Uit de luie stoel.
Speciaal een dag vrij genomen om speakers te bouwen.
In dit geval speaker 1 te voorzien van zijn cover.
Poe hé dat kost emeer tijd dan ik dacht.
zeke rook omdat ik de lat hoog had gelegd. het oet allemaal super strak worden. maar goed erg leuk om te doen.
Terminal (nu heeft het fout gezaagde bass pijp gat toch nog nut)
Verzonken terminals aan de binnenzijde. Van oorsprong zit er ook een plastic omlijsting bij de terminals maar die vond ik en lelijk en met 70mm doorsnede veel te groot.
Het filter, voor ene eerste filter redelijk in elkaar geknutseld.
Driver met isolatie. voor de driver zoek ik nog zwarte schroefje som vast te zetten
Ja en dan eindelijk de afwerking!
Het is geworden.....
Skaileer en dat voor 5 euro de meter. Dan sla ik plamuren, schuren, plamuren, schuren, gronden, schuren aflakken en nogmaals aflakken graag over.

Helaas met schuren de driver niet afgeplakt, dat moet ik dus nog bijwerken.
De voet ga ik fineren met notenhout. Ik ben bij AF geweest en na een uurtje wikken en wegen moest het noten hout worden. Uiteraard had ik daarmee 1 van de duurste stukken fineer te pakken
