Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Inderdaad. En als je wilt komen, maak je het gewoon werkend.Wowly schreef:Vooralsnog is dit de officiële datum dat we de luisterdag gaan houden. Op deze datum kan bijna iedereen. Ik houd mezelf ook altijd voor dat je niet iedereen tevreden kunt stellen met een datum helaas,
Wowly
Vooralsnog ga ik ervan uit, dat ik er gewoon bij ben.
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
Re: Luisterdag Breda III
Onder voorbehoud, en wetende dat ik rondom die dagen het erg druk heb, zou ik met de Milestones kunnen langskomen. Ik heb dan wel wat extra vervoer hulp nodig.Wowly schreef:Op- en aanmerkingen, reactie's, wensen en anderszins bijdrages zijn zéér welkom!!
26 Mei is de meest lastige dag voor mezelf. De dag daarvoor is voor mezelf een mijlpaal (aantal lentes die ik heb mogen meemaken).
Marc
@wowly, ik neem een volledige set mee, UCD400, cd speler en speakers. (wellicht ten overvloede, ik zou m'n speakers graag op mijn speler en versterker demonstreren)
Kun je ten behoeve van een vergelijk dat Carlo en ik nog steeds zouden doen zijn monitors in dezelfde ruimte op (de rest van) mijn set indelen?
bvd!
@Marc, kom je toevallig uit omgeving Rotterdam? In dat geval heb ik nog wel wat plaats over..
Kun je ten behoeve van een vergelijk dat Carlo en ik nog steeds zouden doen zijn monitors in dezelfde ruimte op (de rest van) mijn set indelen?
bvd!
@Marc, kom je toevallig uit omgeving Rotterdam? In dat geval heb ik nog wel wat plaats over..
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Presentatie doen? Versterkers, vervorming, eisen mbt. weergave, hifi in 't algemeen? Ik kan e.e.a. wel in 45-min de revue laten passeren?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Wat mij betreft zeer graag! Ben nog een instapper in het geheel en alle informatie die te krijgen is, is wat mij betreft zeer welkom!SSassen schreef:Presentatie doen? Versterkers, vervorming, eisen mbt. weergave, hifi in 't algemeen? Ik kan e.e.a. wel in 45-min de revue laten passeren?
Wellicht in combinatie met praktijkvoorbeelden?
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
mag ik ook nog komen? waarschijnlijk met eeg, die dan hier is... (ik zoek ze ver, ze komt uit london)
als er interesse is kan ik een aaron 6 eindtrap meenemen, heb er alleen geen voorversterker bij. het is een niet zo heel jong beessie, maar ik heb er altijd met heel veel plezier naar geluisterd. mocht iemand hem willen hebben, hij is te koop. kan je hem luisteren en meteen naar huis nemen!
qua speakers heb ik alleen een niet bepaald perfect uitgefilterder skyline staan, en die zijn vergeleken met de rest van het geweld gewoon niet interessant.
is er al een pakketje cd's aanwezig? ik heb een flink aantal mfsl en mastersound opnames, eventueel wil ik er wel een paar van meenemen.
als er interesse is kan ik een aaron 6 eindtrap meenemen, heb er alleen geen voorversterker bij. het is een niet zo heel jong beessie, maar ik heb er altijd met heel veel plezier naar geluisterd. mocht iemand hem willen hebben, hij is te koop. kan je hem luisteren en meteen naar huis nemen!
qua speakers heb ik alleen een niet bepaald perfect uitgefilterder skyline staan, en die zijn vergeleken met de rest van het geweld gewoon niet interessant.
is er al een pakketje cd's aanwezig? ik heb een flink aantal mfsl en mastersound opnames, eventueel wil ik er wel een paar van meenemen.
pik er anders 1 onderwerp uit, blijft er wat over voor de volgende keer en kan er tevens iets dieper op ingegaan worden! Het ontwerpen van een filter voor de luidspreker is misschien wel een interresante?SSassen schreef:Presentatie doen? Versterkers, vervorming, eisen mbt. weergave, hifi in 't algemeen? Ik kan e.e.a. wel in 45-min de revue laten passeren?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Anon..dinges,
Als men nu even aangeeft waar ik een praatje over moet houden, of als er verzoeken zijn, dan kan ik dat wat beter aan kleden. Mijn insteek was om kort uiteen te zetten wat de eisen zijn mbt. kwaliteitsweergave en daaromheen wat uit te wijden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Dus de presentatie moet in 't Engels? Kan hoor, geen probleem.waarschijnlijk met eeg, die dan hier is... (ik zoek ze ver, ze komt uit london)
Als men nu even aangeeft waar ik een praatje over moet houden, of als er verzoeken zijn, dan kan ik dat wat beter aan kleden. Mijn insteek was om kort uiteen te zetten wat de eisen zijn mbt. kwaliteitsweergave en daaromheen wat uit te wijden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Sjonge, dat zijn leuke voorstellen.
Sander, ik denk dat een globale uiteenzetting rond de verschillende versterkerklasse's en hun eigenschappen (voordelen, nadelen en klanktechnische aspekten) wel een zeer dankbaar en boeiend thema is.
Als Jeroen_D of een andere expert dan ook nog eens uit kan leggen hoe je een speakerfilter ontwerpt, dan gaan hier veel forumleden op af komen.
Voor de CNC freesbank moeten we dan alleen nog Kees zien terug te krijgen.
Ed.
-edit- zeg Sander, ik breng ook nog een duitse vriendin mee, zou je eventueel ook in ...
Sander, ik denk dat een globale uiteenzetting rond de verschillende versterkerklasse's en hun eigenschappen (voordelen, nadelen en klanktechnische aspekten) wel een zeer dankbaar en boeiend thema is.
Als Jeroen_D of een andere expert dan ook nog eens uit kan leggen hoe je een speakerfilter ontwerpt, dan gaan hier veel forumleden op af komen.
Voor de CNC freesbank moeten we dan alleen nog Kees zien terug te krijgen.
Ed.
-edit- zeg Sander, ik breng ook nog een duitse vriendin mee, zou je eventueel ook in ...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Hangt ervanaf, als 't een leuke meid is wil ik d'r wel alle ins- en outs bijbrengen hoor, na afloop van de luisterdag-edit- zeg Sander, ik breng ook nog een duitse vriendin mee, zou je eventueel ook in ...
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Mijn vriendin heeft een cursus Spaans gevolgd........ 
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op di 24 apr 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
