foutmeldingen
Moderator: Beheerdersteam
foutmeldingen
Ik heb 70% van de keren dat ik probeer te posten problemen. De server wordt dan niet gevonden.
Mijn laatste post heeft me een poging of 5 gekost.
Ik gebruik IE6.0 .
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Een antwoord van mijn kant kan dus wel een helel tijd op zich laten wachten. Ik moet eerst op het forum geraken en dan nog geluk hebben dat het lukt om een reactie te posten.
This page cannot be displayed. The page you are looking at is currently unavailable.......blablalba....
Mijn laatste post heeft me een poging of 5 gekost.
Ik gebruik IE6.0 .
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Een antwoord van mijn kant kan dus wel een helel tijd op zich laten wachten. Ik moet eerst op het forum geraken en dan nog geluk hebben dat het lukt om een reactie te posten.
This page cannot be displayed. The page you are looking at is currently unavailable.......blablalba....
Re: foutmeldingen
Dat krijg je te zien als om wat voor reden de server niet te bereiken is (of server reageert niet) Ligt niet aan jou of aan de forumsoftwarerho schreef:This page cannot be displayed. The page you are looking at is currently unavailable.......blablalba....
Zie ook deze post:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=88
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: foutmeldingen
was dat alleen vandaag of al langer? ik heb namelijk vrijwel geen problemen gehad, nou is elke keer dat t niet goed gaat er 1 te veel, maar zo dramatisch als jij t hebt nerk ik niet.rho schreef:Ik heb 70% van de keren dat ik probeer te posten problemen. ....
-
Gast
Nog een kleinigheidje: Bij "Digitale Bronnen" staat een topic genaamd "Wat luister JIJ?"
De antwoordenteller staat hier op 0, dat terwijl er 3 reacties zijn.
Heeft het er misschien wat mee te maken dat het topic verplaatst is?
Oja, ook ik heb regelmatig problemen met het openen van subfora/postings. Ik krijg dezelfde foutmelding als de rest.
Keep up the good work! Er valt hier nog heel veel te leren voor mij!
De antwoordenteller staat hier op 0, dat terwijl er 3 reacties zijn.
Heeft het er misschien wat mee te maken dat het topic verplaatst is?
Oja, ook ik heb regelmatig problemen met het openen van subfora/postings. Ik krijg dezelfde foutmelding als de rest.
Keep up the good work! Er valt hier nog heel veel te leren voor mij!
