zoals in een andere post al tussen de regels te lezen was, ben ik bezig met het importeren van een partij TangBand. qua prijzen ben ik er nog niet uit (o.a. onzekerheid over verzendkosten), maar voor D prijzen in NL zou moeten lukken. Misschien lukt t wel om ze op de DIY dag al te hebben?
Om wat concretere vragen te kunnen stellen wil ik ff een Poll doen om de interesse te polsen, laat t eens weten of je min of meer concrete plannen hebt met een van de Tangband units. En licht t ff toe, da's wel zo leuk

meer info over de units op
http://www.tangband.de/
Ik zelf denk aan een surround box met 2 stuks W2-800SF en een bravox woof die ik nog heb liggen ....