Bosch Ventaro schuurmachine
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Bosch Ventaro schuurmachine
dit ding dus:
[lmg]https://rentepunten.postbank.nl/bestand ... ro_big.jpg[/lmg]
schuren zal die wel, maar wat mijn aandacht trok was de stofafzuiging. zou je die ook op bv een frees kunnen inzetten?
[lmg]https://rentepunten.postbank.nl/bestand ... ro_big.jpg[/lmg]
schuren zal die wel, maar wat mijn aandacht trok was de stofafzuiging. zou je die ook op bv een frees kunnen inzetten?
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik heb bij m;n moeder met een stofzuiger + schuurmachine een koof geschuurd. (was wel een B&D)
Ik moet zeggen dat je bijna geen stof heb, enkel (groot) nadeel is je bewegingsvrijheid. Mij irriteerde het behoorlijk.
Je hebt behoorlijk last van zo'n uitstekende slang.
Dan maar wat meer stof en na de hand meer zuigen. Dat alles is beter dan uitschieten met frezen/schuren doordat je niet lekker vrij kan bewegen.
Ik moet zeggen dat je bijna geen stof heb, enkel (groot) nadeel is je bewegingsvrijheid. Mij irriteerde het behoorlijk.
Je hebt behoorlijk last van zo'n uitstekende slang.
Dan maar wat meer stof en na de hand meer zuigen. Dat alles is beter dan uitschieten met frezen/schuren doordat je niet lekker vrij kan bewegen.
-
Duck Twacy
- Berichten: 528
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Ik heb zo'n lomp geel ding, Parkside PNTS 30/4
Volgens mij goedkoop bij de bouwmarkten of 2e hands
http://www.hood.de/auction/27532403/par ... .htm?sid=0
Hem m overigens voor niks, want mn zwager wilde hem weggooien.
Volgens mij goedkoop bij de bouwmarkten of 2e hands
http://www.hood.de/auction/27532403/par ... .htm?sid=0
Hem m overigens voor niks, want mn zwager wilde hem weggooien.
Hier staat ook een bouw achtige stofzuiger te koop, met extra stopcontact.
Dat is ook weer handig.
http://www.cranenbroek.nl/content/index ... 007_11&p=2
Dat is ook weer handig.
http://www.cranenbroek.nl/content/index ... 007_11&p=2
Prima, als er nog meer gegadigden zijn hoor ik dat graag. De Prijzen van die zaak zijn gewoon absurd soms......Dat is overigens ook wel te zien aan de grootte van die zaak (gewoon bizar) en de waanzinnige hoeveelheid mensen die daar naar binnen gaan!!!
Dit is alleen nog maar de ingang. Gewoon Bizar.
Jan
Dit is alleen nog maar de ingang. Gewoon Bizar.Jan
Ik heb een haakse bocht aan de aansluiting van de freesmachine gezet. Gevolg is dat de darm tegen de motor van de frees recht omhoog gaat. Deze heb ik dan met een stukje tape tegen de motor gebonden. Sorry, was ik vergeten te vermelden. Foto's heb ik er niet van, maar ik denk dat je het wel begrijpt.
Sven
Sven
Je reply's heb ik gelezen, maar ik kom voorlopig niet in de buurt van die winkel. Anders had ik hem wel voor HenkJan mee willen nemen.Wowly schreef:Hoi Maurice, als je wil mag jij hem voor henkjan kopen hoor. Scheelt me weer bagageruimteMaurice01 schreef:Ik ga wel even shoppen dan, heb je een bestel wagen?
![]()
![]()
. Heb je mij reply's goed gelezen?
Wowly
