Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Woofertje dat ik via een collega bekomen heb. Het is eigenlijk een 15"car-audio woofer, maar er is iets mis gegaan bij een recone en er is een 8ohm spoel in beland. Beestje heeft een magneetdiameter van 22cm. Dat mag al eens een fluxje opwekken in de gap he.Wowly schreef:Wat nou, volgende keer? Dóórwerken zul je!!![]()
Wat is hemelsnaam is dat voor een blok ijzer!!!!![]()
Jan
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Wowly,
Mijn/onze aanwezigheid is nog niet echt zeker. Is (voorlopig) het enige lange weekend dat wij in Friesland kunnen gaan zeilen. Ik kom dus (helaas?) alleen als de weervoorspelling maar matig is.
Maar als ik kom wil ik de Menhirs (nog niet echt 100% af) wel meenemen.
Maar dan zijn er wel 2 goede versterkers voor nodig. Staan die er in R2 op dat moment?
Dan moet ik ook nog even passende interlinkjes (naar cinch?) maken. (ik draai zelf nu met een versterker van 30 jaar oud (mid/hoog) en een 15 jaar oude Bose PA-versterker (laag). Wil ik jullie niet aan doen.
Een actief cross-over filter kan ik wel meenemen.
Mijn/onze aanwezigheid is nog niet echt zeker. Is (voorlopig) het enige lange weekend dat wij in Friesland kunnen gaan zeilen. Ik kom dus (helaas?) alleen als de weervoorspelling maar matig is.
Maar als ik kom wil ik de Menhirs (nog niet echt 100% af) wel meenemen.
Maar dan zijn er wel 2 goede versterkers voor nodig. Staan die er in R2 op dat moment?
Dan moet ik ook nog even passende interlinkjes (naar cinch?) maken. (ik draai zelf nu met een versterker van 30 jaar oud (mid/hoog) en een 15 jaar oude Bose PA-versterker (laag). Wil ik jullie niet aan doen.
Een actief cross-over filter kan ik wel meenemen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
luister toeristje zijn is alleen maar heel leerzaam (was ik vorige keer).
tip:
Schrijf op wat je precies wil weten/luisteren/zien/vergelijken.
Vorige keer was ik een beetje overrompeld door het speaker geweld dat ik de rest ben vergeten te bekijken.
Was wel zonde want ik wilde nog een hoop meer weten.
tip:
Schrijf op wat je precies wil weten/luisteren/zien/vergelijken.
Vorige keer was ik een beetje overrompeld door het speaker geweld dat ik de rest ben vergeten te bekijken.
Was wel zonde want ik wilde nog een hoop meer weten.
Evenals velen lees ik al geruime tijd mee op dit forum en dit is mijn eerste bericht.
Heb uit de postings van Wowly begrepen dat ook newbie's van harte welkom zijn op de luisterdag in Breda.
Ik wil dan ook graag aanwezig zijn om de ontwerpen die ik op dit forum heb zien passeren nu ook in de realiteit te kunnen zien/horen.
Voor de nabije toekomst (over circa drie weken) zal ik het een en ander posten over het project dat nu nog in de planningsfase is, namelijk
een gebalanceerde (differentiële?) buizen voorversterker.
Heb uit de postings van Wowly begrepen dat ook newbie's van harte welkom zijn op de luisterdag in Breda.
Ik wil dan ook graag aanwezig zijn om de ontwerpen die ik op dit forum heb zien passeren nu ook in de realiteit te kunnen zien/horen.
Voor de nabije toekomst (over circa drie weken) zal ik het een en ander posten over het project dat nu nog in de planningsfase is, namelijk
een gebalanceerde (differentiële?) buizen voorversterker.
Aatv; You're welcome!! Zowel op dit forum als op de luisterdag. En je hebt het goed gelezen, ook voor nieuwkomers (zodat ze meteen voor de rest van hun levenbesmet zijn met het o zo gevaarlijke virus: het ZELFBOUWVIRUS
)
Helaas het onze Sander Sassen af moeten zeggen vanwege grote drukte. Das balen, ook voor hemzelf.
Wowly
Helaas het onze Sander Sassen af moeten zeggen vanwege grote drukte. Das balen, ook voor hemzelf.
Wowly
Vast niet, dus alle waterproof luidsprekers en apparatuur mogen buiten staan
Past allemaal, ik heb er nog een 4e ruimte bij gehuurd. Moet wel zeggen dat mijn vingers jeuken om toch enige structuur aan te brengen.
Tot nu toe heb ik enkele sets vast staan, de rest wordt allemaal door jullie zelf bepaald. Wat jullie graag willen horen wordt aangesloten. Er zijn geen groepen gemaakt, dus ben erg benieuwd of het niet al te druk wordt in sommige ruimte's. Ik hoop dat dat zichzelf wat reguleerd. Zo niet, dan ga ik ad hoc alsnog groepen maken zodat iedereen aan bod komt
Wowly
Past allemaal, ik heb er nog een 4e ruimte bij gehuurd. Moet wel zeggen dat mijn vingers jeuken om toch enige structuur aan te brengen.
