Doordat de organisatie (lees: mij) van een "lossy" structuur nu nog snel meer georganiseerde structuur moet maken mis ik een heleboel informatie die je eigenlijk nodig hebt voor een strakke structuur. Daarbij kom ik tijd tekort om dat nu op zo'n korte tijdsspanne nog voor elkaar te krijgen. Daarom enig compassie met mogelijke organsatorische glitches van mijn kant uit.
@ Jeroen-D: ik zie nu pas jouw edit in je eerdere post. Het is een mogelijke optie. Toch denk ik dat zoals het nu is veel voordelen heeft. Er komen nu groepen langs (ieder half uur) van max 10 mensen (waarschijnlijk) die je op je gemak kan uitleggen hoe en wat je meet. De grote ruimte boven zal denk ik weinig last hebben van het geweld beneden wat ook nog aan de andere zijde van het gebouw is. ff een noob opmerking: je meet toch boven de 300 hz. Heb je dan nog last van de subsessie beneden? het rooster zoals het nu is geeft veel ruimte om met veel mensen te luisteren. Een half uurtje eten is denk ik voldoende, en als mensen liever willen eten dan luisteren zal ik tzt nog eens een kook-bijeenkomst houden hahaha
Overigens zijn de klooi uurtjes bedoeld om wat te rommelen, wat setjes uit te proberen, set in te regelen. Dus sprake van stilte op een luisterdag is wat lastig ben ik bang.
Desalniettemin, als mensen graag een uurtje rust willen hebben voor hun oren én dat jij meteen metingen kun gaan doen hoor ik dat graag en gooi ik het schema helemaal om. Dat houd wel in dat er geen klooi-uurtjes meer tussen de stint kunnen zitten, en die had ik er graag in laten zitten vanwege het sociale karakter (je ziet andere leden enzo).
Enfin, ik hoor het wel, het is een dag voor jullie, en niet voor mij alleen
@ jurriaan: danl je wel. Het is idd zélf eten meenemen, drinken hebben ze daar en is niet duur om te kopen (echte buurtcentrumprijsjes). Doordat we het drinken daar kopen kunnen we zo lekker goedkoop bezig zijn. Misschien houden we deze keer een beetje geld over, dat zal voornamelijk worden gedoneerd aan het forum om de forumkosten te ondersteunen.
Vergeten jullie ook niet voldoende dempingsmateriaal en interlinks ed mee te nemen. EN muziek natuurlijk!!!
Wowly