Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
peter geerts
- Berichten: 145
- Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10
Ik wil zeker weer komen! De vorige luisterdag in Breda was heel gezellig en leerzaam!
Voor iedereen die niet alleen naar "hele dure" speakers wil luisteren: met goedkeuring van Wowly wil ik eventueel wel een set "goedkope" Tangband TL's meenemen. Dit zijn kleine vloerstaanders en kosten zo'n 100 euro per stuk aan units en filters.
Voor iedereen die niet alleen naar "hele dure" speakers wil luisteren: met goedkeuring van Wowly wil ik eventueel wel een set "goedkope" Tangband TL's meenemen. Dit zijn kleine vloerstaanders en kosten zo'n 100 euro per stuk aan units en filters.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ik ben d'r, ik hoor wel wat ik mee moet nemen, en nee, ik ga niet én publiek CNC staan te frezen 
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Dit wilde ik lezen/ weten. (voegen mijn Stick Hoch Tangband nog wat toe?)Wowly schreef:Ik zal mijn complete BB 3.01 set meenemenDwz; de Cybrug stick, de Cybrug Needle, de Cybrugs pipe en de Center. Ik heb echter maar 2 unit's dus zal ze over moeten zetten. Die units kosten 15 euro per stuk, goedkoop genoeg?
![]()
Wowly
En de datum wordt 2 juni.
- dekkersj
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
- Locatie: Steenbergen (NB)
- Contacteer:
Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.rho schreef:Ik heb nog een request van iemand: Kunnen we er even snel de DBT test die ik een tijdje geleden had willen uitvoeren tussen nemen? Het hoeft niet al te ingewikkeld gemaakt te worden, gewoon om een idee te krijgen. Een kwartiertje zou moeten volstaan.
Groet,
Jacco
Het hoeft echt niet serieus te zijn hoor. Het zal dus zeker geen echte DBT zijn. Echt wetenschappelijke testen nemen inderdaad wel wat meer tjd in beslag.dekkersj schreef:Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.rho schreef:Ik heb nog een request van iemand: Kunnen we er even snel de DBT test die ik een tijdje geleden had willen uitvoeren tussen nemen? Het hoeft niet al te ingewikkeld gemaakt te worden, gewoon om een idee te krijgen. Een kwartiertje zou moeten volstaan.
Groet,
Jacco
- dekkersj
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
- Locatie: Steenbergen (NB)
- Contacteer:
Meer voor de grap dus. Wat wilde je gaan testen dan?rho schreef:Het hoeft echt niet serieus te zijn hoor. Het zal dus zeker geen echte DBT zijn. Echt wetenschappelijke testen nemen inderdaad wel wat meer tjd in beslag.dekkersj schreef:Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.rho schreef:Ik heb nog een request van iemand: Kunnen we er even snel de DBT test die ik een tijdje geleden had willen uitvoeren tussen nemen? Het hoeft niet al te ingewikkeld gemaakt te worden, gewoon om een idee te krijgen. Een kwartiertje zou moeten volstaan.
Groet,
Jacco
Groet,
Jacco
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Wat ik wil testen ga ik niet vertellen. Kwestie van toch een beetje een representatief resultaat te krijgen.dekkersj schreef:Meer voor de grap dus. Wat wilde je gaan testen dan?rho schreef:Het hoeft echt niet serieus te zijn hoor. Het zal dus zeker geen echte DBT zijn. Echt wetenschappelijke testen nemen inderdaad wel wat meer tjd in beslag.dekkersj schreef:Even snel een DBT test tussen nemen? Trek daar maar een klein middagje voor uit.
Groet,
Jacco
Groet,
Jacco
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Leuk!!
Wil ik wel bij zijn. Hopelijk werkt de datum voor mij.
Eventueel animo voor een paar Troels Gravesen A4's?
Khoor het wel, anders neem ik alleen mijn belangstelling mee.
Wil ik wel bij zijn. Hopelijk werkt de datum voor mij.
Eventueel animo voor een paar Troels Gravesen A4's?
Khoor het wel, anders neem ik alleen mijn belangstelling mee.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Doen!fgroen schreef:Leuk!!
Wil ik wel bij zijn. Hopelijk werkt de datum voor mij.
Eventueel animo voor een paar Troels Gravesen A4's?
Khoor het wel, anders neem ik alleen mijn belangstelling mee.
Als het mag wil ik er (met mijn vriendinnetje) ook graag weer bij zijn.
Als mijn 3weg systeem +UCD's+actief filter af zijn, zou ik die eventueel kunnen meenemen. (alle 9 passen we wel in de auto.......)
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op do 29 mar 2007, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Wowly, je had het er over dat je waarschijnlijk geen rondes meer wilde doen.
Dit is opzich een goed punt, maar het heeft ook wel wat.
Zo kan je nmlk wel alles bekijken wat er is, anders is er een risico dat mensen niet alles hebben kunnen zien/horen. (dat hou je toch wel, maar dat risico wordt zo wel groter)
Een wensje van mij is nog een goede UcD naast een goede class A te horen.
Dit is opzich een goed punt, maar het heeft ook wel wat.
Zo kan je nmlk wel alles bekijken wat er is, anders is er een risico dat mensen niet alles hebben kunnen zien/horen. (dat hou je toch wel, maar dat risico wordt zo wel groter)
Een wensje van mij is nog een goede UcD naast een goede class A te horen.
