Mijn broer heeft een opel corsa met laat ons zeggen "voldoende" bass en hoge tonen, kist met 3 kicker subs en een mooi focal compo setje vooraan.
m.a.w. uw broekspijpen flapperen rond uw benen als het volume naar omhoog gaat
Nu ben ik eens wezen luisteren en ik moet toegeven dat het niet verkeerd klinkt, enkel het middengebied blijft wat achter.
Hebben jullie enige ervaring met speakers die op zijn hoedenplank gemonteerd kunnen worden (eventueel met behulp van een klein kistje).
Vooral om het midden/hoog gebied wat op te krikken.
Moet niet echt high-end zijn maar wel redelijk "extreem" zwaar belastbaar
tot ik schat zeker een 110-115db.

