asterduc schreef:Weinig beweging in de kasten van Robert Jan.
Die kerel is effe 5 weken naar Afrika (kwestie van prioriteiten) en ik vertik het om er verder aan te doen terwijl hij op safari is.
Wel ben ik aan het nadenken over mijn eigen ConCave's,
da's dan Versie 2.
De tweeter gaat anders geintegreerd worden, middenkast blijft behouden.
Gesloten baskast iets kleiner en een andere matrix in de Reflexkast.
Verder staan de centergaten op een andere plaats.
Ook ben ik aan het proberen om van Scan Speak de passieve stralers te bekomen die er optisch IDENTIEK uitzien als de 21W8555. Aangezien de drie units onder elkaar komen lijkt mij dat ook logisch.
Kwestie van er genoeg aan te kopen vrees ik. Iemand interesse in 100 PM's?
Ed.
Ik had nog zo gezegd: NIET VERDER WERKEN TIJDENS MIJN STUDIEREIS!! (..vakantie..)
voor de goede orde, ik zit voor slechts 3 weken in zuid afrika. Waarvan er momenteel al weer anderhalf op zitten. Vanaf 10 april sta ik weer volledig ter beschikking van Ed om al zijn gereedschap aan te geven...

. Ik kan me voorstellen dat hij me mist.
Het moet trouwens wel gezegd worden dat die frontplaat er wel al goed uitziet. Al ik terug ben ga ik de speakerkabels halen (Oehlbach ratlesnakes) en dan kan de kast in elkaar gezet gaan worden. Voor de afwerking van de kast gaan we donker gebeitst 'geclawd' eikenhout bestellen. De frontplaat ben ik van plan om in leer af te werken. We waren eerst van plan om dat in een soort van zwart spiegelglas (kunststof) te doen, maar dat zou iets te schrewerig worden denk ik.
Nu ga ik eerst nog wat genieten en mijn batterijen wat opladen. Als ik terug kom ga ik ook beginnen aan een nieuwe job. Dat betekent (helaas) ook op zaterdag werken, dus Ed; zeg maar tegen de pastoor dat je op zondag voorlopig niet meer komt...
Groeten uit een zonnig en warm Zuid-Afrika.
Ober! voor mij nog een glaasje Chardonnay alstublieft!
Groeten,
Robbiedobbie.