Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
fgroen

Bericht door fgroen »

Is 26 mei al geprikt als officiele datum? In dat geval zal ik even iets moeten verschuiven om erbij te kunnen zijn.
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Vooralsnog is dit de officiële datum dat we de luisterdag gaan houden. Op deze datum kan bijna iedereen. Ik houd mezelf ook altijd voor dat je niet iedereen tevreden kunt stellen met een datum helaas,

Wowly
fgroen

Bericht door fgroen »

Wowly schreef:
Vooralsnog is dit de officiële datum dat we de luisterdag gaan houden. Op deze datum kan bijna iedereen. Ik houd mezelf ook altijd voor dat je niet iedereen tevreden kunt stellen met een datum helaas,

Wowly
Inderdaad. En als je wilt komen, maak je het gewoon werkend. 8)

Vooralsnog ga ik ervan uit, dat ik er gewoon bij ben. :wink:
DIY_Freak

Bericht door DIY_Freak »

Wowly schreef:

Wowly
26ste gaat helaas niet lukken... :(
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Wie bepaald nu uiteindelijk wat er allemaal te beluisteren valt die dag? Ik hoor al verhalen over een 4e ruimte... :lol:
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

4e ruimte is meer als geintje, maar asl er wezenlijk veel te beluisteren valt gaat er idd een vierde ruimte komen.

Overigens, de insteek was/is en blijft, dat jullie zélf bepalen wat er allemaal te luisteren en zien valt.

Wowly
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Zo, mijn needle's sticks en cybrugrs pipe's zijn af, dus die kunnen mooi mee.

Ik heb ook nog een wens, de saba greencone te kunnen horen. Van wie was ie ook al weer? woonde die niet ergens in het noorden? :lol: :lol:

Jan
jurriaan

Bericht door jurriaan »

welk soort muziek wordt er zo al gedraaid op een DIY?

(Jan foto's van je speakers staan waar?)
dre

Bericht door dre »

welke muziek?
in ieder geval ook de jouwe als je er bent 8)
KT88
In memoriam †

Bericht door KT88 »

Offtopic:

Dre, was jij nou degene die nog een buisje van mij zou krijgen?
Ik ben mijn PM-etjes kwijt na een opschoonactie, en kan dus niets meer terugvinden.........
marc.heijligers

Re: Luisterdag Breda III

Bericht door marc.heijligers »

Wowly schreef:
Op- en aanmerkingen, reactie's, wensen en anderszins bijdrages zijn zéér welkom!!
Onder voorbehoud, en wetende dat ik rondom die dagen het erg druk heb, zou ik met de Milestones kunnen langskomen. Ik heb dan wel wat extra vervoer hulp nodig.

26 Mei is de meest lastige dag voor mezelf. De dag daarvoor is voor mezelf een mijlpaal (aantal lentes die ik heb mogen meemaken).

Marc
dimmu1975

Bericht door dimmu1975 »

echt geen kans dat de datum een weekje naar voor of achter schuift?

Ben echt wel nieuwsgierig wat er allemaal te zien en horen valt en zou graag met mijn schoonbroer willen komen...

Heb ook een wat apartere muziekgenre klaar liggen die ik zeeer graag wil horen op andere sets :(
b_force
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door b_force »

voor mij is het dan liever een week eerder dan later, maar 26 mei is het beste.

sJa, blijft lastig, een goede datum zoeken...
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Blijft inderdaad héél erg lastig. In principe staat de 26e al vast. Wat ik zou kunnen proberen is er de avond aan plakken?

Wowly
Paul

Bericht door Paul »

@wowly, ik neem een volledige set mee, UCD400, cd speler en speakers. (wellicht ten overvloede, ik zou m'n speakers graag op mijn speler en versterker demonstreren)

Kun je ten behoeve van een vergelijk dat Carlo en ik nog steeds zouden doen zijn monitors in dezelfde ruimte op (de rest van) mijn set indelen?

bvd!

@Marc, kom je toevallig uit omgeving Rotterdam? In dat geval heb ik nog wel wat plaats over..
SSassen
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Presentatie doen? Versterkers, vervorming, eisen mbt. weergave, hifi in 't algemeen? Ik kan e.e.a. wel in 45-min de revue laten passeren?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
mikekiwi
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

SSassen schreef:
Presentatie doen? Versterkers, vervorming, eisen mbt. weergave, hifi in 't algemeen? Ik kan e.e.a. wel in 45-min de revue laten passeren?
Wat mij betreft zeer graag! Ben nog een instapper in het geheel en alle informatie die te krijgen is, is wat mij betreft zeer welkom!
Wellicht in combinatie met praktijkvoorbeelden?
anonamemouse

Bericht door anonamemouse »

mag ik ook nog komen? waarschijnlijk met eeg, die dan hier is... (ik zoek ze ver, ze komt uit london)

als er interesse is kan ik een aaron 6 eindtrap meenemen, heb er alleen geen voorversterker bij. het is een niet zo heel jong beessie, maar ik heb er altijd met heel veel plezier naar geluisterd. mocht iemand hem willen hebben, hij is te koop. kan je hem luisteren en meteen naar huis nemen!

qua speakers heb ik alleen een niet bepaald perfect uitgefilterder skyline staan, en die zijn vergeleken met de rest van het geweld gewoon niet interessant.

is er al een pakketje cd's aanwezig? ik heb een flink aantal mfsl en mastersound opnames, eventueel wil ik er wel een paar van meenemen.
Paul

Bericht door Paul »

SSassen schreef:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
pik er anders 1 onderwerp uit, blijft er wat over voor de volgende keer en kan er tevens iets dieper op ingegaan worden! Het ontwerpen van een filter voor de luidspreker is misschien wel een interresante?
SSassen
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Anon..dinges,
waarschijnlijk met eeg, die dan hier is... (ik zoek ze ver, ze komt uit london)
Dus de presentatie moet in 't Engels? Kan hoor, geen probleem.

Als men nu even aangeeft waar ik een praatje over moet houden, of als er verzoeken zijn, dan kan ik dat wat beter aan kleden. Mijn insteek was om kort uiteen te zetten wat de eisen zijn mbt. kwaliteitsweergave en daaromheen wat uit te wijden.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
asterduc
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Sjonge, dat zijn leuke voorstellen.

Sander, ik denk dat een globale uiteenzetting rond de verschillende versterkerklasse's en hun eigenschappen (voordelen, nadelen en klanktechnische aspekten) wel een zeer dankbaar en boeiend thema is.

Als Jeroen_D of een andere expert dan ook nog eens uit kan leggen hoe je een speakerfilter ontwerpt, dan gaan hier veel forumleden op af komen.

Voor de CNC freesbank moeten we dan alleen nog Kees zien terug te krijgen.

Ed.

-edit- zeg Sander, ik breng ook nog een duitse vriendin mee, zou je eventueel ook in ...
SSassen
Contacteer:

Bericht door SSassen »

-edit- zeg Sander, ik breng ook nog een duitse vriendin mee, zou je eventueel ook in ...
Hangt ervanaf, als 't een leuke meid is wil ik d'r wel alle ins- en outs bijbrengen hoor, na afloop van de luisterdag :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
asterduc
Contacteer:

Bericht door asterduc »

SSassen schreef:
Hangt ervanaf, als 't een leuke meid is wil ik d'r wel alle ins- en outs bijbrengen hoor, na afloop van de luisterdag :D
en gaat je ECU dat aankunnen denk je :lol:
Hans Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Mijn vriendin heeft een cursus Spaans gevolgd........ :)
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op di 24 apr 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

mijn vrouw komt uit Finland :lol:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”