waarderen jullie heel erg in de huidige opzet !


mvg

ST
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

't is niet helmaal in het gebied eindhoven-amersfoort/apeldoorn, maar misschien een optie?

http://www.debron.info/
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Bericht door Boppo84 »

Wat misschien ook een idee is: een studentenvereniging. Heerlijk sfeervol, lage prijzen, bar in de buurt en vaak meerdere 'ingerichte' zalen. Zit alleen een (bier)luchtje aan :wink:

http://www.zaaltjehuren.nl in Utrecht
en
http://www.hetrsc.nl/?idtoget=204 (onderaan) in Rotterdam

zo zijn er nog wel meer te vinden.

Wat is ongeveer het budget en hoeveel m² is er gewenst?

[edit]

http://www.zalenverhuurphrm.nl/
Dat ziet er echt schitterend uit...haha!
in hartje Utrecht

Afbeelding Afbeelding

[/edit]
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Vind ik eigenlijk wel een erg goed idee!!! In dit soort toch redelijk aangeklede ruimtes zit je met een veel betere basis wat akoestiek betreft.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”