Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ja, en we mochten bij haar op schoot komen zitten toch (of heb ik het nu verkeerd begrepen?) :wink:

Wowly
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Als het voor jullie in orde is kom ik graag langs met wat op dat moment de Concave moet voorstellen.
Met wat geluk komt er zelfs geluid uit.

Ik zal ook solidair zijn met de anderen en bonbons mee brengen voor elke ruimte!

Ed.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

GREAT!
Laatst gewijzigd door Wowly op do 29 mar 2007, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Tsja, ik heb wellicht ook een nieuwtje. Ben stiekum al enige tijd bezig met een klasse-B versterker die in de buurt moet gaan komen van de prestaties van de ExtremA. Alleen met een bult meer vermogen (200W/8-ohm/400W-4-ohm) en uiteraard zonder de lappen van koelpanelen en eisen mbt. de ruststroom etc.

Als alles een beetje meezit kan ik wellicht wel een set proto's voor die tijd afhebben. Incl. een gebalanceerde voorversterker want uiteraard zijn de versterkers geheel gebalanceerd van opbouw. Ook een DAC/CD-speler met gebalanceerde uitgangen zal ik dan maar meenemen, die zijn normaliter wat dun gezaaid namelijk.

Is dat interessant? Het is uiteraard wel allemaal volgens bekend recept, dus zeer lage vervorming, kaarsrecht tot 200kHz, etc. etc.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Is dat interessant? Het is uiteraard wel allemaal volgens bekend recept, dus zeer lage vervorming, kaarsrecht tot 200kHz, etc. etc.
Hoe kun je dat nu vragen :lol: Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te ontwikkelen en dan ook nog te gaan frezen?

Co
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

OKeee, het wordt weer waanzinnig interessant, zowel voor gevorderde als de beginner!!

Met een beetje mazzel kunnen we de proto's van Sander dus ook nog eens beluisteren (primeur??)

Wowly
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Hoe kun je dat nu vragen. Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te ontwikkelen en dan ook nog te gaan frezen?
Gewoon je tijd efficient plannen? Alhoewel ik een groot voorstander ben van dagen met meer dan 24-uur, want ik moet ook nog slapen en die voorgeschreven 8-uur per dag die haal ik vaak niet.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

SSassen schreef:
Ben stiekum al enige tijd bezig met een klasse-B versterker die in de buurt moet gaan komen van de prestaties van de ExtremA.
Als je er een speaker voor zoekt en hij een impedantie in het laag van net geen 3 Ohm de baas kan, dan bied ik je hierbij een stel Concaves aan.
Maar ik vermoed dat je nog stiekemer aan je eigen speaker werkt.

Ed.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Zoals het er nu uitziet ben ik op 26 mei in de gelegenheid om ook te komen/kennis te maken met de creme de la creme van de Nederlandse (en evt ook Belgiesche)zelfbouw.
Zou graag mijn Seas monitor meenemen (die nog steeds in blank Mdf is) en als het nodig mocht zijn `n versterker en Cd speler.

Tot snel allemaal!

Ben nl erg nieuwsgierig naar veel van de door mij gevolgde projecten en de mensen hierachter.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

CarloPJB schreef:
...........
Zou graag mijn Seas monitor meenemen (die nog steeds in blank Mdf is) .......
We knijpen wel een oogje dicht. :wink: Ik hoor de Seas monitors van Carlo dolgraag ook nog eens uitgebreider. Je zal er in Breda vast veel fans bijkrijgen. :)
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Dank je Hans............

We hebben die avond ,wegens de slapende kinderen, niet uitgebreidt kunnen luisteren maar ben nog steeds erg blij met het resultaat :D

Ben ook erg benieuwd naar jouw project en hoop dat ik erbij kan zijn(hangt nog van wat dingen af).
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

CarloPJB schreef:
...... en hoop dat ik erbij kan zijn(hangt nog van wat dingen af).
Toch niet weer racen he.... :roll:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Beetje Off-topic...........

