pc luidsprekers
Moderator: Beheerdersteam
-
Speakerrrr
- Berichten: 65
- Lid geworden op: wo 03 jan 2007, 17:53
pc luidsprekers
Ik wil graag een setje pcluidsprekers maken, Nou had ik de volgende breedbander gevonden, Kan ik hier wat mee of klinkt dit nergens naar:
HIFI-BREEDBANDLDSP FRS-8
Geruik is gewoon voor af en toe eens een muziekje/filmpje te beluisteren.
HIFI-BREEDBANDLDSP FRS-8
Geruik is gewoon voor af en toe eens een muziekje/filmpje te beluisteren.
Laatst gewijzigd door Speakerrrr op di 23 dec 2014, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Speakerrrr
- Berichten: 65
- Lid geworden op: wo 03 jan 2007, 17:53
Dan bouw ik er een sub bij.
Laatst gewijzigd door Speakerrrr op di 23 dec 2014, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Speakerrrr
- Berichten: 65
- Lid geworden op: wo 03 jan 2007, 17:53
-
Speakerrrr
- Berichten: 65
- Lid geworden op: wo 03 jan 2007, 17:53
helaas, ik gebruik linux dat gaat niet met .exe overweg.
Laatst gewijzigd door Speakerrrr op di 23 dec 2014, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Beide gehoord, de frs 8 is de betere van deze twee. Kastje van 1 a 2 liter, gecontroleerd ondicht of met een hoogpas condensator. En je hebt erg leuke speakertjes, die de meeste pc speakers er uit spelen.Moet het echt de FRS 8 zijn? Die vind namelijk BR boxjes niet leuk en gesloten kan ie ook niet in al te kleine kastjes. Zijn net iets grotere broertje, de FR 10 (4ohm) kan redelijk in een BR van 3 liter. De frs 8 heeft wel een iets beter hoog
Groet Roland
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
binnen een niet al te lange tijd heb ik mijn 2e spiral horn af. deze heeft de FR10 als un it erin.
ik moet zeggen dat die speaker zeker van zich laat horen.
ik heb nu 1 speaker af, en dat is al veelbelovend.
met 2 stuks heb je voor erg weinig geld een mooi geluidsbeeld.
een subje is zeker nodig bij filmgeweld natuurlijk, echter de basresponse is niet slecht!
ik moet zeggen dat die speaker zeker van zich laat horen.
ik heb nu 1 speaker af, en dat is al veelbelovend.
met 2 stuks heb je voor erg weinig geld een mooi geluidsbeeld.
een subje is zeker nodig bij filmgeweld natuurlijk, echter de basresponse is niet slecht!
Ik heb een Visaton sc8 in een gesloten kastje van 1,5 liter als pc luidspreker. Zezijn magnetisch afgeschermd (met een lcd-monitor is dat niet echt nodig). Er zit nog een correctienetwerkje voor om het midden gelijk te trekken met het hoog en laag. Het werkt prima en geeft voldoende laag voor zo'n klein speakertje. Je zit er trouwens ook vlak op, een dikke woofer is niet meteen noodzakelijk.
-
Speakerrrr
- Berichten: 65
- Lid geworden op: wo 03 jan 2007, 17:53
Ja met wine kan dat dat weet ik.
Maar dat wine heb ik wat problemen mee, er zit een fout in mijn linux.
Maar dat wine heb ik wat problemen mee, er zit een fout in mijn linux.
Laatst gewijzigd door Speakerrrr op di 23 dec 2014, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
