Wowly schreef:
Ik heb wel een paar ideeen:
1 Misschien moet ik voor de waarschijnlijk gewaardeerde elementen een rooster gaan opstellen en de wat minder gewaardeerde elementen geen rooster en iedereen vrij zijn gang moet laten gaan. Is dat wat?
2 Als de juiste apparatuur in de juiste kamer is kunnen we ter plekke een leuke setup-lijst samenstellen. Dan kan iedereen erbij zijn wat we plannen.
Ik hoor graag input van jullie!!!
Wowly
Jan,
Op het risico je te veel te teasen....

toch wat feed back...,
Jouw lijstje met meest gewaarde "elementen" zie ik wel zitten. (mischien even een kleine poll?). Daarmee maak je voor 3 ruimtes een planning. In ruimte 4 zet je de rest neer en laat je het aan de aanwezigen over.
Daarmee voorkom je dat iemand in bijv. ruimte 1 luistert naar systeem X terwijl hij niet weet dat op dat moment in kamer 2 systeem Y staat te draaien (dat hij eigenlijk liever zou beluisteren). Gemiste kans; systeem Y zal vast niet die dag een 2e keer worden aangesloten.
En dan heb je nog steeds de keuze tussen wel/niet vaste groepjes:
Met vaste groepjes en roulatieschema hoort/ziet iedereen alles. Zonder groepjes kan iedereen gaan en staan waar ie wil. Heeft als voordeel dat je in totaal meer LS systeempjes kan laten horen (per LS/systeem hoef je niet meerdere groepen langs te laten komen). Het nadeel (of voordeel?) is dat de "luisteraar" zelf keuzes moet maken; hij kan dus niet alles belusiteren.
Vaste groepjes heeft misschien als nadeeltje dat men minder wisselende gezichten ziet. Tenzij er in het schema (bijv. 2x 3 kwartier) "praattijd" wordt ingruimd.
Zonder vaste groepjes kan je wel de sessies per systeem wat langer maken zodat mensen tussendoor kunnen inhaken/uithaken.
Ik vond het zelf tijdens de laaste Breda-dag uistekend gaan. (vaste groepjes) Alles kwam mooi aan bod en in principe kon iedereen alles belustseren. Tip: als je toch voor groepjes kiest, wijs daarin dan 1 persoon aan die steeds de tijd in de gaten houdt. Hoef je zelf niet als agent op te treden (alhoewel je dat meer dan uitstekend deed)
Never change a winning team
Of laat de potentiele bezoekers even stemmen: wel/niet vaste groepjes.

Mede-forumleden: geef je mening!
Hanzel.