Tot nu toe heb ik enkele sets vast staan, de rest wordt allemaal door jullie zelf bepaald. Wat jullie graag willen horen wordt aangesloten. Er zijn geen groepen gemaakt, dus ben erg benieuwd of het niet al te druk wordt in sommige ruimte's. Ik hoop dat dat zichzelf wat reguleerd. Zo niet, dan ga ik ad hoc alsnog groepen maken zodat iedereen aan bod komt
Wowly
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- Tesla
- Ook commercieel actief
- Berichten: 170
- Lid geworden op: di 22 mei 2007, 14:12
- Locatie: easy_t_wood
- Contacteer:
Ik hoop dat er nog plaats is voor deze jongens, ik zou erg graag komen naar Breda, misschien is er iemand die me kan helpen met de filter config.?
Het zijn visaton vox houtpakketten waaraan ik flink gesleuteld heb om alles passend te krijgen, de speakerbezetting is namelijk nogal onconventioneel. Hoog: Neo3 van B&G, mid 2 x AL130M , laag ARN312.
mvg.
Paul.
Het zijn visaton vox houtpakketten waaraan ik flink gesleuteld heb om alles passend te krijgen, de speakerbezetting is namelijk nogal onconventioneel. Hoog: Neo3 van B&G, mid 2 x AL130M , laag ARN312.
mvg.
Paul.
Heren,
Tot mijn spijt moet ik ook afzeggen.
Ik stond op de wachtlijst voor een operatie, maar er is voor vrijdag a.s. iemand uitgevallen zodat ik zijn (haar) plaats in mag nemen.
Aangezien ik niet verwacht zaterdag alweer helemaal topfit te zijn, moet ik het helaas over laten gaan.
Omdat ik dit vandaag pas te horen kreeg, is het wat kort dag.
Tot mijn spijt moet ik ook afzeggen.
Ik stond op de wachtlijst voor een operatie, maar er is voor vrijdag a.s. iemand uitgevallen zodat ik zijn (haar) plaats in mag nemen.
Aangezien ik niet verwacht zaterdag alweer helemaal topfit te zijn, moet ik het helaas over laten gaan.
Omdat ik dit vandaag pas te horen kreeg, is het wat kort dag.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Veel sterkte bij de operatie, en beterschap voor daarna!KT88 schreef:Heren,
Tot mijn spijt moet ik ook afzeggen.
Ik stond op de wachtlijst voor een operatie, maar er is voor vrijdag a.s. iemand uitgevallen zodat ik zijn (haar) plaats in mag nemen.
Aangezien ik niet verwacht zaterdag alweer helemaal topfit te zijn, moet ik het helaas over laten gaan.
Omdat ik dit vandaag pas te horen kreeg, is het wat kort dag.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Jan,
met al dat subwoofergeweld zie ik het niet echt goed komen als je er geen struktuur in brengt. Ik zie het al voor me, heel de dag gedreun in het gebouw is iets wat de meeste niet willen.
Het is een geweldig idee om verschillende systemen naast elkaar te zetten en zodoende een mooi overzicht te krijgen.
Maar om deze te beoordelen is toch wel een juiste afstelling nodig.
Daarom denk ik dat het aangewezen is dat iemand verantwoording draagt en de systemen in een beginfase afsteld. Dus aanpassing op een set monitors en aan de hand van een simpele ruimtemeting.
Dat kost je dan 2 polycarbonaatgeleiders Sander. Misschien dat ie dan nu toch nog komt.
Ed.
met al dat subwoofergeweld zie ik het niet echt goed komen als je er geen struktuur in brengt. Ik zie het al voor me, heel de dag gedreun in het gebouw is iets wat de meeste niet willen.
Het is een geweldig idee om verschillende systemen naast elkaar te zetten en zodoende een mooi overzicht te krijgen.
Maar om deze te beoordelen is toch wel een juiste afstelling nodig.
Daarom denk ik dat het aangewezen is dat iemand verantwoording draagt en de systemen in een beginfase afsteld. Dus aanpassing op een set monitors en aan de hand van een simpele ruimtemeting.
ik vind dat geen excuus hoor, ... dan zou ik ook moeten afzeggen!Wowly schreef:Helaas het onze Sander Sassen af moeten zeggen vanwege grote drukte. Das balen, ook voor hemzelf.
Dat kost je dan 2 polycarbonaatgeleiders Sander. Misschien dat ie dan nu toch nog komt.
Hans, het is ook (voorlopig) het enige weekend dit jaar dat we in Breda samenkomen.Hans Nootdorp schreef:Mijn/onze aanwezigheid is nog niet echt zeker. Is (voorlopig) het enige lange weekend dat wij in Friesland kunnen gaan zeilen.
Ed.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:

