Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
peter geerts
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10

Bericht door peter geerts »

Ik wil zeker weer komen! De vorige luisterdag in Breda was heel gezellig en leerzaam!
Voor iedereen die niet alleen naar "hele dure" speakers wil luisteren: met goedkeuring van Wowly wil ik eventueel wel een set "goedkope" Tangband TL's meenemen. Dit zijn kleine vloerstaanders en kosten zo'n 100 euro per stuk aan units en filters.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Ik ben d'r, ik hoor wel wat ik mee moet nemen, en nee, ik ga niet én publiek CNC staan te frezen :)

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

SSassen schreef:
en nee, ik ga niet én publiek CNC staan te frezen :)
Maar 'm een paar leuke figuurtjes laten bewegen is ook heel leuk om te zien... Best kans dat het dat er dan veel meer lui zo'n speeltje gaan aanschaffen..... de link tussen zba.nl en cnczone.nl :D

Kees
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Hier wil ik bij zijn!!!
Als het goed is wil ik met m`n Seas monitors komen maar hoop wel dat het in `n weekend valt dat ik nog vrij heb :(
Dus kom maar op met die datum a.u.b
jurriaan
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 02 feb 2007, 12:07

Bericht door jurriaan »

Wowly schreef:
Ik zal mijn complete BB 3.01 set meenemen :D Dwz; de Cybrug stick, de Cybrug Needle, de Cybrugs pipe en de Center. Ik heb echter maar 2 unit's dus zal ze over moeten zetten. Die units kosten 15 euro per stuk, goedkoop genoeg? 8)
Wowly
Dit wilde ik lezen/ weten. (voegen mijn Stick Hoch Tangband nog wat toe?)

En de datum wordt 2 juni.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Ik wil mijn Vifa Formats wel eens op een UcD400 horen. Dan weet ik wat ik kan verwachten als mijn eigen UcD gereed is.

Co
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Nog geen tijd gehad om te bellen voor de accomodatie en de beschikbare data's

Ik heb wel de eerste 6 post weer ge-updated, lees regelmatig ff door om te kijken of er wat beter of anders kan off-course!

Wowly
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ik heb nog een request van iemand: Kunnen we er even snel de DBT test die ik een tijdje geleden had willen uitvoeren tussen nemen? Het hoeft niet al te ingewikkeld gemaakt te worden, gewoon om een idee te krijgen. Een kwartiertje zou moeten volstaan.
Gebruikersavatar
dekkersj
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

rho schreef:
Ik heb nog een request van iemand: Kunnen we er even snel de DBT test die ik een tijdje geleden had willen uitvoeren tussen nemen? Het hoeft niet al te ingewikkeld gemaakt te worden, gewoon om een idee te krijgen. Een kwartiertje zou moeten volstaan.
Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.

Groet,
Jacco
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

dekkersj schreef:
rho schreef:
Ik heb nog een request van iemand: Kunnen we er even snel de DBT test die ik een tijdje geleden had willen uitvoeren tussen nemen? Het hoeft niet al te ingewikkeld gemaakt te worden, gewoon om een idee te krijgen. Een kwartiertje zou moeten volstaan.
Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.

Groet,
Jacco
Het hoeft echt niet serieus te zijn hoor. Het zal dus zeker geen echte DBT zijn. Echt wetenschappelijke testen nemen inderdaad wel wat meer tjd in beslag.
Gebruikersavatar
dekkersj
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

rho schreef:
dekkersj schreef:
rho schreef:
Ik heb nog een request van iemand: Kunnen we er even snel de DBT test die ik een tijdje geleden had willen uitvoeren tussen nemen? Het hoeft niet al te ingewikkeld gemaakt te worden, gewoon om een idee te krijgen. Een kwartiertje zou moeten volstaan.
Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.

Groet,
Jacco
Het hoeft echt niet serieus te zijn hoor. Het zal dus zeker geen echte DBT zijn. Echt wetenschappelijke testen nemen inderdaad wel wat meer tjd in beslag.
Meer voor de grap dus. Wat wilde je gaan testen dan?

Groet,
Jacco
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

ikkes ben er ook zeker weer bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet niet wanneer de datum wordt, maar met een beetje geluk heb ik mijn kef monitors af..
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Ik wil ook wel weer komen. Was de vorige keer erg leuk. Eventueel wil ik mijn UcD en SACD-speler wel meenemen.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

dekkersj schreef:
rho schreef:
dekkersj schreef:
Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.

Groet,
Jacco
Het hoeft echt niet serieus te zijn hoor. Het zal dus zeker geen echte DBT zijn. Echt wetenschappelijke testen nemen inderdaad wel wat meer tjd in beslag.
Meer voor de grap dus. Wat wilde je gaan testen dan?

Groet,
Jacco
Wat ik wil testen ga ik niet vertellen. Kwestie van toch een beetje een representatief resultaat te krijgen.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

voodooless schreef:
Ik wil ook wel weer komen. Was de vorige keer erg leuk. Eventueel wil ik mijn UcD en SACD-speler wel meenemen.
SACD zou leuk zijn.
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

rho schreef:
SACD zou leuk zijn.
Onder voorbehoudt dat mijn verhuizing compleet is en ik dus tijd heb om het tweede paar AD811's is installeren ;)
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

voodooless schreef:
rho schreef:
SACD zou leuk zijn.
Onder voorbehoudt dat mijn verhuizing compleet is en ik dus tijd heb om het tweede paar AD811's is installeren ;)
Laat op tijd iets weten. Dan kan ik desnoods m'n eigen speler nog meebrengen. (een low-end Pioneer die het eigenlijk best goed doet. :) )
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

Bij deze meldt ik me ook aan (onder voorbehoud). Ik weet nog niet wat ik meeneem maar daar komen we wel uit
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

mijn voorkeur gaat naar eind mei, aangezien mijn vriendin eerste weekend van juni jarig is en we ook naar Tori Amos gaan.
Het weekend daarop (10juni ? )zal misschien wel kunnen, maar ideaal is anders (gaan we misschien weg)
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Ik zal er ook zijn als het kan. Dit keer neem ik alleen muziek mee.
Gebruikersavatar
fgroen
Berichten: 336
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 9:43

Bericht door fgroen »

Leuk!!

Wil ik wel bij zijn. Hopelijk werkt de datum voor mij.

Eventueel animo voor een paar Troels Gravesen A4's?

Khoor het wel, anders neem ik alleen mijn belangstelling mee. :wink:
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

fgroen schreef:
Leuk!!

Wil ik wel bij zijn. Hopelijk werkt de datum voor mij.

Eventueel animo voor een paar Troels Gravesen A4's?

Khoor het wel, anders neem ik alleen mijn belangstelling mee. :wink:
Doen!

Als het mag wil ik er (met mijn vriendinnetje) ook graag weer bij zijn.
Als mijn 3weg systeem +UCD's+actief filter af zijn, zou ik die eventueel kunnen meenemen. (alle 9 passen we wel in de auto.......)
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op do 29 mar 2007, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Hmmm, we maken kans op een wel heel interessante dag. Die Troels A4 lijkt me zeker leuk om eens te horen.
Hans z'n 3weg is ook eentje om naar uit te kijken.
Misschien kan Ed z'n Concave wel af krijgen tegen dan? ;)
En dan nog al de "wat kan ik doen met een beperkt budget"-projectjes. Nice!
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Wie weet heb ik ook al de eerste opzet van mijn open baffle klaar. Als dat zo is wil ik die ook wel meenemen. Tel er echter maar niet op ;)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Wowly, je had het er over dat je waarschijnlijk geen rondes meer wilde doen.

Dit is opzich een goed punt, maar het heeft ook wel wat.
Zo kan je nmlk wel alles bekijken wat er is, anders is er een risico dat mensen niet alles hebben kunnen zien/horen. (dat hou je toch wel, maar dat risico wordt zo wel groter)

Een wensje van mij is nog een goede UcD naast een goede class A te horen.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”