:lol: :lol: :lol:
Wat `n goed geheugen!
Toevallig wel.............
Als het niet zelf rijden is dan is het wel sleutelen voor Nederlands of Europees kampioenschap wedstrijden Supersport 600 en anders de motorblokken klaarmaken voor de jongens die nu in Donington zitten(zie ook www.nikorace.com).
Maar wat nog veel zwaarder weegt is dat als ik dat weekend geen motorsport-gerelateerde bezigheid heb m`n vriendin en de kids het niet erg vinden dat ik dan weer wegben om me bezig te houden met m`n andere (zelfbouw)hobby................ :oops:
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

CarloPJB schreef:
Maar wat nog veel zwaarder weegt is dat als ik dat weekend geen motorsport-gerelateerde bezigheid heb m`n vriendin en de kids het niet erg vinden dat ik dan weer wegben om me bezig te houden met m`n andere (zelfbouw)hobby................ :oops:
Je hebt gelijk: zeker ook belangrijk. Oplossing: de luisterdag thuis organiseren...... :) :wink:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Ed,
Als je er een speaker voor zoekt en hij een impedantie in het laag van net geen 3 Ohm de baas kan, dan bied ik je hierbij een stel Concaves aan.
Geen probleem!
Maar ik vermoed dat je nog stiekemer aan je eigen speaker werkt.
Nu heb ik wel een set drivers liggen voor een nieuwe luidspreker, iets betaalbaars en met een heel aparte driverbezetting, maar ik denk niet dat ik dat ga redden voor die tijd.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

SSassen schreef:
Ed,
Als je er een speaker voor zoekt en hij een impedantie in het laag van net geen 3 Ohm de baas kan, dan bied ik je hierbij een stel Concaves aan.
Geen probleem!
kijk, da's nu nog eens een reden om die Concaves eindelijk aan de praat te gaan brengen. Nog 8 weekends om dat voor elkaar te krijgen!

Ed.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Geweldig dat iedereen er weer zin in heeft, ik zie ook weer veel fraaie appararuur langskomen!

wensje: Misschien wil Jeroen D deze keer zijn Marantz CD80 meenemen ipv de dipolen?
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

ik heb een hoop ideeën in mijn koppie om "ooit" uit te gaan voeren, maar voorlopig komt er even niks uit mijn handen. )Heb hier wel een set Vifa Premium 33 staan , maar als het goed is, is daar tegen die tijd de zaag al ingezet... 8) )

Ik kom echter graag langs als receptief deelnemer om te leren van wat anderen gecreëerd hebben!
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Bericht door Ronald_1 »

Ik zie al veel interessante dingen langskomen, ik kom graag een dagje luisteren op 26 mei. :)
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Paul schreef:
Geweldig dat iedereen er weer zin in heeft, ik zie ook weer veel fraaie appararuur langskomen!

wensje: Misschien wil Jeroen D deze keer zijn Marantz CD80 meenemen ipv de dipolen?
Heeeel misschien. Eigenlijk wil ik het oudje niet meer aan autoritten blootstellen. Het is op zich wel leuk, bij Montana heb ik in combinatie met de Apocalypsia's gehoord hoe diep deze speler in de informatie graaft. Dus als je jouw speaker afkrijgt....
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Paul schreef:
wensje: Misschien wil Jeroen D deze keer zijn Marantz CD80 meenemen ipv de dipolen?
nee, want Jeroen heeft beloofd dat hij alleen maar komt KIJKEN en LUISTEREN.
Wedden dat ie niet met lege handen komt! :twisted:
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Goede middag allemaal!

Nog plek voor een paartje luidsprekers?

heb ze tenslotte eindelijk af :P

Wowly: Super van je om weer te organiseren!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

He merijn!

Natuurlijk kan je d'r bij! Er is deze keer geen inschrijvingslimiet, dus iedereen mag komen die wil. We gaan het eens zo proberen en kijken hoe dat gaat. Zoals het er nu uitziet zal er een 4e luisterruimte komen :oops:

Jan
Gebruikersavatar
dekkersj
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

Op het parkeerterrein is misschien ook nog plaats...

Als het effe kan ben ik er ook weer bij, het is immers in mijn achtertuin. Tenminste, als het weer in de Haagse Beemden is.

Groet,
Jacco
Laatst gewijzigd door dekkersj op za 31 mar 2007, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Een 4de ruimte zal geen overbodige luxe zijn deze keer denk ik. Zijn er onder dan nog bruikbare ruimtes?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”