Wowly
Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Tsja, ik heb wellicht ook een nieuwtje. Ben stiekum al enige tijd bezig met een klasse-B versterker die in de buurt moet gaan komen van de prestaties van de ExtremA. Alleen met een bult meer vermogen (200W/8-ohm/400W-4-ohm) en uiteraard zonder de lappen van koelpanelen en eisen mbt. de ruststroom etc.
Als alles een beetje meezit kan ik wellicht wel een set proto's voor die tijd afhebben. Incl. een gebalanceerde voorversterker want uiteraard zijn de versterkers geheel gebalanceerd van opbouw. Ook een DAC/CD-speler met gebalanceerde uitgangen zal ik dan maar meenemen, die zijn normaliter wat dun gezaaid namelijk.
Is dat interessant? Het is uiteraard wel allemaal volgens bekend recept, dus zeer lage vervorming, kaarsrecht tot 200kHz, etc. etc.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Als alles een beetje meezit kan ik wellicht wel een set proto's voor die tijd afhebben. Incl. een gebalanceerde voorversterker want uiteraard zijn de versterkers geheel gebalanceerd van opbouw. Ook een DAC/CD-speler met gebalanceerde uitgangen zal ik dan maar meenemen, die zijn normaliter wat dun gezaaid namelijk.
Is dat interessant? Het is uiteraard wel allemaal volgens bekend recept, dus zeer lage vervorming, kaarsrecht tot 200kHz, etc. etc.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Gewoon je tijd efficient plannen? Alhoewel ik een groot voorstander ben van dagen met meer dan 24-uur, want ik moet ook nog slapen en die voorgeschreven 8-uur per dag die haal ik vaak niet.Hoe kun je dat nu vragen. Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te ontwikkelen en dan ook nog te gaan frezen?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Als je er een speaker voor zoekt en hij een impedantie in het laag van net geen 3 Ohm de baas kan, dan bied ik je hierbij een stel Concaves aan.SSassen schreef:Ben stiekum al enige tijd bezig met een klasse-B versterker die in de buurt moet gaan komen van de prestaties van de ExtremA.
Maar ik vermoed dat je nog stiekemer aan je eigen speaker werkt.
Ed.
Zoals het er nu uitziet ben ik op 26 mei in de gelegenheid om ook te komen/kennis te maken met de creme de la creme van de Nederlandse (en evt ook Belgiesche)zelfbouw.
Zou graag mijn Seas monitor meenemen (die nog steeds in blank Mdf is) en als het nodig mocht zijn `n versterker en Cd speler.
Tot snel allemaal!
Ben nl erg nieuwsgierig naar veel van de door mij gevolgde projecten en de mensen hierachter.
Zou graag mijn Seas monitor meenemen (die nog steeds in blank Mdf is) en als het nodig mocht zijn `n versterker en Cd speler.
Tot snel allemaal!
Ben nl erg nieuwsgierig naar veel van de door mij gevolgde projecten en de mensen hierachter.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Beetje Off-topic...........
Wat `n goed geheugen!
Toevallig wel.............
Als het niet zelf rijden is dan is het wel sleutelen voor Nederlands of Europees kampioenschap wedstrijden Supersport 600 en anders de motorblokken klaarmaken voor de jongens die nu in Donington zitten(zie ook www.nikorace.com).
Maar wat nog veel zwaarder weegt is dat als ik dat weekend geen motorsport-gerelateerde bezigheid heb m`n vriendin en de kids het niet erg vinden dat ik dan weer wegben om me bezig te houden met m`n andere (zelfbouw)hobby................
Wat `n goed geheugen!
Toevallig wel.............
Als het niet zelf rijden is dan is het wel sleutelen voor Nederlands of Europees kampioenschap wedstrijden Supersport 600 en anders de motorblokken klaarmaken voor de jongens die nu in Donington zitten(zie ook www.nikorace.com).
Maar wat nog veel zwaarder weegt is dat als ik dat weekend geen motorsport-gerelateerde bezigheid heb m`n vriendin en de kids het niet erg vinden dat ik dan weer wegben om me bezig te houden met m`n andere (zelfbouw)hobby................
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Je hebt gelijk: zeker ook belangrijk. Oplossing: de luisterdag thuis organiseren......CarloPJB schreef:Maar wat nog veel zwaarder weegt is dat als ik dat weekend geen motorsport-gerelateerde bezigheid heb m`n vriendin en de kids het niet erg vinden dat ik dan weer wegben om me bezig te houden met m`n andere (zelfbouw)hobby................
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ed,
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geen probleem!Als je er een speaker voor zoekt en hij een impedantie in het laag van net geen 3 Ohm de baas kan, dan bied ik je hierbij een stel Concaves aan.
Nu heb ik wel een set drivers liggen voor een nieuwe luidspreker, iets betaalbaars en met een heel aparte driverbezetting, maar ik denk niet dat ik dat ga redden voor die tijd.Maar ik vermoed dat je nog stiekemer aan je eigen speaker werkt.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
kijk, da's nu nog eens een reden om die Concaves eindelijk aan de praat te gaan brengen. Nog 8 weekends om dat voor elkaar te krijgen!SSassen schreef:Ed,
Geen probleem!Als je er een speaker voor zoekt en hij een impedantie in het laag van net geen 3 Ohm de baas kan, dan bied ik je hierbij een stel Concaves aan.
Ed.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
ik heb een hoop ideeën in mijn koppie om "ooit" uit te gaan voeren, maar voorlopig komt er even niks uit mijn handen. )Heb hier wel een set Vifa Premium 33 staan , maar als het goed is, is daar tegen die tijd de zaag al ingezet...
)
Ik kom echter graag langs als receptief deelnemer om te leren van wat anderen gecreëerd hebben!
Ik kom echter graag langs als receptief deelnemer om te leren van wat anderen gecreëerd hebben!
Heeeel misschien. Eigenlijk wil ik het oudje niet meer aan autoritten blootstellen. Het is op zich wel leuk, bij Montana heb ik in combinatie met de Apocalypsia's gehoord hoe diep deze speler in de informatie graaft. Dus als je jouw speaker afkrijgt....Paul schreef:Geweldig dat iedereen er weer zin in heeft, ik zie ook weer veel fraaie appararuur langskomen!
wensje: Misschien wil Jeroen D deze keer zijn Marantz CD80 meenemen ipv de dipolen?
