Tja, overgangen tussen verschillende materialen blijft altijd lastig. Er zit een flinke laag polyesterplamuur tussen. Bij mijn andere speakers heb ik ervaren dat naden en overgangen op den duur toch zichtbaar worden. Er komen geen scheurtjes in maar je ziet het toch.Jasper Joppe Geers schreef:Sodeknetter zeg...
Ben je niet bang dat je na een jaar of zo scheurtjes gaat zien in je lak? Bij die overgang naar die PVC pijp zou ik vrezen voor werking...
Hoe dan ook: Absoluut strak werk hoor! Petje af maat!
![]()
![]()
Verder bedankt voor je compliment. Ik volg jouw project ook al een tijdje.
Goed dat je weer verder bent gegaan!
