2 de Zelf_Bouw_Audio luisterdag van het Noorden
te Beetsterzwaag
Bijgewerkt op 12 oktober 2007:
aangepast om 20.00 uur
de bedenkers
De liefhebbers zijn:
1: Sietse
2: Richard
3: Ytzen (weidok)
4: Edo
5: HenkJan ???? als ie beter is
6: TL (Gerben)
7: Roland
8: KT88 (Sander)
9: Jago. ??
10: Pompebled (Jan)
11: Gerion
12: Hififiel (Marcel)
13:.Jan-Willem
14: Gast Hififiel
15: De Timmerman
16: b_force ?
17: MidiMaze
18: Blubber
19: HenryS (Gast KT88)
20: Jaapschreuder
21: Jappe zoon van Pompebled
22: Jooch (Jochum)
- mluyben komt niet
- Soundexel komt niet
- jeoffrey komt niet
- Ovni komt niet
LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis" Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )
KOSTEN: 40 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 9.30 uur koffie/ thee met cake (eigenbouw?)
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
...........rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d
Na afloop van de dag voor wie belangstelling heeft een restaurant op zoeken.????
(zit je wel met audiospul in de auto ???)
TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
....Begin van de dag om ca. 09:15 tot 10.00 uur lossen, opbouwen en inrichten....
....Einde van de dag om a. 16.30-17.15 uur afsluiten, inladen en opruimen.....
KORT OVERZICHT APPARATUUR
Versterkers:
Voortrappen:
1: Eigenbouw (zonder poespas.)...........................Sietse
(met 12 ingangen geen mc/md voortrap)
Eindtrappen:
1: Bryston 4B-NRB klasse AB ..........richard
2: Klasse A....(zelfbouw)..SE JLH15.....Henry S
Geintregeerde versterkers:
1: Yarland pro88se push pull kt88..buizenamp... Roland
2: WK buizenversterker.kt88.............KT88 (sander)
(met koppelcondensator-keuze schakelaar) !!!!!
3: Yarland FV34CIII.....buizenamp... Roland
CD spelers:
1: Harman Kardon 7600 regelbare output........weidok
2: Gemodificeerde...Sony CDP-XA20ES...........KT88
3: Marantz CD 50 gemodificeerd ................... MidiMaze
4: Astin Trew AT3000 cd speler.......................Roland
Draaitafel(s):
1: Project Xpression DT met Phonopr‚ Cambridge Azur 640P.
Element Ortofon MC Rondo Red.. Hififiel
2: Thorens TD160 II met DL103 MC
....en phonotrap/voortrap met LM4562s enz......KT88
Speakers
1: Quadro TL. 3 weg Tangband mid.........Sietse
2: FAB4 monitor..........Henkjan ???
3: Thesis..2weg............................Edo
4: Azumi's 2 weg TL........................Roland
5: Rambo TL 3 weg Sideloaded bas..........Sietse
6: Optimos EHCT.............................De Timmerman
7: Smackshoorn.............................Pompebled
8: Mordaunt-Short , type VS-206.......Jaapschreuder
2 weg in Carbon/Epoxy/MDF kast...........Hififiel vervallen ivm vervoer probleem
Voor Luisterschema zie bericht nr. 2 van dit topic !
Kijk de vlag bij de ingang hangt al weer uit:
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen

