Transformatie naar UcD 180
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Proficiat Joost,
Dan neem ik aan dat mijn aanwijzingen resultaat hebben gehad? Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe e.e.a. gehoormatig uitpakt, zeker tov. de Tumos.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Dan neem ik aan dat mijn aanwijzingen resultaat hebben gehad? Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe e.e.a. gehoormatig uitpakt, zeker tov. de Tumos.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Jazeker! (heb je net een mailtje gestuurd....) die uitleg was zo duidelijk, dat kon niet meer misgaan.
Niet alleen dat de vorige setup te zacht was, het klonk zo slap als te lang gekookte pasta. Ik heb geprobeerd meer demping toe te passen, daar werd de bas wel wat droger van maar weer zachter helaas.... De UcD heeft de eton woofer stevig in zijn greep. Een mooie ronde stevige bas is het gevolg.
Een contrabas klinkt weer als een contrabas, schitterend. Ook de wat steverige muziek klinkt superstrak, daar kwam de T. echt duidelijk te kort.
Door de potmeter kan ik de bassen naar believen wat terugdraaien als het iets too much wordt....of wat vermeerderen voor de lage lusten....
Kortom een zeer geslaagde transformatie. Iedereen heel erg bedankt voor alle hulp, ik had niet zonder gekund!
Groet Joost
Niet alleen dat de vorige setup te zacht was, het klonk zo slap als te lang gekookte pasta. Ik heb geprobeerd meer demping toe te passen, daar werd de bas wel wat droger van maar weer zachter helaas.... De UcD heeft de eton woofer stevig in zijn greep. Een mooie ronde stevige bas is het gevolg.
Een contrabas klinkt weer als een contrabas, schitterend. Ook de wat steverige muziek klinkt superstrak, daar kwam de T. echt duidelijk te kort.
Door de potmeter kan ik de bassen naar believen wat terugdraaien als het iets too much wordt....of wat vermeerderen voor de lage lusten....
Kortom een zeer geslaagde transformatie. Iedereen heel erg bedankt voor alle hulp, ik had niet zonder gekund!
Groet Joost
