Sinds ik een stekkerblok heb veranderd (een stekkerblok wat geaard is, maar aangesloten is op een ongeaard stopcontact) kan ik niet meer via de Audio-uitgang van mijn PC geluid uit de UCD-thommessen combo krijgen.
Dit is balen, omdat ik graag beamer kijk via de PC en dan natuurlijk ook geluid erbij wil hebben via de UCD-thommessen combo.
Toen er nog een ongeaard stekkerblok gebruikte kreeg ik als ik de audio-out van de PC naar de UCD-line in doorluste geen geluid. Als ik het dan aansloot op mijn Marantz stereoversterker kreeg ik gewoon goed geluid. Waarschijnlijk is het voltage van de audio-out te laag om door 15 meter afgeschermde kabel te gaan en dan nog voldoende te leveren voor de UcD-module's. Blijkbaar wel voldoende om de marantz aan te sturen.....Weet iemand hoe dit kan?
Enfin, nu ik dus dat geaarde blok gebruik (wat is aangesloten op het ongeaarde stopkontakt, alle stopkontakten in mijn huis zijn ongeaard behalve een paar in de keueken ed) en ik wil de kabel die naar beneden naar de UCD-moet gaan aansluiten op de uitgang van mijn geluidskaart schiet meteen de stop eruit .
Hoe komt dit en wat moet ik doen om het op te lossen?
Het leifste heb ik dus dat de audio-out van mijn geluidskaart naar de UcD-in gaat. Zo kan ik de UCD gebruiken alsmede de Thommessen-zyklop-combo die erg interessant is bij films
HELLUP!
Wowly