Billigware, of: Wat de DPD zo door de deur schuift.

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
VT67
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 24 dec 2006, 15:26
Locatie: Belgie

Bericht door VT67 »

Gebruikersavatar
VT67
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 24 dec 2006, 15:26
Locatie: Belgie

Bericht door VT67 »

En zo ziet zo'n eitje er gedemonteerd uit. De versterkers zijn opgebouwd rond de "usual suspects" zijnde de LM4766T voor de satellieten en een gebrugde LM3886T voor het woofertje.

Groeten
Bijlagen
MJ Sub Expl.jpg
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

VT67 schreef:
En zo ziet zo'n eitje er gedemonteerd uit. De versterkers zijn opgebouwd rond de "usual suspects" zijnde de LM4766T voor de satellieten en een gebrugde LM3886T voor het woofertje.
Groeten
Grappig om te zien; kan je aangeven of het e.e.a ook makkelijk te demonteren is en te gebruiken in een nieuwe behuizing (klein mdf-kubusje o.i.d. ) ?
Gebruikersavatar
VT67
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 24 dec 2006, 15:26
Locatie: Belgie

Bericht door VT67 »

Grappig om te zien; kan je aangeven of het e.e.a ook makkelijk te demonteren is en te gebruiken in een nieuwe behuizing (klein mdf-kubusje o.i.d. ) ?
Denk wel dat dat moet lukken. Enkel het reflex pijpje zal je dan zelf moeten maken (of kopen) want dat zit aangegoten aan de bodemplaat, al de rest kan je er zo uit schroeven. Waarom deze vraag, heb je iets tegen het ei vormpje :D

Groeten
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

VT67 schreef:
Grappig om te zien; kan je aangeven of het e.e.a ook makkelijk te demonteren is en te gebruiken in een nieuwe behuizing (klein mdf-kubusje o.i.d. ) ?
Denk wel dat dat moet lukken. Enkel het reflex pijpje zal je dan zelf moeten maken (of kopen) want dat zit aangegoten aan de bodemplaat, al de rest kan je er zo uit schroeven. Waarom deze vraag, heb je iets tegen het ei vormpje :D

Groeten
Met deze dagen begin ik een hekel aan eieren te krijgen, vandaar... 8) :wink:
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

En iedereen nog steeds positief?

Alleen de unit is normaal al duurder :shock:
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

Porcino schreef:
En iedereen nog steeds positief?

Alleen de unit is normaal al duurder :shock:
Ikke wel, de versterker drijft nu m'n bandpass sub aan met twee 165cm woofertjes (Monacor ontwerp) en dat gaat nóg beter dan de 13 cm Peerless.
Ik heb alleen een lichte 50Hz brom, maar dat kan ook aan de 230V liggen, toch maar eens een aparte groep voor het audiogebeuren reserveren.

Groeten, Jan.
Plaats reactie