Dempingsmateriaal

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
mel
Berichten: 54
Lid geworden op: do 21 dec 2006, 22:33

Dempingsmateriaal

Bericht door mel »

Hallo,

Ik ben op het punt gekomen dat ik het dempingsmateriaal in mijn sub ga plaatsen. Plaats ik nu het dempingsmateriaal op ALLE wanden die nog vrij zijn??

bedankt voor jullie antwoord

mvg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

gesloten kast alleen baf,gepoorte kast pritex op de wanden
mel
Berichten: 54
Lid geworden op: do 21 dec 2006, 22:33

Bericht door mel »

dre schreef:
gesloten kast alleen baf,gepoorte kast pritex op de wanden
heuuuuuuuu :oops:
het is deze kast dus:

Afbeelding

hoe pak ik dit het beste aan? ik ben in het bezit van die noppenschuim ( pritex?)

mvg
mel
Berichten: 54
Lid geworden op: do 21 dec 2006, 22:33

Bericht door mel »

Komaan mensen , wie breng me hier de nodige wijsheid bij? :D
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

he,aangezien je er altijd nog bij kan,zou ik met vrij weinig demping beginnen,persoonlijk zou ik beginnen met wat baf.
de baf zit er los in en de pritex lijm je vast en is later wat lastig te verwijderen.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Dit wordt een sub met passief membraan? In dat geval moet de weg tussen de beide membranen vrij blijven van dempingsmateriaal. Je kan beginnen met het pritex tegen de wanden, daarna baf in de overige ruimte naar smaak toevoegen. Wat dat betreft is het te vergelijken met wat zout en peper; niemand kan je vertellen hoeveel er op moet maar zowel te weinig als te veel is niet lekker.
Plaats reactie