Hallo,
Ik ben op het punt gekomen dat ik het dempingsmateriaal in mijn sub ga plaatsen. Plaats ik nu het dempingsmateriaal op ALLE wanden die nog vrij zijn??
bedankt voor jullie antwoord
mvg
Dempingsmateriaal
Moderator: Beheerdersteam
Dit wordt een sub met passief membraan? In dat geval moet de weg tussen de beide membranen vrij blijven van dempingsmateriaal. Je kan beginnen met het pritex tegen de wanden, daarna baf in de overige ruimte naar smaak toevoegen. Wat dat betreft is het te vergelijken met wat zout en peper; niemand kan je vertellen hoeveel er op moet maar zowel te weinig als te veel is niet lekker.

