foutmeldingen

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

foutmeldingen

Bericht door rho »

Ik heb 70% van de keren dat ik probeer te posten problemen. De server wordt dan niet gevonden.
Mijn laatste post heeft me een poging of 5 gekost.
Ik gebruik IE6.0 .

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Een antwoord van mijn kant kan dus wel een helel tijd op zich laten wachten. Ik moet eerst op het forum geraken en dan nog geluk hebben dat het lukt om een reactie te posten.

This page cannot be displayed. The page you are looking at is currently unavailable.......blablalba....
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: foutmeldingen

Bericht door Pjotr »

rho schreef:
This page cannot be displayed. The page you are looking at is currently unavailable.......blablalba....
Dat krijg je te zien als om wat voor reden de server niet te bereiken is (of server reageert niet) Ligt niet aan jou of aan de forumsoftware ;)

Zie ook deze post:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=88
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: foutmeldingen

Bericht door Henkjan »

rho schreef:
Ik heb 70% van de keren dat ik probeer te posten problemen. ....
was dat alleen vandaag of al langer? ik heb namelijk vrijwel geen problemen gehad, nou is elke keer dat t niet goed gaat er 1 te veel, maar zo dramatisch als jij t hebt nerk ik niet.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Nu gaat het prima, maar het komt wel meer voor dat het enkele uren erg lastig is. Niet alleen vandaag dus.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

nog op bepaalde tijden?
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ja, als het wat later wordt (na 21.00h) is het meestal wat beter.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Ik heb tot nu toe alleen af en toe problemen met bereikbaarheid. Maar als ik er eenmaal op zit, dan heb ik nog nooit een foutmelding gehad.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Nu ging het ook van de eerste keer goed.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Was vandaag weer een knipperlichtgedoe met de bereikbaarheid

Hoorde vandaag van onze sysop dat Versatel grote problemen heeft de laatste dagen met hun routers. Hangt de forumserver dus aan een Versatel-touwtje dan kan dat de oorzaak zijn van de problemen.


;)
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Ik heb vandaag bijna de hele dag toch wel even zitten kijken, maar heb geen problemen gehad....strange
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Bij mij nu ook geen problemen meer. Waarschijnlijk een tijdelijk probleempje.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

nou, ik moest t net 5 keer proberen voor er contact was met de server...
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Tsja, vreemd. Net terug van avondje sporten en het duurde nu paar minuten voordat ik online kon komen. Terwijl m'n andere sites (die bij hetzelfde hosting bedrijf zitten) wel online waren.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

net ook weer ~8 keer moeten proberen voor ik verbinding met de server kreeg. tijd voor een goed gesprek met de hosting-club?
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ja, vandaag ging het weer niet al te best.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

rho schreef:
Ja, vandaag ging het weer niet al te best.
understatement :(
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 607
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 12:02
Locatie: Hellevoetsluis/Vlissingen

Bericht door michiel »

De problemen zijn mij ook bekent. Soms ook als ik ee bericht heb getypet en deze wil posten... Gaat dan niet lukken. :?
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Ook bij mij wil het niet altijd....

Op mn werk gaat het beter, misschien een snellere verbinding?

Laatst een mailtje gestuurd naar de host, maar geen antwoord gehad (of het is ergens tussen de SPAM beland). Als ik vanavond thuis ben zal ik nogmaals mailen.
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Hier het antwoord van UwHost, nog even geduld dus... :D
De server heeft enkele problemen met apache, er wordt aan gewerkt om dit
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Gast

Bericht door Gast »

Nog een kleinigheidje: Bij "Digitale Bronnen" staat een topic genaamd "Wat luister JIJ?"
De antwoordenteller staat hier op 0, dat terwijl er 3 reacties zijn.
Heeft het er misschien wat mee te maken dat het topic verplaatst is?

Oja, ook ik heb regelmatig problemen met het openen van subfora/postings. Ik krijg dezelfde foutmelding als de rest.

Keep up the good work! Er valt hier nog heel veel te leren voor mij! :D
priens
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 10:40

Bericht door priens »

Hmm, dat was dus mijn reply. Sorry... :oops:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Anonymous schreef:
Nog een kleinigheidje: Bij "Digitale Bronnen" staat een topic genaamd "Wat luister JIJ?"
De antwoordenteller staat hier op 0, dat terwijl er 3 reacties zijn.
Heeft het er misschien wat mee te maken dat het topic verplaatst is?
idd, kijk maar onder muziek, daar klopt t wel
priens
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 10:40

Bericht door priens »

Ik had het zojuist al gezien inderdaad! Voorbarig commentaar van mij dus...
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”